לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סדנת תנוחות הפוכות

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם יוגיני - בית יוגה בשדרה
יוגה »  ויג'נאנה יוגה »  סדנאות ויג'נאנה יוגה »  

הצטרפ/י
עם : ליסה קרמר
מתי : שני- שני 11/6/2012-21/5/2012 17:00-18:45
עלות : ₪280
עם :

ליסה קרמר

נחקור את היסודות של עמידת ראש ונר. נחווה הרפיה ושחרור של העורף, התחברות לנשימה ולפראנה, חיבור של הקצוות אל המרכז, השתרשות והתארכות, כוונה וויזואליזציה.
תנוחות הפוכות: ידרה של ארבע מפגשים בחודש מאי
עם החוכמה הטבעית של הגוף והעקרונות של ויג?נאנה יוגה להאיר את דרכינו, נחקור את היסודות של עמידת ראש ונר. נחווה הרפיה ושחרור של העורף, התחברות לנשימה ולפראנה, חיבור של הקצוות אל המרכז, השתרשות והתארכות, כוונה וויזואליזציה. באווירה תומכת, כל אחד יעבוד בהתאם לקצב האישי, לפי הרגשה אישית בזמן אמת. הסדרה פתוחה למתרגלי יוגה שטרם גילו את היופי של התנוחות ההפוכות, וגם למתרגלים מנוסים, כדי לגלות ולחדד עבודה משוחררת ובריאה. למי שמתאים נעבוד על הוריאציות היפות של תרגול ויג?נאנה של אחר"צ. הסידרה לא פתוחה לאנשים עם פגיעות בצוואר.

המפגש שלי עם היוגה:
החוויה הראשונה שלי עם היוגה הייתה בהיותי ילדה קטנה, בסלון של משפחתי בניו יורק, כשחיקיתי את תנוחות אבי. פגשתי את היוגה שוב במזרח, בקורסי מדיטציה ובשהייה במקומות קדושים. מילדותי רקדתי כתחביב וחיפושי אחר שיעור ריקוד איכותי הוביל אותי אל היוגה מחדש. הבנתי שמה שמצאתי בריקוד לא היה הסיפוק מגובה הניתור או ממספר הסיבובים, אלא השהייה, אפילו הקצרה ביותר, במרחב בו רק רקדתי, נשמתי והייתי חופשייה. את כל זה חוויתי ביוגה.

התמזל מזלי כשאחרי רק שנתיים של תרגול פגשתי את מורתי, אורית סן-גופטה, והשתתפתי בשיעור שבועי שארך 3 שעות שהרגיש כסדנא יקרה ביותר. מהחוויה המיוחדת הזאת רק רציתי עוד להתעמק וקיבלו אותי לקורס המורים.

הויג`נאנה יוגה הציעה חוויה של להיות בכאן ועכשיו, עם הבנה מעמיקה לא רק של דיוק הגוף הפיסי, אלא גם של הנשימה והתודעה. למדתי ללוות ולמלא תנועה בנשימה לא נאלצת, אלא טבעית, ולהשתמש במשקל של הגוף וכוח הכובד לחוות קלילות וזקיפות מבפנים. גיליתי את התמימות ואינטליגנציה הטבעית של הגוף ולמדתי לנטרל הרגלים של יציבה שגויה על ידי הרפיה וחיפוש פנימי.

אני משתדלת להעביר לתלמידי את מהות התרגול באמצעות תשומת לב וריכוז, שקט פנימי ורוגע. אני מובילה אותם אל עצמם, דרך הקשבה לגוף, נשמה, תודעה. אני שואפת להגיע עם תלמידי למקום של דיוק ויכולת הבחנה, כדי שיוכלו הם לתרגל בעצמם, ללא תלות בי

ליסה קרמר

סטודיו יוגיני הינו בית יוגה מרווח, נעים ואסתטי,
ממוקם בלב ליבה של תל אביב,
בסטודיו שיעורי ויניאסה יוגה, ויג`נאנה יוגה ועוד
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

כל הפעילויות של יוגיני - בית יוגה בשדרה:

שיעור יוגה לנשים

שיעור יוגה לנשים

שיעור יוגה לנשים, מרחב בו ננוע וננשום, נתמקד בנושאים הרלוונטים לנשים וניצור אפשרות להעמיק ולחקור» עם גלי וקסלר

חמישי 0/0/0
שיעור יוגה לנשים

שיעור יוגה לנשים

עם: גלי וקסלר

מתי: חמישי 0/0/0

שיעור ריקוד עם ענבל דורי -zaza

שיעור ריקוד עם ענבל

"בואי לזוז ,להשתחרר ופשוט לרקוד חופשי ופתוח שיעור ZAZA -שיעור מחול מודרני לנשים תנועה ושחרור תוך כדי תרגלי חיזוק ,הארכה,קפיצות וקומבנציה שחרור תוך כדי למידה, התנסות וחיבור עם הגוף» עם ענבל דורי

שני 0/0/0
שיעור ריקוד עם ענבל דורי  -zaza

שיעור ריקוד עם ענבל

עם: ענבל דורי

מתי: שני 0/0/0

שיעור אשטנגה ביוגיני

אשטנגה

אנחנו מזמינים את מרגלי האשטנגה להצטרף אלינו לתרגול אחר צהריים עם יורם, תרגול דינאמי ומעורר. נאפשר מקום של חקירה והתבוננות.» עם יורם עידן

0/0/0
שיעור אשטנגה ביוגיני

אשטנגה

עם: יורם עידן

מתי: 0/0/0

שיתוף חברים
עם : ליסה קרמר
מתי : שני- שני 11/6/2012-21/5/2012 17:00-18:45
עלות : ₪280