לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ג`ירוטוניק- הצעד הבא בהתפתחות התנועה.

ג`ירוטוניק סטודיו 8 - סטודיו 8 ג`ירוטוניק - דרך גוף
ג`ירוטוניק סטודיו 8 - סטודיו 8 ג`ירוטוניק - דרך גוף


nה זה ג`יירוקינסיס?
ג`יירוקינסיס ® GYROKINESIS היא שיטת אימון ייחודית, שהיא הדבר הבא בתחום הפעילות הגופנית שמשלבת גוף ונפש.

ג`יירוקינסיס היא הבסיס לשיטת הג`יירוטוניק (אותו דבר, רק עם מכשור מיוחד) . השיטה לוקחת את המיטב מתוך הידע הרחב שיש בעולם בתחומים שונים: עקרונות מעולם המחול ,יוגה, שחייה וטאי-צ`י ומשלבת אותם ביחד, לצורך אינטגרציה חכמה ביניהם. תרגול ג`יירוקינסיס באופן קבוע תורם לניצול מירב הפוטנציאל התנועתי הטבעי של הגוף.

למי זה מתאים? לכולם, בכל גיל ובכל מצב גופני. השיטה מתאימה עצמה לקהלי אוכלוסיה רחבים ומספקת פתרון לצרכים שונים. כל אחד יכול להשתמש בג`יירוקינסיס לצורך הגשמת המטרות שלו:
? אימון כושר מחזק מחטב ועמוק, אשר מאתגר ומגוון את הפעילות הגופנית.
? תרגול לשיפור המודעות הגופנית ופתיחת חסימות בגוף (ובנפש) שעוזר לשחרור מתח.
? כלי שיקומי לסובלים מפציעות, כאבים, בעיות שלד ושרירים, בעיות יציבה ומגבלות תנועה.
? אימון גופני בטוח לנשים בהיריון, יעיל להכנה ללידה עצמה, ולהכנת הגוף לתקופה שלאחריה
? כלי לשיפור הטכניקה ושכלול היכולת התנועתית לספורטאים ורקדנים מקצועיים.
שיטת הג`יירוקינסיס מלמדת את הגוף של כל מתאמן תנועה ממקום עמוק שנכון עבורו ובקצב שלו. היא מתאימה לכל גיל ולכל מצב גופני, למתחילים, למקצוענים, ואפילו למתעמלים בגיל הזהב.
תנועה ספיראלית וזורמת
אם עדיין לא שמעתם עליה, זה כנראה כי בארץ היא חדשה יחסית, והמודעות אליה עדיין מתפתחת, אולם בעולם היא פופולארית וטרנדית מאד. שיטת הג`יירוקינסיס לא רק מחזקת ומעצבת את השרירים בכל הגוף ומאריכה אותם, אלא גם עובדת על שרירי הליבה ממקום מאד עמוק, מגדילה את טווח התנועה במפרקים, משפרת את הגמישות והקואורדינציה, ומגבירה את רמת האנרגיה בגוף. השימוש בנשימה בסנכרון עם תנועה מעגלית פותח את הזרימה האנרגטית ויוצר תחושה מדהימה של איזון, התעוררות, והתחדשות.

המילה ג`יירו (gyro) משמעותה תנועה מעגלית, עליה מבוססת השיטה. התנועה הספיראלית מתאימה באופן הרמוני לתנועה הטבעית של הגוף. היא מאפשרת הארכה של טווח התנועה והגעה אל השרירים העמוקים- שרירי הליבה (core)ממקום עמוק. הזרימה הספיראלית של האנרגיה מאפשרת פתיחה של מקומות חסומים בגוף, מה שמשחרר לעיתים תקיעות שקיימת אצלנו ברגש או בהתנהגות. לתנועה המעגלית אין נקודת התחלה וסוף, ולכן היא פחות מעייפת ושומרת על חיות דינאמית לאורך כל השיעור, בזרימה בלתי פוסקת. כבר מהשיעור הראשון ניתן לחוש את האנרגיה המעוררת בגוף, באיכות שיש בה שלווה וריפוי.
לשיעור התנסות -

תמר שטיין קסמן, סטודיו 8 מאמנת ג`יירוטוניק ® GYROTONIC
שיטת אימון שמביאה למקסימום תוצאות במינימום זמן ומאמץ. המתבצעת על מכשיר ייחודי ויוצא דופן, או בשיעורי רצפה- ג`יירוקינסיס.
ג`יירוטוניק מאפשרת לממש את הפוטנציאל הטבעי הטמון בגופנו, לחזק את הגוף מבפנים החוצה

כל הפעילויות של סטודיו 8 ג`ירוטוניק:

ג`ירוטוניק ג`ירוקינסיס פילטיס בסטודיו 8

ג`ירוקינסיס, גי`רוטוניק

חבילת היכרות עם שיטת ג`ירוטוניק וג`ירוקינסיס - אימון גופני מתקדם והוליסטי לחיזוק ,חיטוב גמישות, וריפוי הגוף. בסטודיו נעים ואינטימי, המציע שיעורים באוירה ביתית יחס אישי, וקבוצות קטנות. » עם תמר שטיין

כל השבוע
ג`ירוטוניק ג`ירוקינסיס פילטיס בסטודיו 8

ג`ירוקינסיס, גי`רוטוניק

עם: תמר שטיין

מתי: כל השבוע

פילאטיס בסטודיו 8

שיעורי פילאטיס מזרן

שיעורי פילאטיס מזרן בקבוצות קטנות וביחס אישי עם המורות הטובות בתחומן -רותם כהן, יערה קפלנסקי. הפילאטיס שלנו מיוחד בעבודת גוף עמוקה ומדויקת, כך שתדעו שרואים אתכם ושהגוף שלכם בידיים טובות.» עם תמר שטיין

כל השבוע
פילאטיס בסטודיו 8

שיעורי פילאטיס מזרן

עם: תמר שטיין

מתי: כל השבוע

שיתוף חברים
עם : תמר שטיין קסמן, סטודיו 8