לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לקראת 2012 הסוף או לידה חדשה?



שלושה דברים שכדאי לכם לדעת על עודד מנצורה: הוא חווה מסע אסטרלי, שבמהלכו יצא מגופו וקיבל תובנות מישות אור (שרק מאוחר יותר זיהה אותה(. הוא מאבחן באמצעות תוכנה, שמפענחת דגימת קול, ומרפא בעזרת צלילים


לקראת 2012

עיתון לאישה
25/7/11
בתיה מלמד

שלושה דברים שכדאי לכם לדעת על עודד מנצורה: הוא חווה מסע אסטרלי, שבמהלכו יצא מגופו וקיבל תובנות מישות אור (שרק מאוחר יותר זיהה אותה(. הוא מאבחן באמצעות תוכנה, שמפענחת דגימת קול, ומרפא בעזרת צלילים. הוא מחבר את תלמידי הסדנאות שלו לתודעת כדור הארץ ומכין כל אחד מהם אישית לקראת 21.12.2012 ? הזמן בו עומדת האנושות להשתנות ולעבור לממדים גבוהים יותר.
עודד מנצורה היה רקדן מקצועי, , כאשר נסע ,כבן 25, לניו-יורק במטרה להגשים את עצמו בתחום. אלא שהגורל כתב עבורו תסריט שונה לחלוטין. עודד התוודע לקיומם של ממדים אחרים, ובמשך עשר שנים למד רפואה הוליסטית ולימודים רוחניים, שהובילו אותו להארה .. עם המטען הזה שב ארצה, המשיך לרפא, ללמוד וללמד, ולדעתיי הוא מככב היום בליגת העל של המורים הרוחניים במקומותינו.
בשל היריעה הקצרה, אני בוחרת במעט מתוך הארסנל הייחודי של עודד, ובריפוי תחילה. "כל תפיסת הריפוי שלי" הוא מסביר "התפתחה לכיוון של צלילים ורפואת תדרים. התמחיתי בשיטה שנקראת ביו ?אקוסטיקה, שעושה שימוש בתוכנת מחשב, שבאמצעותה אני מאבחן את היושב מולי על פי מנעד תדרי קולו. האדם מדבר כחצי דקה, ודי בזה כדי שאקבל מידע מפורט על מצב השרירים, ההורמונים, המינרלים, הויטמינים ונתונים רבים נוספים .את תהליך הריפוי אני מעביר באמצעות צלילים ייחודיים ואפקטיביים ומשתמש בתדרי סאונד אנאלוגי לאיזון אנרגטי ומשלב איתם תדרים ווקאליים, שאת היכולת לשדר אותם קיבלתי ממדריכי האור שפתחו לי את הצ`קרה החמישית".
המפגש הראשון עם מדריכי האור האלה, המלווים אותו עד היום, התרחש ביום שישי אחד של חודש אוגוסט 2002, המתועד מאז בביוגרפיה הפרטית שלו כיום בו נולד מחדש.

