לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לרקוד את מי שאת - להתידד עם החרדה

סשן מקבוצת נשים בתרפיה בתנועה - איילת לקט קינן - דרך גוף
סשן מקבוצת נשים בתרפיה בתנועה - איילת לקט קינן - דרך גוף


איך ניתן להתידד עם החרדה דרך תרפיה בתנועה. כיצד ניתן להרגיש טוב יותר ולא לתת לחרדות ולפחדים שלנו לנהל את חיינו ולצמצם את הכוחות והיכולות שלנו.

תודעה בתנועה ? לרקוד את מי שאנחנו ? להתידד עם החרדה.

אנחנו מוקפים מכל מקום בהטפות לחשיבה חיובית. אבל איך אפשר באמת לשנות את המחשבות הטבעיות שלוקחות אותנו למקומות אפלים של דאגות? תסריטים מפחידים ? מחשבות שליליות?

אנחנו יודעות שזה פוגע בנו ומפריע לחיות בצורה מלאה ושמחה.

אנחנו יודעות שהחיים קצרים וכדאי לנצל אותם לשמחה ושלווה.

אנחנו יודעות שלא יעזור לקטר ולהתעסק עם הקושי והשלילה.

ומישהו דואג טוב טוב להחדיר לראשונו שהחיים שלנו אמורים להיות שמחים ומאושרים. שטבוע בנו הנטייה להנות מכל רגע. שנולדנו עם המנטרה שצריך לשמוח עם מה שיש כאילו שזה הדבר הטבעי והנכון לנו.

אז לא! דווקא לרובנו הטבעי שלנו לוקח אותנו דווקא לדאגות ולקשיים.

הידיעה שהחיים נגמרים. פחד מהמוות. הדאגה לאבד את הטוב מייצרת דאגות וחרדות. אם נלמד לקבל את זה שה טבעי לנו ונדע להשלים עם זה באמת. אז ייפתח לנו צוהר של חשיבה חיובית דווקא.

אז לא רק שרובנו נולדים עם נטייה טבעית לראות את הקושי , לכאוב, לפחד ולחשוב חיובי מצריך הרבה עבודה ותרגול. אנחנו גדלים גם עם רגשות אשמה שאנחנו אמורים להיות במקום אחר טוב יותר. שאנחנו אמורים להיות מחוברים בכל רגע לערוץ המודעות שיודע באופן טבעי להיות חיובי, לעורר בנו את השמחה והחיוניות, מזכיר לנו בכל רגע ורגע את חשיבות החשיבה האופטימית.

כך אנחנו נמצאות במעגל אינסופי של תהיות למה אנחנו לא מאלה שחושבים חיובי? למה אנחנו לא מאושרות עם מה שיש? למה החרדות והפחדים האלה שלא מביאים אותנו לשום מקום מטרידים ומפריעים ואנחנו לא מצליחים לשלוט בהם?
ברגע שנבין שזהו תרגול כמעט יומיומי. ממש כמו לאמן את השריר בחדר כושר כדי אנחנו יכולות לאמן את שרירי התודעה דווקא עם נזרום איתם ולא נתנגד להם. נבין שזה דווקא חלק טבעי מאיתנו. נלמד להרפות לתוכם , לחבק אותם. רק אז הם ?יסכימו? לפנות מקום לחשיבה חדשה מקבלת וחומלת זו המאפשרת להרגיש טוב יותר. להיות שלווים עם עצמנו ועם הסובבים אותנו.

במשך השנים ראיתי איך הכל מתחבר למקום אחד ? להווה. כרגע אני בעיצומו של קורס מיינדפולנס שמתרגל את החוויה של קבלת הרגע והאני העצמי והגופני כמו שהוא. להתבונן בו להרגיש אותו לחוות אותו ולקבל. זה מצטרף לידע שלי בשיטת טיפול שנקראת se ובה ההתמקדות בגוף ובכאבים בגוף משחחרת אותו מזיכרון טראומטי שמביא לסבל. זה מצטרף גם לכל התאוריות הפסיכולוגיות והגופניות שמדברות על הרפפיה לתוך הדבר, של קבלה אמיתית של מה שיש . משם צומחים הדברים הכי מופלאים. משם צומחת השלווה.

