לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מתוך הכאב צמחה לה שיטה - מה זה ג`יירוטוניק?​

ג`ירוטוניק - טושה-בית להתאמן בו - דרך גוף
ג`ירוטוניק - טושה-בית להתאמן בו - דרך גוף


שיטת הג`ירוטוניק היא שיטה תנועתית רב-ממדית, המתבססת על שימוש במכשור ייחודי, נוח וידידותי למשתמש ובראשו מכשיר ה- Pulley Tower.

ג`ירוטוניק מאגדת בתוכה שילוב עמוק של עבודת גוף-נפש ומטרתה לספק מענה לכל מי שרוצה לשפר את איכות חייו ולכן מתאימה הן כאימון גופני ומעבר והן ככלי שיקומי.

מתוך הכאב צמחה לה שיטה


ג`וליו הורבאת`, הוגה ומפתח שיטת הג`ירוטוניק. הורבאת`, יליד רומניה, היה רקדן בלט מקצועי. במהלך סיבוב הופעות, ערק למערב וקיבל מקלט מדיני מארצות-הברית. בניו-יורק המשיך לרקוד עד שפציעה בגיד אכילס אילצה אותו לסיים את הקריירה שלו כרקדן. במטרה לשקם את עצמו מהפציעה, החל לתרגל יוגה ומדיטציה והקדיש שנים לתרגול ולחקירה גופנית. בשנות ה-70 של המאה הקודמת, החל ללמד אחרים את התובנות שחווה בתרגולו תחת הכותרת "יוגה לרקדנים". הורבאת` המשיך לפתח וללמד את שיטתו, איגד את התרגילים ועקרונות השיטה לפורמט שניתן לתרגול על-ידי כל אחת ואחד וכינה את שיטתו "ג`ירוקינסיס". ג`ירו=מעגל קינסיס=תנועה.

על בסיס שיטת הג`ירוקינסיס פיתח הורבאת` מכשירים ייחודיים המהווים את שיטת הג`ירוטוניק. ה-בשורה של המכשירים הללו היא פעולתם המכאנית באופן מעגלי (להבדיל מקפיצים) ובזכות כך, יתרונם לשמש ככלי שיקומי למגוון רחב של פציעות ובעיות שלדיות ונירולוגיות.

אז מה חדש?

הודות לתרגול שיטתי בתנועה רב-ממדית, בתנועות מעגליות וספיראליות, נוצרים גירויים במערכות גוף האדם בניהן מערכת שריר-שלד, מערכת הנשימה ומערכת העצבים. לצד האימון הגופני, נחשף המתרגל ומעמיק ללמידה מחדש את גופו. המתרגל מפתח את המודעות הגופנית שלו כלפי עצמו ואף רוכש כלים שישמשו אותו בהתנהלות היומיומית, כלים שיסגלו לו יציבה בריאה, נוחה ונכונה .

למי זה מתאים?

הפעילות מביאה לחיזוק הגוף ואיזון של חוליות עמוד השדרה, תוך שמירה והגדלת טווח התנועה במפרקים במטרה להביא לשיפור ביציבה ובהרגשה הפיזית והמנטאלית. ישנן תוכניות ייעודיות לשיקום, נשים בהריון ואחרי לידה, ספורטאים, בני-נוער, הגיל השלישי ועוד. השיטה מתאימה כאימון גופני והן ככלי שיקומי ומטרתה לספק מענה לכל מי שרוצה לשפר את איכות חייו ולשכלל את יכולותיו הגופניות.

ענת לברטוב סטודיו טושה שבפרדס-חנה, הוא בית למתרגלים ולהכשרת מורים בשיטת הג`ירוטוניק והג`ירוקינסיס. הג`ירוטוניק היא שיטה תנועתית רב-ממדית, המאגדת בתוכה עקרונות ואלמנטים מיוגה, שחייה, מחול וטאי-צ`י.

כל המאמרים של טושה-בית להתאמן בו:

מהי ג`ירוטוניק ומדוע היא נפלאה לחולי פרקינסון?

מהי ג`ירוטוניק ומדוע היא

שיטת הג`ירוטוניק היא שיטה תנועתית, רב-ממדית, המאגדת בתוכה שילוב עמוק של עבודת גוף-נפש.» מאת ענת לברטוב

כל הפעילויות של טושה-בית להתאמן בו:

ג`ירוטוניק וג`ירוקינסיס

ג`ירוטוניק וג`ירוקינסיס

הג`ירוטוניק היא שיטה תנועתית רב-ממדית, המביאה לחיזוק הגוף ואיזון של חוליות עמוד השדרה, תוך שמירה והגדלת טווח התנועה במפרקים במטרה להביא לשיפור ביציבה ובהרגשה הפיזית והמנטאלית.» עם ענת לברטוב

כל השבוע-יום אחד
ג`ירוטוניק וג`ירוקינסיס

ג`ירוטוניק וג`ירוקינסיס

עם: ענת לברטוב

מתי: כל השבוע-יום אחד

שיתוף חברים
עם : ענת לברטוב