לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הכמיהה לשינוי

מתוך קורס תדרים בתנועה מוניקה ליכט - מוניקה ליכט - דרך גוף
מתוך קורס תדרים בתנועה מוניקה ליכט - מוניקה ליכט - דרך גוף


רציתי לספר לכם קצת על עצמי....כל כך הרבה אנשים זקוקים לשינוי ומתקשים להבין מהו השינוי הנדרש ואיך להגיע אליו. הדרך שלי לימדה אותי המון ורציתי להזמין גם אותך

מסע ההתפתחות, הגדילה ובעקבותיו השינוי המהותי שהתרחש בחיי החל כאשר שאלתי את עצמי כמה שאלות. שאלתי האם "מי שאני" הוא תוצאה ישירה מן הילדות שלי והאופן בו ההורים שלי גידלו אותי או אולי יש בי משהו שהוא פנימי וחבוי שעדיין לא גילתי? קיוויתי מאוד שהדבר הזה אכן קיים, משהו מעבר לפצעים שבלב, משהו נוסף שיעזור לי למצוא את השקט.

ולא רק רציתי להבין, משהו בער בתוכי לגלות, מן געגוע ששרף מבפנים ולא הניח, כמיהה לאהבה אחרת, לא מוכרת, תחושה מעיקה שאני חיה את החיים מתוך פשרה. הכמיהה לשינוי והרצון לא להתפשר יותר הובילו אותי פנימה, לניסיון להכיר את עצמי לעומק, לגעת בשורשי הרגש ולאפשר לגופי להשתחרר, לחוש ולהתבטא.

במהלך חקר העצמי עברתי תהליך מיוחד בו גיליתי את השילוב המופלא בין תנועה, מגע בין אנשים, התבוננות פנימה ושיתוף כן. השילוב הזה הצליח לחולל קסם בחיי.

המסע האישי הוביל אל המסע המקצועי שלי. אין לי ספק שהדרך לאותנטיות, לחיים מלאי תשוקה, עניין ואהבה כנה הזורמת בכל מערכות היחסים עוברת דרך הנכונות שלנו להתקלף בהדרגה מההגנות שלנו וללכת באומץ פנימה.

היום יום שוחק ומחליש באופן טבעי את שמחת החיים ואת היכולת שלנו לתת ולקבל אהבה ולכן כל כך חשוב לעשות צעד החורג ממהלך החיים האוטומטי כדי להחיות, לרענן ולהתחבר לכוחות החיים שיש בנו ואיבדנו את הגישה הישירה והפשוטה אליהם - להחיות את הגוף בכל דרך אפשרית: לנוע, להימתח, לרקוד, לרעוד ולהתפרע.

לי ? זה שינה את החיים, ואני רואה בכל יום מחדש איך דרך הגוף, דרך תנועה ומגע ? אפשר לשנות בחיים את שאנו כל כך רוצים לשנות ? למרות הדפוסים, למרות המחסומים, למרות השיגרה.
הפניית תשומת לב והקשבה לגוף ולרגש, לכאביו ולכמיהתו לחופש, ממקום של סקרנות מחודשת, מאפשרת לנו להכיר את עצמנו טוב יותר ומשחררת אותנו בהדרגה מהשפעתה הכובלת של הביקורת העצמית.

כשהקבלה העצמית מתרחבת עד שלא יהיה דבר להתבייש בו או להסתירו ייפתח השער לחום האופייני לאדם האוהב. ואז - השינוי בתפיסה ובהתנהגות כבר מתרחש מעצמו. הוא נובע בטבעיות מתוך הפתיחות, התובנות והמודעות החדשה.

מזמינה אתכם לעבור איתי את השינוי ? בקבוצה או בליווי אישי.

המאמר פורסם גם כאן »

מוניקה ליכט מתמחה בטיפול והתפתחות אישית באמצעות תנועה באופן פרטני או דרך הנחיית קבוצות צמיחה ושינוי.
מטפלת בשיטת "מודעות עצמית באמצעות הגוף", ובשיטת "תדרים בתנועה", מורה מוסמכת למחול אתני, מנחת מעגלי נשים, מרפאה בעיסוק בתחומי התפתחות הילד ובריאות הנפש

שיתוף חברים
עם : מוניקה ליכט