את האושר שלכן לא תמצאנה בלהיות הפי הפי הפי? מחקרים מעידים על כך שאדם מאושר הוא לווא דווקא אדם שמח . שמציאת משמעות לחיינו היא זו המביאה עימה אושר. ויקטור פרנקל כותב על כך רבות בספרו על מציאת משמעות מתוך קושי גדול.

את האושר שלכן תמצאו מתוך קבלה עצמית אמיתית שמתוכה תלמדו לאהוב את עצמכן בדיוק כמו שאתן. עם החרדות.

המאמר פורסם גם כאן »

איילת לקט קינן בוגרת התיכון של האקדמיה למוזיקה ומחול ע"ש רובין. תואר שני מטעם אונ` לזלי לטיפול בתנועה. מוסמכת קלינית לטיפול בתנועה. ומדריכת הורים , למעלה מ 11 שנות ניסיון.

כל המאמרים של איילת לקט קינן:

תודעה בתנועה - זיכרון גופני

תודעה בתנועה - זיכרון גו

מאמר זה עוסק במשמעות של המושג "זיכרון גופני" וכיצד הוא בא לידי ביטוי בקבוצות של "תודעה בתנועה" -טכניקה אשר פיתחתי במשך 10 שנים. זיכרון גופני ותרפיה בתנועה» מאת איילת לקט קינן

תודעה בתנועה - זיכרון גופני

תודעה בתנועה - זיכרון גופני

» מאת איילת לקט קינן

כל הפעילויות של איילת לקט קינן:

4 מפגשי מיינדפולנס בתנועה לנשים

מיינדפולנס בתנועה לנשים

4 מפגשי לימוד וחוויה של מיינדפולנס בתנועה. חוויה עוצמתית ומעצימה של תרגול איזון. שקט נפשי. ואושר.» עם איילת לקט קינן

4 מפגשי מיינדפולנס בתנועה לנשים

מיינדפולנס בתנועה לנשים

עם: איילת לקט קינן

תרפיה בתנועה -

מפגש התנסות תרפיה בתנועה

זה הזמן שלך. הזדמנות לשחרר את מה שמעכב וחוסם אותך. מפגש התנסות עם איילת לקט קינן, שעתיים של חיבור לגוף. חוויה שתאפשר לך לגלות את הכוחות והעוצמות שיש בך לאהוב את עצמך כמו שאת.» עם איילת לקט קינן

שלישי
תרפיה בתנועה -

מפגש התנסות תרפיה בתנועה

עם: איילת לקט קינן

מתי: שלישי

טיפול נפשי גופני לנשים ליציאה ממצבי משבר

צמיחה מתוך משבר

טיפול פרטני לנשים שחוות מצב משבר ותחושת תקיעות. טיפול המשלב שיחה ותשומת לב לגוף ולתנועה מתוך ההבנה שהגוף נושא איתו את סיפור חיינו ומתוך הקשבה וחיבור ניתן לעשות שינויים גדולים.» עם איילת לקט קינן

כל השבוע
טיפול נפשי גופני לנשים ליציאה ממצבי משבר

צמיחה מתוך משבר

עם: איילת לקט קינן

מתי: כל השבוע

הרצאות וסדנאות

תודעה בתנועה

הרצאות חוויתיות בנושא גוף. תנועה. דימוי גוף. הרגעת סטרס וחרדה דרך הקשבה לגוף. כיצד ניתן להגשים חלומות לצמוח ולהתפתח דרך חווית תנועה וריקוד.» עם איילת לקט קינן

הרצאות וסדנאות

תודעה בתנועה

עם: איילת לקט קינן

שיתוף חברים
עם : איילת לקט קינן