לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הילינג אנרגטי

NULL - שי777 - דרך גוף
NULL - שי777 - דרך גוף
מאת: שי אגסי


נבין מה זה הילינג, כיצד קורה התהליך הטיפולי, מהם הכלים הנלווים בהם משתמשים מטפלים בהילינג אנרגטי



אפתח ואומר, שכל ניסיון להסביר מה זה הילינג הוא מעט בעייתי ומצמצם את מהות החוויה ולא ניתן ממש להגדיר את החוויה הזאת במילים.
מה שכן אנסה להסביר מה זה הילינג בשבילי, איך אני נפגש עם התהליך הטיפולי ועם חווית ההילינג עצמה. בעיני הדרך הכי טובה להסביר את חווית ההילינג היא פשוט אהבה ללא תנאי העוברת דרכי לאדם אחר, ודרך עבודה עם המבנה האנרגטי של האדם יוצרת שינוי בתודעה שלו וגם בגופו ויכולה לרפא אותו לעתים באופן מיידי ולעתים בתהליך הלוקח זמן.
אז כמו שכבר דובר פה ובאתרים אחרים מהות הטיפול היא אנרגטית ,אבל הילינג קיים בכל דבר ויכול להתקיים בכל תהליך טיפולי ולא טיפולי, בין אם הוא אנרגטי או לא כמו הומופטיה, עיסוי וכו`, או חיבוק של ילד, אהבה של חיה כלב, חתול או מישהו אהוב וקרוב.
לשם כך אנסה להסביר את המושג אנרגיה לפי הגדרה המדעית שלו. בעצם כל דבר ביקום הוא אנרגיה תדר (רטט) מסויים וגם גופנו הוא אנרגיה הפועמת ברטט יותר חזק ולכן מופיעה כגוף מוצק המוקף בשדה מגנטי (הילה) הפועם ברטטים עדינים יותר, לכן הוא נראה לאנשים היותר רגישים לרטטים האלו.
מכך אנו מבינים שמחשבות ,אמונות ,רגשות הם גם תדרים אנרגטים המשפיעים על חיינו ,בחירותינו וגופנו (מחלות,דלקות,אלרגיות וכו`).
מהות הטיפול האנרגטי היא שגופנו שואף לבריאות והרמוניה ועל-ידי שינוי באותם תדרים או שיחרור של אותם תדרים שלהם אנו לא נזקקים יותר אנו מחזירים למטופל את זכותו שאינה תלויה בדבר להיות בריא ומאושר ולגלות את הדרך הנכונה לו בחיים .
הטיפול האנרגטי יכול להעשות במגע או ללא מגע ועובד דרך המבנה האנרגטי של האדם הבנוי משבעה מרכזי האנרגיה הראשיים המזינים את הגוף ונקראים צ`אקרות ,כאשר כל אחד מהמרכזים האלו קשור לגוף הפיזי ולגופים האנרגטים מהם מורכבת ההילה כאשר כל צ`אקרה אחראית על תפקודים גופניים נפשיים מחשבתיים ורגשיים, ועל ידי איזונם ויצירת מערך פעולה הרמוני ובריא שלהם אנו משפעים על התפקוד שלהם על הגוף הפיזי והשדה המגנטי (הילה) שסביבו כאשר המטפל משמש צינור המעביר דרכו את אנרגיית הרפוי האלוהית הקיימת ביקום והיא אינה של המטפל . הטיפול נחווה בצורות שונות: זרמים, חום, קור, ראיית צבעים, תמונות או זכרונות העולים לפני השטח. הטיפול הוא עדין ותמיד הולך בקצב הנכון של האדם ועל-ידי סביבה מכילה ותומכת אפשר לתת לחוויות קשות כמו כאב וטראומה להגיע לפני השטח וכמובן לעבוד איתן. כמו כן ניפגש עם חוויות מדהימות הקיימות בנו לתת להן להגיע, לחזק אותנו ולהשפיע על חיינו דרכן בצורה חיובית.
הכלים בהם משתמש המטפל מעבר לעבודה האנרגטית הם הכלים הוורבלים -דיבור,דמיון מודרך ,המאפשר שינויים גופניים רגשיים ושכליים ויצירת חוויה וזכרון גופני חדש, ובעצם יוצרים מציאות שונה יותר הרמונית ,עבודה עם שיחזור גילגולים המאפשרת לנו לוותר על דפוסים ואמונות וחוויות איתם הגענו לחיינו אלו ומשפיעות על בחירות וסיטואציות אשר איתן אנו נפגשים בחיים ודרך ויתור עליהן אנו נפרדים מההפעלות שלהם ומכך נוצר שינוי בחיינו.
עבודה עם תדרים של צליל (קערה טיבטית ,פעמונים טיבטים ,ומוזיקה וכו) עבודה עם תדרים של קול וכמובן צבע.
שימוש בביטוי דרך תנועה או מגע(טארפיה סומאטית) המאפשר לנו לפגוש את הזכרונות הרגשיים הקיימים בגוף.
שימוש בקלפי הדרכה (אושו זן טארות,קלפי אלוה ועוד) וכמובן כלים רבים כמו תיקשור קרניו סקרל פירחי באך ארומה טראפיה ועוד הרבה אחרים.

המאמר פורסם גם כאן »

שי אגסי שי אגסי מטפל בהילינג אנרגטי מנחה סדנאות דמיון מודרך ומטפל במגע. עוד עליי אפשר למצא באתר שלי www.mateplim.co.il/shai-agasi

כל המאמרים של שי777:

עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי

הסבר על מקורות השיטה, כיצד השתמשו בה לאורך ההיסטוריה בתאילנד. מהו הטיפול עצמו, ואיך מבצעים אותו, וסקירה של יתרונות הטיפול בעיסוי תאילנדי» מאת שי אגסי

עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי

» מאת שי אגסי

דמיון מודרך

דמיון מודרך

בואו נלמד כיצד אפשר להשתמש בדמיון מודרך ככלי לריפוי עצמי וכיצד הוא פועל עלינו» מאת שי אגסי

דמיון מודרך

דמיון מודרך

» מאת שי אגסי

שיתוף חברים
עם : שי אגסי