לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שבעה מפתחות הכי חשובים

מאת: תמר וייל


מורה שכל הזמן ידגיש באוזניכם שהמאמץ אינו ראוי להיעשות במקום של כאב, ובמקום שבו אינכם בטוחים בעשייה.

שיבטיחו לכם בחירת מורה הכי טוב עבורכם - בשיטת פלדנקרייז
1. ביחרו מורה שיודע מתי כדאי לקרוא מהדף ומתי להתאים את השיעור למצב שלכם, על מה כדאי לשים לב תוך כדי ביצוע התרגילים, אם בכלל, ולאן תהיה מרוכזת תשומת הלב שלכם בזמן שהגוף מתנועע עם תרגילים שהם שונים מכל מה שהכרתם עד כה.
2. ביחרו מורה שכבר יש לו נסיון עשיר במתן פתרונות לכאבי גב. רוב המורים לשיטת פלדנקרייז יודעים לקרוא את השיעורים הניתנים, יודעים להגיד אותם בע"פ אפילו. השאלה היא האם המורה שמקריא לכם מהדף או מצטט בע"פ את השיעור ששינן, באמת מבין מה קורה לגוף שלך באופן אישי.
3. ביחרו מורה שיביא אתכם למקסימום ניצול ההקשבה הפנימית שלכם כלפי עצמכם, ולניצול הנכון של היכולות הטבעיות שלכם. מורה שכל הזמן ידגיש באוזניכם שהמאמץ אינו ראוי להיעשות במקום של כאב, ובמקום שבו אינכם בטוחים בעשייה, ויחד עם זאת יעזור לכם לפתח את מה שקל לכם לביצוע.
4. ביחרו מורה שיכול להציע לכם פתרונות ממוקדים לכאבים שמהם אתם סובלים. כל התרגילים של שיטת פלדנקרייז טובים בשביל לתחזק את הגוף. כל המורים של שיטת פלדנקרייז מכירים היטב את החומר ויודעים אותו. השאלה היא האם המורה שיודע את כל התרגילים יודע גם מה נכון להציע לאיזה מקרה וכיצד מנצלים שיעור מסויים לטובת הרפיית כאב מסויים, במקרה הנוכחי ? הכאב שלכם.
5. ביחרו מורה שיסכים לתת לכם לעשות החלפות בין השיעורים כך שבאמת תוכלו להגיע לשיעור בשעה שנוחה לכם, במהלך כל השבוע, אפילו בשבת, כך שלא תחמיצו שיעור. או במילים אחרות ? שהוא יהיה מוכן לתת לכם שיעור כשלכם נוח.
6. ביחרו מורה שמציע לכם תנאים כמו שיש לכם בבית. שכשאתם נכנסים לסטודיו שלו ? זה מרגיש בית כי רק במקום כזה, כשהחושים יכולים להירגע, וההקשבה הנדרשת מופנית לתוך הגוף ? אלו יהיו התנאים האופטימליים להפקת המיטב מהשיעור, במיוחד אם הוא נועד ספציפית למקרה האישי שלכם.
7. ביחרו מורה שאיפה שלא תהיו ? תוכלו להיוועץ בו. הוא יעמיד לרשותכם את השיעור הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון, כך שתמיד תמיד תוכלו לשמור על גוף בריא וגמיש.
אם מצאתם מורה כזה בסביבת מגוריכם וקל לכם להגיע אליו ? מצאתם אוצר. אתם על הדרך הנכונה לסייע לעצמכם למנוע כאבים למשך זמן רב!!
אם לא ? התכנית שלי, יכולה להביא אליכם הביתה את התרגול. תישארו בנעלי בית, תתרגלו מתי שאתם רוצים ותקבלו את כל מה שאתם רוצים בתוך הבית הפרטי שלכם.
תמר וייל ? מומחיות בתנועה גופנית המביאה שיעורי פלדנקרייז דרך האינטרנט (MBM ) שתחסוך ממך יציאה מהבית ותאפשר לבצע שיעורי הגמשה גופניים בכל שעה שנוחה לך, בנעלי בית ובלי לחפש חניה.
פרטים נוספים: [email protected] 0544340780

