לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

עיסוי רקמות עמוק - סגולות של מגע

עיסוי רקמות עמוק - אנטי כאב קליניקה - דרך גוף
עיסוי רקמות עמוק - אנטי כאב קליניקה - דרך גוף


תקציר:

דפוסי תנועה או יציבה לא תקינים ומתחים מצטברים מתורגמים בגוף האדם לנוקשות פיזית של רקמות הגוף המתבטאת בסופו של יום בתופעת כאב ואף במוגבלות תנועה.

להרחבה - ראה/י למטה


עיסוי רקמות עמוק - סגולות של מגע

- תנועה -
אחת התכונות המופלאות אשר בהן ניחן גופנו הינה תכונת התנועה.
פעולת התנועה של איברי גופנו מתאפשרת הודות למערך מפרקים המהווה מעין מנגנון צירים רב-כיווני הפועל באמצעות כוח השרירים.
תנועה זורמת וחופשית תלויה באיזון פנימי של מארג השרירים, הגידים, הרצועות והמחתלות אשר בגופנו.

חוסר איזון של מערכת זאת יוצר דפוסי יציבה ותנועה לקויים עלולים להוביל, בסופו של יום למצבים קליניים הכרוכים בתופעת כאב ואף במוגבלות תנועה.

- כאב -
כאשר כאב נמשך מעבר לפרק הזמן הסביר שבו אדם אמור להחלים מפציעה או מחלה - הכאב הופך לבעיה כרונית אשר אינה נחשבת עוד לסימפטום בלבד, אלא לפתולוגיה בפני עצמה הנוכחת לאורך זמן והופכת לאורח לא רצוי אך קבוע בחיינו.

למרות מרכזיותה ומעלותיה של הרפואה המערבית נמצא כי הגישה הטיפולית הקונבנציונאלית הרווחת מתגלה, לעיתים כקצרת יד מאחר והיא נטולת מגע ישיר ובלתי-אמצעי עם מצוקתו הפיזית ו/או הנפשית של המטופל/ת ומסתפקת, בד"כ בדיכוי הסימפטומים של המחלה בלבד.

אנו נוכחים שוב ושוב, כי דווקא השיטות השמרניות מבוססות הטיפול במגע ובאופן מיוחד אותן שיטות טיפול בעלות גישה כולית (הוליסטית), דווקא הן מובילות להישגים המתבטאים בשיקום מלא ובשיפור איכות חייו של המטופל.

- עיסוי רקמות עמוק -
להבדיל מהרפיה שטחית של שרירים באמצעות מסאג` "מפנק" מצוי -
"עיסוי רקמות עמוק" הינו עיסוי טיפולי אשר מיועד לבצע באופן ממוקד ומדויק שיקום והפעלה של רקמות דומיננטיות עמוקות, טיפול בגידים, שרירים ומפרקים פגועים, הגדלת טווחי תנועה ורכישת דפוסי תנועה מתוקנים.

שיטת עיסוי זו יעילה מאד עבור אתלטים, ספורטאים, רקדנים ועוד אשר חושפים את השרירים לתנאי מאמץ קיצוניים מידי יום ומשום כך זקוקים, יותר מכל לנטרול מיידי של השפעות מתח וכאב בשרירים, למרות שאין חובה להיות ספורטאי, אתלט או רקדן כדי ליהנות מיתרונות שיטת עיסוי זו.

עיסוי רקמות עמוק יעיל לטיפול בתופעות כאבים כרוניים ואקוטיים המאפיינים כאבי גב, כאבי צוואר, כתפיים, גפיים וכן לטיפול בבעיות עמוד השדרה וחוליות.
הטיפול הינו עמוק ואינטנסיבי באופיו, מותאם לרמת סף הכאב האישי של כל מטופל ומטופלת והשפעתו יעילה לאורך זמן.

- גוף ונפש בכפיפה אחת -
השפעת הטיפול באמצעות עיסוי רקמות עמוק מתבטאת הן בשיפור התפקודים הפיזיים / מוטוריים והן בהקלה במישור הרגשי לטובת הגברת מודעות ושליטה על תהליכים הנוכחים בחיינו.

מידע נוסף באתר "אנטי כאב קליניקה": www.anti-pain.co.il

המאמר פורסם גם כאן »

גדעון מילק מרפאת "אנטי כאב קליניקה" www.anti-pain.co.il השוכנת במרכז תל-אביב מופעלת באופן ישיר ע"י גדעון מילק, מטפל בכיר בתחומי הטיפול במגע, בעל ניסיון קליני עשיר בטיפול בכאבי גב וצוואר, שרירים, מפרקים, עמוד שדרה, פציעות ספורט ובשיקום תפקודי תנועה.

כל הפעילויות של אנטי כאב קליניקה:

טיפול בבעיות כאב ושיקום תפקודי תנועה

"אנטי כאב קליניקה" מתמחה בפתרון בעיות כאב ושיקום תפקודי תנועה.טיפול בכאבי גב, צוואר, כתפיים וגפיים, טיפול בבעיות אורטופדיה ומפרקים, עמוד שדרה ופציעות ספורט» עם גדעון מילק

0/0/0
טיפול בבעיות כאב ושיקום תפקודי תנועה

עם: גדעון מילק

מתי: 0/0/0

שיתוף חברים
עם : גדעון מילק