לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

איי צי- אומנות שלום



איי צי- אומנות תנועה חדשה, לראשונה בישראל, שמאחדת את תרגולי היוגה התאי צי והצי קונג ב בתוך מים חמים. מחזק מרגיע ומרענן יותר

איי צי- אומנות תנועה חדשה שמביאה את המסורת של היוגה, התאי צי והצי קונג למים חמים.
האיי צי הומצאה ע"י ג`ון קונו, שהביא את הוואטסו ומאמן הנבחרת האולימפית ליפן בשנת 1995.

התרגול במים חמים מבוסס על העיקרון שהתגלה בתקופת יוון העתיקה; במים חמים קצב התדרים במוח שלנו יורד למצב של מדיטציה עמוקה וכך עוזר למי שקשה לו להתרכז ומעצים את החוויה למי שקל לו, מסדיר את קצב הנשימה ובכך משפר מיידית את המצב המנטאלי שלנו, ומשחרר את טונוס השרירים ובכך מאפשר מרחב תנועה מקסימאלי, שליטה גופנית יוצאת דופן ותוצאות מרחיקות לכת בזמן קצר.

לכל דבר בטבע יש את הקצב שלו, העץ, משב הרוח האבן והים. למרות שהם שונים במהותם הם חיים בהרמוניה מושלמת בלי לפגוע אחד בשני, זה הקונצפט של התאו ועל כך מבוסס ה AI CHI שלנו.

ביפנית צי היא אנרגיית החיים שלנו, זכותה אנחנו חזקים, בריאים, ערניים, מיניים זוהי האנרגיה שאנחנו רוצים לשמר לתגבר כל החיים, AI הוא לב או אהבה וכך מזמין לתרגל את האיי צי מהלב, באהבה.

לא עוד אומנות לחימה אלא אומנות שלום

התרגול במים נוח לכל הגילאים ואפילו לנשים בהריון ולבעלי בעיות מוטוריות בזכות העובדה שהמים מגנים עלינו, תומכים בנו מסייעים לנו בתנועה ומצד שני המים הם אלמנט דחוס יותר ובאופן טבעי התנועה בהם קשה יותר, בזכות ההידרוסטאטיות של המים קיים מסז נעים של המים לאורך הגוף בזמן התנועה שמזרז את זרימת הדם, החמצן וחילוף החומרים. השרירים מתחזקים ומתעצבים מהר יותר.

באיי צי אנחנו עובדים על 4 היסודות: האדמה מתחזקת תחתינו, אויר שאנחנו נושמים ומניע אותנו בתרגול, האש שהצי שלנו מתמלא בו והמים שמקיפים אותנו וממלאים אותנו.

כי התרגול במים מרען יותר

המאמר פורסם גם כאן »

עפר רוזנטל עפר רוזנטל- בוגר תואר משולב בפסיכולוגיה וחינוך מיוחד באיטליה ופורטוגל, מתמחה בטיפול בילדים במים דרך מפגשים עם דולפינים בים פתוח,
מטפל בכיר בוואטסו מקדם את הטיפולים במים באזור ים המלח
מדריך של האיגוד היפני באיי צי, מדריך קבוצות בכל הארץ

שיתוף חברים
עם : עפר רוזנטל