המאמר פורסם גם כאן »

תמר וייל בואו לשעור נסיון לחיזוק שרירי בטן וגב ליצירת יציבה בריאה, בסטודיו בשד` מוריה 72 בחיפה.
התייחסות אישית מדויקת לצרכיך במגוון חוגים בשיטות יוגה, פלדנקרייז, פילאטיס ובניית עצם. לחוות שעורים זה לשזור תנועה יעילה בתוך השגרה.
[email protected]

כל המאמרים של MBM: מומחיות גופנית:

מה עושים כדי לשמור על תנועה חופשית?

מה עושים כדי לשמור על תנ

זה מדהים לגלות, על פי מחקרים עולמיים, שרק 3 מתוך 10 אנשים עוסקים היום בפעילות ספורט כלשהי» מאת תמר וייל

איך תעשי שיהיה לך זמן עבור עצמך

איך תעשי שיהיה לך זמן עב

עד שנולד הראשון לא היתה לנו בעיה בכלל. החיפוש של "זמן עבור עצמי" לא עמד על הפרק בכלל.» מאת תמר וייל

איך תצליחי להראות כמו פנינה רוזנבלום?

איך תצליחי להראות כמו פנ

כי השיעורים יובילו אותך לחזק את שרירי הגוף תוך התמקדות בשרירי הליבה כדי לייצב את הגוף מתוך הקשבה לגוף שלך הפרטי.» מאת תמר וייל

שיטת פלדנקרייז ב- 2 דקות

שיטת פלדנקרייז ב- 2 דקות

שיטת פלדנקרייז מבוססת על כל מה שאנחנו זקוקים לו: שמירת הגמישות, יצירת חוסן פנימי, שימוש בשלד, שרירים ועצבים, חדשנות תמידית.» מאת תמר וייל

שיטת פלדנקרייז ב- 2 דקות

שיטת פלדנקרייז ב- 2 דקות

» מאת תמר וייל

נס רצפת האגן

נס רצפת האגן

לרצפת האגן יש את כל הכישורים ואת כל היכולות להיות נמל הבית שלנו. הוא מעוגן אל כל הבסיסים האפשריים, הוא מספק כוח וחיות. כמו כל מבנה גם הוא זקוק לעבודת תחזוקה. הסיפור שמובא כאן - ממש מרגש.» מאת תמר וייל

נס רצפת האגן

נס רצפת האגן

» מאת תמר וייל

כל הפעילויות של MBM: מומחיות גופנית:

חוג פלדנקרייז בחיפה

לגוף גמיש ובריא

חוגי פלדנקרייז חיפה מתקיימים בסטודיו זמן תנועה, מוריה 72, מבריאים את התנועה, ממקדים תשומת לב ביכולת הגוף הנוכחית ובשיפורה. להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי ואת האפשרי לקל, נוח ונעים לעשיה» עם תמר וייל

חוג פלדנקרייז בחיפה

לגוף גמיש ובריא

עם: תמר וייל

לכל תנועה רשת ביטחון משלה

לכל תנועה רשת ביטחון

פלדנקרייז - חיזוק רצפת אגן, מטרתה להרשות לנו ליצור כל תנועה שאנחנו רוצים מהמקום הכי עמוק ובסיסי שיש בנו: רצפת האגן.באמצעות סדרת תנועות ונשימה מנתבת כל אחד יכול ליצור את רשת הבטחון שלו.» עם תמר וייל

רביעי-שישי
לכל תנועה רשת ביטחון משלה

לכל תנועה רשת ביטחון

עם: תמר וייל

מתי: רביעי-שישי

שיתוף חברים
עם : תמר וייל