לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הורות יצירתית



ההורות בימינו הופכת להיות קשה מאי פעם מאחר והמטרות שלנו בחיים לא מציאותיות ורבות מנשוא.

ההורות בימינו הופכת להיות קשה מאי פעם מאחר והמטרות שלנו בחיים לא מציאותיות ורבות מנשוא. אנו נדרשים לנהל בו זמנית קריירה נוסקת לשמים, לנהל משק בית מושלם ולהיות הורים לילדים מאושרים, מבריקים ומצליחים. וזאת בנוסף למטלות הנדרשות מאיתנו בזוגיות, בחיי החברה ובמשפחה המורחבת.
ביום ממוצע חייב ההורה המותש להגיב ממרחק לבעיות ביתיות הדורשות פתרון מיידי בזמן היותו בעבודה, לטפל בהורים מבוגרים וברכב שמתקלקל תמיד בזמן הכי לא נוח. ואז כשהוא מגיע הביתה הוא חייב להיות קשוב לבן/בת זוגו המותשים גם הם מיום עבודה מיגע. צריך לחייך ולהגיב לילדיו מלאי האנרגיה הדורשים(כל אחד לחוד)את תשומת לבו המלאה, להרגיע ילד בוכה,לחפש את הבובה שאבדה, ולהפריד בין המריבות של ילדיו. ואז להתחיל בטקס הלילי של סידור המשחקים, ארוחת הערב, מקלחת וסיפור ולהשכיב לישון ילדים סרבניים שלא רוצים לישון.
בעבר, הורים גידלו את ילדיהם במסגרת המשפחה המורחבת שהיתה זמינה ועוזרת. היום המשפחות מבודדות יותר ויותר. היכולת להעזר במשפחה המורחבת פחתה מאד. כיום נעזרים יותר ויותר בעצות מומחים. עצות אלו בעיות מאחר והן ניתנות במסגרת מגמות חברתיות. לדוגמא, בעבר נהגו לחשוב כי צריך להאכיל את הילדים כל 4 שעות והורים הוזהרו ממגע פיזי הדוק מידי עם ילדיהם.
כל ילד במשפחה הוא שונה וכל הורה הוא שונה, וצריך לפתור כל פעם בעיות שונות. לכן חייבים כל פעם מחדש להתאים פתרונות לחיי המשפחה. סמכות והורות אפקטיביים כרוכים ביצירתיות וגמישות על מנת למצוא פתרונות מתאימים ויחודיים לנו ולמצבים שנוצרו.
רוג`ר פון הוך אמר כי לפעמים צריך "מכה בראש" כדי לטלטל אותנו מדפוסי חשיבה שגרתית. אז בפעם הבאה שהילד קופץ על הספה או מסרב ללכת לישון אולי אנו זקוקים ל"מכה בראש".
מן הסתם,יש דרכים הרבה פחות אלימות והרבה יותר נעימות ממכה בראש כדי לצאת מהחשיבה השגרתית ולסגל לעצמנו פתרונות יעילים יותר. המסע בציור האינטואיטיבי מספק אפשרות מהנה להגביר את היצירתיות שלנו.
היצירתיות ביום יום מספקת לנו את האפשרות לשפר את הכישורים ההוריים שלנו, את הסמכות המולדת של ההורים ואת האינטואיציה. היצירתיות שלנו ותאפשר לנו ירידה בכמות המאבקים במשפחה, ליצור אוירה מתאימה הומור, שיתוף פעולה והנאה.
נלקח מהאתר: http://www.masabatzeva.co.il/default.asp

המאמר פורסם גם כאן »

רבקה פוגל שמי רבקה פוגל ואני מנחה לציור אינטואיטיבי. (לפי שיטת דר` פינקי פיינשטיין)אני בוגרת מדעי ההתנהגות בעלת ניסיון של 12 שנים בהתמכרויות, גמילה ושיקום.

כל המאמרים של מסע בצבע- ציור אינטואטיבי:

מסע בצבע

מסע בצבע

למי מיועד הציור האינטואיטיבי?הציור האינטואיטיבי מיועד לילדים, למבוגרים, למשפחות ולמערכות מקצועיות.למי שאוהב צבע, למי שמעונין בהרפתקאה.למי שמרגיש תקוע» מאת רבקה פוגל

מסע בצבע

מסע בצבע

» מאת רבקה פוגל

רלוונטי לשנה החדשה

רלוונטי לשנה החדשה

לפני מותו חורחה לואיס בורחס כתב שיר שנראה מאד מתאים לשנה החדשה.מצטטת את השיר-» מאת רבקה פוגל

רלוונטי לשנה החדשה

רלוונטי לשנה החדשה

» מאת רבקה פוגל

שיתוף חברים
עם : רבקה פוגל