לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

6 המלצות לשמירת אנרגיית חיים במהלך כל היום

חופשות יוגה - סורנטו חופשות בריאות - דרך גוף
חופשות יוגה - סורנטו חופשות בריאות - דרך גוף


במהלך היום אנו נוטים לאבד את האנרגיה שלנו בלי שאנו שמים לב לכך בכלל. ד"ר לורה נמצ`ק מציעה כמה שיטות שיעזרו לכם לשמור על האנרגיה שלכם במהלך היום...

ביקשנו מד?ר לורה נמצ?ק, בוגרת רפואה מטעם אוניברסיטת צ?ארלס בפראג, שתסייע לנו למספר טיפים שיועילו לנו להעלות את רמות האנרגיה במהלך היום. במהלך היום אנו נוטים לאבד את האנרגיה שלנו בלי שאנו שמים לב לכך בכלל. ד"ר לורה נמצ`ק מציעה כמה שיטות שיעזרו לכם לשמור על האנרגיה שלכם במהלך היום:

1. שתו מים ? אנחנו מרגישים צמא רק כשהגוף שלנו כבר צונח אל מתחת 90% מרמות הנוזלים האידיאלית. לכן, דאגו לשתות מים במהלך היום גם אם אתם לא מרגישים צמאים במיוחד.

2. נסו להפחית את כמות הקפאין - כולנו יודעים שקפאין עוזר לנו להישאר ערניים כשאנחנו מרגישים מנומנמים. אבל למעשה, ההשפעה ארוכת הטווח של צריכת קפאין על בלוטות האדרנל היא שלילית ופוגעת ברמות האנרגיה. נסו להגביל את צריכת הקפאין ולהשתמש בתחליפים, כמו למשל מי ג`ינג`ר לימון.

3. התעמלו יותר ? אנחנו לא מתכוונים לפעילות מאומצת לאורך שעות, אבל הוספת פעילות קרדיו-וסקולרית של 30 עד 60 דקות (כמו למשל הליכה מהירה, שחיה, ג`וגינג) לשגרת היומיום שלכם תשפר את זרימת החמצן והדם לרקמות ותשפר את תפקודי הלב והריאות. פעמים רבות זה יוביל גם לירידה במשקל, שיכולה גם היא במקרים מסוימים לשפר את רמות האנרגיה.

4. הימנעו מסוכרים מעובדים ? צריכת מתוקים, שוקולד, פחמימות מעובדות ומשקאות קלים יכולה להעלות את רמות הגלוקוז בדם ועל אף שתחושו עליה ברמות האנרגיה למספר דקות, רמות גבוהות של אינסולין ישתחררו בגופכם על מנת לאזן את רמות הגלוקוז והוא יאוחסן כתאי שומן. התוצאה תהיה תחושת עייפות וחוסר מרץ.

5. אל תדלגו על ארוחת בוקר!!! ? היא הארוחה החשובה ביותר ביום ומכינה את הקרקע לשארית היום. ארוחת בוקר מזינה יכולה לכלול בתוכה פירות, דגנים מלאים, שיבולת שועל, אגוזים ושקדים.. נסו להימנע ממאפים מתוקים, מיצים מוכנים ובאופן כללי דגני הבוקר

6. תתמתחו ? עמדו ליד הדלת, עם הרגליים במרחק כמה סנטימטרים זו מזו, ונסו להגיע למשקוף עם האצבעות. דחפו קדימה את בית החזה עד שאתם מרגישים את המתיחה בגב ובפלג הגוף העליון. החזיקו את המתיחה לשלושים שניות, זה יגרה את מערכת העצבים הסימפטטית וימריץ את הגוף והנפש.

למאמר המלא

ניר מנצור חופשת בריאות בחול היא הדרך המושלמת לשילוב בין נופש ובריאות. חוויה מדהימה שתגרום לגוף ולנפש להתחבר. סדנאות יוגה, פילאטיס, ריקוד ועוד, ביעדים מגוונים ברחבי העולם עם המדריכים המובילים בארץ במחירים אטרקטיביים.

כל המאמרים של סורנטו חופשות בריאות:

חופשות ניקוי רעלים

חופשות ניקוי רעלים

החיים הסוערים בעולם המערבי, רווי הלחצים והתזונה הקלוקלת הלוקה בחסר, מחייבים מדי פעם עצירה להתרעננות, התנקות, פתיחת דף חלק ונקי וטעינת מצברים מחדש.» מאת סורנטו חופשות בריאות

חופשות ניקוי רעלים

חופשות ניקוי רעלים

» מאת סורנטו חופשות בריאות

5 סיבות לצאת לחופשת יוגה

5 סיבות לצאת לחופשת יוגה

בין אם אתם חובבי יוגה מושבעים או פשוט מחפשים אתחול מחדש - חופשת יוגה מעניקה הזדמנות נדירה לשלווה לגוף ולנפש.» מאת סורנטו

ויפאסנה בחול

ויפאסנה בחול

ויפאסנה הינה סוג של מדיטציה בודהיסטית עתיקה מלפני 2,500 שנים ופירושה: לראות את הדברים כמו שהם.» מאת ניר מנצור

ויפאסנה בחול

ויפאסנה בחול

» מאת ניר מנצור

שיתוף חברים
עם : ניר מנצור