לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

5 סיבות לצאת לחופשת יוגה

חופשת יוגה - סורנטו חופשות בריאות - דרך גוף
חופשת יוגה - סורנטו חופשות בריאות - דרך גוף
מאת: סורנטו


בין אם אתם חובבי יוגה מושבעים או פשוט מחפשים אתחול מחדש - חופשת יוגה מעניקה הזדמנות נדירה לשלווה לגוף ולנפש.

בעוד שתמיד תוכלו לרדת לישיבת לוטוס ולעבור לתנוחת כלב מביט מטה בסטודיו או בבית, יוגה בזמן חופשה מספקת חוויה שונה לחלוטין. חופשת יוגה יכולה להפוך את הטיול למרגיע, קסום ובלתי נשכח, ולהעניק לכם שלווה ושמחה נדירות. 

בין אם המטרה שלכם היא להגיע להתעלות רוחנית, להרגיע את השרירים המתוחים או לחטב את הגוף ולהשיל כמה קילוגרמים ? חופשת יוגה יכולה להיות מסע מרתק. גם אם אינכם חובבי יוגה מושבעים - הנה 5 סיבות שהופכות חופשת יוגה לחוויה מדהימה ובלתי נשכחת עבור כל אחד.

מסע של התבוננות עצמית
חופשיים מהסחות הדעת של חיי היומיום, חופשת יוגה מציעה זמן ארוך למדיטציה, להרהורים ולתובנות משמעותיות. חופשת יוגה נותנת לנו הזדמנות נדירה לשבור את התבנית של חיי השגרה ולהיסחף לאזור מנטלי ופיזי שיועיל לצמיחה האישית שלכם. 

הזדמנות להעמקת היכולות
בעוד ששיעורי יוגה שבועיים שומרים על גופכם בריא וחזק, חופשת יוגה יכולה להעלות את יכולותיכם ואת הכושר שלכם כמה רמות מעלה. תוך הקדשת החלל והזמן שלכם ליוגה, תוכלו להעמיק משמעותית לתוך הגוף והנפש. בטיול יוגה תוכלו לחוות את סגולותיהם של אימון מתמשך ושל מדיטציה, וכן לחקור תנוחות יוגה מורכבות יותר, ולהתנסות בשיטות ובסגנונות שונים.

טיהור מהסחות הדעת הדיגיטליות
אנו חיים בעידן דיגיטלי, בו אנו מוצפים בכל עת בסטטוסים, באימיילים, בציוצים ובהודעות. בעוד שנוח לחיות בעולם בו ניתן להשיג חדשות ומידע בהינף יד, הטכנולוגיה המודרנית יכולה גם להיות מבלבלת ומאיימת. בכנות, קשה מאוד להירגע בחיינו הרוויים באינטרנט. חופשת יוגה מאפשרת ניתוק אמיתי מכל הגאדג?טים וטעינה מחדש.

שבירת המחסומים שהצבנו
אנשים בדרך כלל סוחבים איתם זיכרונות ילדות, טראומות וכאב, שיכולים לעורר מתח רב. מתח הנגרם מחוויות כאלו בדרך כלל נוטע שורשים בתת-המודע שלנו, ונותן את אותותיו בשליליות ובפחד. טיול המוקדש כולו ליוגה, למדיטציה ולשלווה שהם מביאים עמם, יוצר חלל ריק בו דפוסי המחשבה של המודע ושל התת-מודע מתמזגים, ומאפשרים לכם לפרוץ את המחסומים ואת הגבולות שהצבתם סביבכם, ובכך ? ליצור חופש מחשבתי נדיר.

אתחול מחדש
עברתם פרידה קשה? מרגישים חוסר שביעות רצון בחייכם? העבודה מעיקה? בחיינו יש מצבים מסוימים בהם אנו מרגישים צורך חזק בבריחה או באתחול מחדש. למרבה המזל, חופשת יוגה יכולה לעשות בדיוק את זה. יש משהו בשילוב שבין יוגה לבין טיול שעוזר לאנשים למצוא מחדש את המרכז בחיים. 

המאמר פורסם גם כאן »

סורנטו חופשת בריאות בחול היא הדרך המושלמת לשילוב בין נופש ובריאות. חוויה מדהימה שתגרום לגוף ולנפש להתחבר. סדנאות יוגה, פילאטיס, ריקוד ועוד, ביעדים מגוונים ברחבי העולם עם המדריכים המובילים בארץ במחירים אטרקטיביים.

כל המאמרים של סורנטו חופשות בריאות:

חופשות ניקוי רעלים

חופשות ניקוי רעלים

החיים הסוערים בעולם המערבי, רווי הלחצים והתזונה הקלוקלת הלוקה בחסר, מחייבים מדי פעם עצירה להתרעננות, התנקות, פתיחת דף חלק ונקי וטעינת מצברים מחדש.» מאת סורנטו חופשות בריאות

חופשות ניקוי רעלים

חופשות ניקוי רעלים

» מאת סורנטו חופשות בריאות

6 המלצות לשמירת אנרגיית חיים במהלך כל היום

6 המלצות לשמירת אנרגיית

במהלך היום אנו נוטים לאבד את האנרגיה שלנו בלי שאנו שמים לב לכך בכלל. ד"ר לורה נמצ`ק מציעה כמה שיטות שיעזרו לכם לשמור על האנרגיה שלכם במהלך היום...» מאת ניר מנצור

ויפאסנה בחול

ויפאסנה בחול

ויפאסנה הינה סוג של מדיטציה בודהיסטית עתיקה מלפני 2,500 שנים ופירושה: לראות את הדברים כמו שהם.» מאת ניר מנצור

ויפאסנה בחול

ויפאסנה בחול

» מאת ניר מנצור

שיתוף חברים
עם : סורנטו