"זה קרה בערב שבת" הוא מספר. "קראתי ספר , ולפתע הרגשתי שאני הולך ונעלם, עד שהבזק של אור גדול התפרק בעין השלישית שלי והתחלתי להישאב לתוך צינור. הייתי שרוי במעין עילפון מודע, וחוויתי את הגוף שלי, כפי שלא חוויתי אותו מעולם. שמעתי את כל זרימת הנוזלים בגופי, שמעתי את לבי, ראיתי את הכבד והכליות כאילו אני נמצא בתוכם והמשכתי להישאב במהירות מטורפת עד שצעקתי בפחד והכל נעצר ונרגע. מצאתי את עצמי ביקום מקביל לשלנו, כשאני יושב במדיטציה עם אנשים שאינני מכיר, וכולנו מחכים למורה. לפתע ראיתי ישות אור, שהתממשה מתוך האדמה, קרבה אלי, ולחשה לי משהו לא מובן. מיד לאחר מכן התפרקתי לאינסוף יחידות אור, וחוויתי אהבה אוניברסאלית ואחדות עם כל העולם. לאחר שיחידות האור התגבשו חזרה לגוף, ידעתי שמעתה איני אותו האיש שהייתי. חשתי שהכוח החזק שנכנס לתוכי, רישת אותי מחדש ופתח לי את הצ`קרה החמישית. זמן קצר לאחר האירוע, קיבלתי ספר עם תמונה של המאסטר ההודי פאפאג`י, שהלך לעולמו בשנת 1997. התבוננתי בה, ומיד זיהיתי את הישות שבחרה בי".
בעקבות השינוי נפתח לעודד ערוץ, המחובר למרכז מידע ומאפשר לו לקבל תשובות לשאלותיו. ולא. הוא לא קורא לזה תקשור. "מפני שעם הזמן הבנתי" הוא מסביר "שגוף המידע שהפך לזמין עבורי הוא בעצם אני. למעשה, התעוררתי ונזכרתי בקיים שבי, והיום אני יודע שהיכולת הזאת נתונה לכל אדם".
האם אפשר ללמד כל אדם להגיע אל המידע הזה, שנמצא בתוכו?
"אפשר, אם הוא מוכן ללמוד את השפה הפנימית. כלומר, את שפת הדי. אן. איי. שאותה לימדו אותי מדריכי האור. השפה הזאת נולדה ומתגלמת באותיות העבריות, וכולנו הבנו אותה עד לאירוע של מגדל בבל. הרי עד אז הייתה "כל הארץ שפה אחת ודברים אחדים". משמע שכולנו היינו באחדות, שבכוחה התחברנו ישירות לבורא עולם".
ככלל, עודד מנצורה מבין היום את התנ"ך כספר קודים, שהפענוח שלהם צופן הדרכה וריפוי הן לכל פרט והן לאנושות כולה." לפי אותיות שמו של האדם" הוא מסביר "אני יכול לקבל את סיפור מסע הנשמה שלו ולטפל בו בהתאם. בנוסף לכך, קיבלתי את מפת שורש הנשמה של כדור הארץ, לרבות צירופי האותיות שבאמצעותם ניתן לשחרר את הקארמה הפלנטארית גם מאימא אדמה וגם מאיתנו. חשוב לדעת, שרוב התחלואים שאנחנו לוקים בהם היום אינם אינדיבידואליים כלל, אלא נובעים מהקארמה הקשה, שהצטברה על הכדור הזה במשך מיליוני שנים ומשתחררת היום גם מתאי הגוף שלנו. מדוע? מכיוון שאנחנו והכדור הזה עשויים מאותם חומרים".
ונסיים בסדנאות. אלה מיועדות לכל מי שרוצה להתחבר למודעות הפלנטארית ולידע הנמצא בתוך הדי. אן. איי. שלו.
"אנחנו חייבים למהר ולצאת מתודעת האני ולהתחבר לתודעת האנחנו" אומר עודד "כי הזמן הולך ואוזל וחלון ההזדמנויות שלנו עומד להיסגר. הגיע הזמן להתחבר אל השכינה, שהיא אימא אדמה, ולקיים את החוזה שלנו איתה. בנוסף למתנות האחרות קיבלתי גם גימטרייה {חדשה}אחרת, ואני מוכן לחשוף כאן לראשונה סוד מופלא, שהתגלה לי על פיה: התאריך 21.12.2012 צופן את המילה "בראשית", מה שרומז לנו שבמועד הזה צפויה לנו התחלה חדשה. כדור הארץ יעלה לממד החמישי, חמש בשינוי מיקום האותיות פירושו משיח, משמע תודעת גן עדן, ואני שב ואומר שחשוב ואפשר להגיע מוכנים אל היום הזה".































המאמר פורסם גם כאן »

עודד מנצורה עודד מנצורה, מרפא הוליסטי בכיר העוסק ברפואת תדרים,קיבל את מסר תודעת ה"אנחנו" והנחיות ייחודיות לקראת מעבר האנושות למימדים ותדרים גבוהים יותר .מעביר סדנאות המתמקדות בפענוח תדרים של מפת שורש הנשמה ופענוח צפנים תנ"כיים לתודעת הא

כל המאמרים של עודד מנצורה - מפתחות חנוך:

על הסכסוך הישראלי -ערבי מהיבט על

על הסכסוך הישראלי -ערבי

זה כ - 11 שנה שאני חוקר ומלמד מידעים המבקשים לחקור לעומק את הסוד הצפון בשפת האותיות העבריות , כאבן דרך להתפתחות התודעה האנושית מעבר למגבלות ששמה לעצמה.» מאת עודד מנצורה

רפואת תדרים  וביו-אקוסטיקה

רפואת תדרים וביו-אקוסטי

הכול ביקום שלנו הוא אנרגיה.הכול נמצא בתנועה מתמדת ורוטטת. לכל דבר יש תדר ייחודי משלו. אור, חום,צבע וחשמל הם תבניות וצורות של תדרים שונים בתנועה.ולכל חלק בממלכות השונות ,דומם ,צומח ,חי ומדבר יש תדר אישי המזהה אותו למה שהוא» מאת עודד מנצורה

רפואת תדרים  וביו-אקוסטיקה

רפואת תדרים וביו-אקוסטיקה

» מאת עודד מנצורה

שיתוף חברים
עם : עודד מנצורה