לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פיסול ברגשות ? 14.5.2012



תיאטרון התודעה עוסק בפיסול ברגשות.




רגש הוא חומר ואפשר ליצור באמצעותו צורות, ברגע שלומדים כיצד. רגש הוא חומר שזורם מאדם לאדם, מאדם לחפץ, ובין אדם לעצמו סביב גופו. אם לומדים לפסל בחומר המופלא הזה, אפשר לייצר ממנו צורות שובות לב. צורות שנוגעות בלב. צורות שפותחות ערוצי תודעה. צורות שמייצרות אהבה.

אמנות הפיסול הרגשי נתגלתה לי לפני שנים רבות. לא ידעתי איזה שם לתת לה. לא ברור היה לי עד הסוף מה גיליתי ומה אני עושה. עם הזמן, ואני מדברת על כמעט שלושים שנה, שכללתי את אמנותי, ויכולתי לתת לה שם וללמדה אחרים.

זה מה שאני עושה בתיאטרון התודעה - מלמדת את השחקנים להגיע אל מרבצי חומר הרגשות שלהם, ללחלח אותו במימיו הצלולים של מעיין היצירה, לפסל בו ולהוציאו כצורה חיה.

לנגן ולשיר מחומרי השקט, זו אמנות נוספת שפתחתי, ואותה אני מגלה יותר ויותר. מוסיקה שיונקת את כוחה מחומרי השקט הגדול מייצרת הקשבה מסוג אחר, ופותחת ערוצים נסתרים במוח.



אירי



המאמר פורסם גם כאן »

אירי ישראלי-רושין תיאטרון התודעה הוא מקום בו יוצרים - בנגינה, בשירה, בביטוי מילולי, בריקוד ועוד, נאספים יחדיו כדי לגלות ולחשוף את השפה הייחודית שלהם.
זהו מקום לאנשים מוכשרים, שחולמים לבטא את עצמם בחופש, ולומר את אשר על ליבם.
מקום של אהבה לביטוי הנשמה.

כל המאמרים של תיאטרון התודעה:

המכתב הזה נועד לכם, האנשים הרגישים במיוח

המכתב הזה נועד לכם, האנש

למרות שאתם מייחלים לכך, הרי שאנשים סביבכם באמת אינם מסוגלים להבין מדוע התגובות שלכם כל כך קיצוניות.» מאת אירי ישראלי-רושין

תיאטרון התודעה - תולדות

תיאטרון התודעה - תולדות

"ובתוכי ראיתי אישה, שלא יודעת לצעוק, שלא יודעת גם לדבר, שלא יודעת לבכות, שלא יודעת מיהי, וכל ישותה האילמת סוגרת בתוכה את צעקתה." » מאת אירי ישראלי-רושין

תיאטרון התודעה - תולדות

תיאטרון התודעה - תולדות

» מאת אירי ישראלי-רושין

שיתוף חברים
עם : אירי ישראלי-רושין