לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

7 עובדות שחשוב לדעת לפני אימון אווירי

תנוחת העטלף בערסלי הריסון - סטודיו אנטומי - דרך גוף
תנוחת העטלף בערסלי הריסון - סטודיו אנטומי - דרך גוף
מאת: אילן אשל


בחשבונות האינסטגרם תחת האשטג הלוהט #antigravity , תוכלו לראות שלל תנוחות אוויריות מפתות ומדהימות ..אז רק רציתי שתדעו שלא צריך להיות אקרובט כדי לעשות אותן..

הנה כמה עובדות :

1- אין צורך בכישרון מיוחד (וגם לא בנעלים).

זה מאתגר אך מחקרים אמריקאים ACE מראים, שקבוצת מיקוד אקראית של נשים מתאמנות וכאלו שלא, בין בגילאים 18-45 ביצעה תליות שונות בהצלחה רבה,בזכות הנחיות מדויקות ומדריך מיומן. במהלך השיעורים נדע להדריך אתכם המתרגלים החדשים בכל צעד חדש ולהוביל אתכם להצלחה בטוחה. ויש גם סדנאות מתחילים מידי חודש.

2- זהו אחד מאימוני הבטן הטובים ביותר בסביבה !

היתרון הענק הוא ברגע שעולים על הערסל ,יחד עם הניתוק מהרצפה שרירי הבטן מתחילים לעבוד מיד. החידוש הוא שאתן אפילו לא תרגישו כיוון שבאופן אוטומטי כוח הסיבולת עולה. מכון ACE האמריקאי מגלה התחזקות גופנית משמעותית, אצל נשים שעסקו פעם בשבוע באימון אווירי של 50 דקות במשך 6 שבועות .

3- להתהפך רק כדי לנסות זאת...

דמיינו לעצמכם כמה כייף להיות אקרובטית לשעה ! פתאום את מצליחה לבצע טריקים שבחיים לא היית מנסה ללא תמיכת הערסל . וזו גם הסיבה שהאימון ממכר.

4- תנוחות המזרן המורכבות הופכות לקלות לביצוע.

עובדות כבר המון זמן על עמידת ידיים ? תשכחו מהקיר. ערסל הריסון התומך נותן לנו הזדמנות להרגיש איך זה אמור להיות. במילים אחרות כמה שיעורי אנטי גרוויטי ישפרו לכן דרמטית את היכולות על המזרן.

5- זה גם אימון לב ריאה מעולה.

המחקר של ACE האמריקאי הצליח להוכיח חד משמעית ירידה דרמתית באחוזי השומן בגוף אצל נשים לאחר 6 שבועות של אימון אנטי גרוויטי פעם בשבוע. בכל תרגול כזה מאבדים לפחות 350 קלוריות ,בדיוק כמו בהליכה מהירה של שעה או שחיה רצופה.

6- 0% לחץ על המפרקים בהתהפכות !!

7- לגמרי זן :)

כל אימון אנטי גרוויטי מסתיים ב COCOON מדיטציה מערסלת ומאזנת של הגוף והנפש .. הרגשה פשוט מושלמת.

אילן אשל אילן אשל מדריכת אנטי גרווטי מוסמכת.

כל המאמרים של סטודיו אנטומי:

יוגה אווירת - לתרגל עם ערסל.

יוגה אווירת - לתרגל עם ע

המושג יוגה אווירית זהו תרגול מאוד נגיש וזה מה שכל כך מייחד את השיטה. תנוחות היוגה עוברות התאמה ומתבצעות עם ערסל רך,חזק ותומך.» מאת אילן אשל

איך נולדה היוגה האווירית

איך נולדה היוגה האווירית

יוגה אווירית הפכה בזמן האחרון לאימון העכשווי והמרגש ביותר בסביבה. לכן תופתעו אולי לגלות שהשיטה הומצאה ע"י כריסטופר הריסון כבר ב 1997 בניו יורק.» מאת אילן אשל

כל הפעילויות של סטודיו אנטומי:

שיעור יוגה אווירית בערסלים אנטי גרוויטי.

שיעור יוגה אוורית ערסלים

המושג יוגה אווירית עלול להישמע מפחיד בהתחלה, אך למעשה זהו תרגול מאוד נגיש לכולם וזה מה שכל כך מייחד את השיטה. תנוחות היוגה עוברות התאמה אווירית ומתבצעות עם ערסל רך,חזק ותומך.» עם אילן אשל

שני
שיעור יוגה אווירית בערסלים אנטי גרוויטי.

שיעור יוגה אוורית ערסלים

עם: אילן אשל

מתי: שני

שיתוף חברים
עם : אילן אשל