לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ריבלנסינג, הדרך לגלות מה "יושב" לנו בגוף

מאת: עומר טל


"A song sung in togetherness,a dance where body and soul can mix and merege"
Osho

"מה הגוף שלי מספר?"

נשמע הזוי קצת, אבל לפעמים הגוף שלנו מספר עלינו יותר ממה שאנחנו יודעים, זוכרים, או רוצים לזכור? הרי אם נשב ונביט על העוברים ושבים ברחוב, נוכל להבחין שבעצם לכל אחד יש את "הסיפור שלו" ולפי ההליכה, מבנה הגוף והמבט, נוכל לשער מה הבנאדם הזה מרגיש באותו הרגע, ואולי אפילו קצת מה אופי האישיות שלו?



אם תקחו רגע להסתכל על עצמכם/ן עירומים במראה תוכלו לשים לב שחלק מהאיזורים בגוף הם "מוגנים" באיזשהי צורה- לחיים תפוחות, כיפוף בשכמות, חזה לבחוץ, קשת גדולה בגב התחתון, "טבעת" בין החזה לבטן או בין הבטן רגליים וכו`? הגוף שלנו פיתח "שריון שרירי" כדי להרגיש פחות, בעצם כל מתח בגוף נוצר מדפוס רגשי זה או אחר, וכל דפוס רגשי נמצא איפשהו בגוף שלנו.

שיטת הריבאלנסינג משלבת בתוכה שילוב של עיסוי רקמות עמוק(רולפינג), שחרור מתחים מהמפרקים דרך נענוע שלהם (טרגר) וביו אנרגיה- שיטה המערבת נשימה ומגע עמוק באיזורים ספציפיים בגוף (על פי דרכו המדהימה של ד"ר ויליהאם רייך) , בשילוב עם מדיטציות אקטיביות ותנועה, כדי לנטרל דפוסים שאנחנו מחזיקים בגוף בצורה כרונית אשר תורמים לכאבים ומחלות.

ההתבוננות וההתייחסות היא על ייחודיות גוף האדם הרבה יותר מאשר מרכיב פיזי, מתוך הכרה כי היבטים רגשיים, פסיכולוגיים, אנרגטיים ורוחניים הם בעלי חשיבות רבה למכלול של כל אחד ואחד מאיתנו, ואיפה הגוף "מחזיק" את ההיסטוריה שלנו , מתוך הבנה שכולנו מושפעים מיחסי הגומלין בין הגוף לנפש, ברגע שנוצר שינוי עמוק באחד מהרבדים, נוצר חופש במכלול? מה שנותן לנו לחיות בצורה ספונטנית יותר מתוך מקום אותנטי ורגיש.

ריבאלנסינג רואה את הגוף כמתנה שלא תסולא בפז ולא כמנגנון שצריך "לתקן"? דרך התפיסה הזו ניתן להתמקד בייחודיות של כל אדם ואדם, המהות היא מגע אוהב ורגיש, מתוך הבנה שהעבודה עם גוף היא אחת מאומנויות הריפוי הטובות ביותר. לא רק כטכניקה טיפולית אלא כביטוי הראשוני ביותר של אהבה.

הטיפול בדרך כלל כולל סדרה של 10 שלבים, למרות שכל מפגש הוא שלם בפני עצמו וגם מפגש אחד הוא מועיל.

המאמר פורסם גם כאן »

עומר טל מטפל בריבלנסינג, שיטת טיפול ייחודית שמשלבת בתוכה טכניקות עיסוי ונשימה דרך דגש על מדיטציה.

מסע חוויתי דרך הגוף אל הנפש, מה מתכווץ שם? ולמה?

www.omer-tal.co.il

כל הפעילויות של פסטיבל רידנסינג:

מדיטציית דיינמיק כל שישי בסטודיו "נעים"

מדיטציית דיינמיק

מדיטציית "דיינאמיק" היא אחת מאבני היסוד של המדיטציות האקטיביות שנוצרו ע"י המדריך הרוחני אושו. היא בעצם מקלחת לגוף, לרגשות ולכל המערכת שלנו.» עם ארון עומר טל

מדיטציית דיינמיק כל שישי בסטודיו "נעים"

מדיטציית דיינמיק

עם: ארון עומר טל

אמנות התנועה החופשית - Spirit Dance

``Spirit Dance``

סופשבוע של ריקוד אותנטי ותנועה חופשית, הפוגשים מרחב מדידטיבי אינסופי, את הדממה והרוגע שבמרכז הוויתנו.ריקוד יצירתי וסוחף המוליד תפילה אישית וכוונת לב.» עם טנמאיה דניאל

שישי-שבת
אמנות התנועה החופשית - Spirit Dance

``Spirit Dance``

עם: טנמאיה דניאל

מתי: שישי-שבת

שיתוף חברים
עם : עומר טל