לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שער לצלילים שבתוכנו - על פי דיאן אוסטין בתל אביב יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם Ofri Eliaz עופרי אליעז
עבודה קולית »  קול בתנועה »  סדנאות קול בתנועה »  קול בתנועה בתל אביב יפו »

הצטרפ/י
עם : עופרי אליעז
מתי : שישי- שישי 10:00-15:00
ללא תשלום
עם :

עופרי אליעז

דיאן אוסטין(PhD) היא מחלוצות הטיפול בקול בארה``ב.עופרי אליעז מביאה לארץ את שיטתה הייחודית.הקול הוא כלי הנגינה האישי שלנו.על ידי שימוש בשירה ונשימה ניצור חיבור עם רגשות ודימויים פנימיים.

במרכז :
יום שישי 31-8-2012
שעות 10:00-15:00
מיקום: רחוב כפר יונה 9, רמת אביב הישנה, תל אביב.
עלות: 250 שקלים.

בצפון:
יום שישי 7-9-2012
שעות 10:00-15:00
חיפה ( מיקום מדויק ינתן בהמשך ).
עלות: 250 שקלים.

הקול שלנו הוא כלי הנגינה האישי שאתו נולדנו.שירה היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת חיבור עם רגשות, אסוציאציות ודימויים פנימיים. השימוש בקול מאפשר לנו חיבור אל עצמינו ואל אחרים. כשהנשימה שלנו אינה משוחררת- הקול שלנו אינו ממצה את הפוטנציאל שלו והרגשות השונים נשארים חבויים בתוך הגוף.

בסדנא נתחבר לאנרגית החיים שלנו על ידי
שימוש בנשימה וקול:
הבנת מרכיבי הקול השונים.
TONING: שימוש בהרמוניות ותדרים קוליים ליצירת איזון
שימוש בשירי עם ככלי ליצירת חיבור עם התת מודע הקולקטיבי (יונג ) .
שימוש בטכניקת VOCAL HOLDING TECHNIQUE
AND FREE SINGING ASSOCIATIVE שיטה זו נוצרה על ידי פרופסור דיאן אוסטין, מיסדת
THE VOCAL AND MUSIC PSYCHOTHERAPY CENTER במנהטן, N.Y.C.

הסדנא מועברת על ידי עופרי אליעז:
בעלת תואר שני בתראפיה במוזיקה מאוניברסיטת NYU , N.Y.C. התמחות בשימוש בקול בתראפיה.למדה עם ליסה סוקולוב, סילביה נקש ודיאן אוסטין מחלוצות השימוש בתחום בארצות הברית. / תואר ראשון במוזיקה מבית ספר MANNES , N.Y.C .התמחות בשירת ג`ז ,ואלתור על במה./חברה באיגוד הישראלי לתראפיה ע``י יצירה והבעה: יה``ת./ זמרת ומורה לפתוח קול./ עובדת כתרפיסטית במוזיקה עם נוער בסיכון ובקליניקה פרטית ./דיסק שירי לאדינו `` עופרי אליעז- היא יצאה מהים`` יצא ב 2004 בחברת .NMC / שימשה כמרצה באוניברסיטת בר אילן בקורס העשרה לתרפיסטים במוזיקה בנושא: אלתור קולי בתרפיה במוזיקה
(2010-2011)

אנשים משתפים בחוויות מהסדנא:
מבין עשרות רבות של סדנאות שעשיתי בשמונה השנים האחרונות, הסדנה הזאת הייתה מיוחדת ונפלאה. היא הביאה אותי - ונראה גם שאת שאר המשתתפים - לתחושה אופורית שנמשכה גם מספר ימים אחר כך. כמו שאמרו שניים מהמשתתפים - ``חבל שאי אפשר לבלות כל החיים ככה``.חוויתי שחרור גדול שהושג בדרך נעימה ואפילו כיפית . התנסיתי במגוון צלילים שקודם לכן לא העזתי להוציא מפי. גם ההאזנה לאחרים הייתה תענוג צרוף ומרתק - הרגשתי שהייתי רוצה להקשיב להם עד סוף ימי. עבדנו עם עופרי כחמש שעות, ובמהלכן הייתי בכל רגע בתוך החוויה, בתוך המודעות למה שקורה ברגע זה. הצלחתי להרחיק את המחשבות על העתיד והעבר.נוצרה אוירה חברית ופתוחה עם פרגון אמיתי, שנבע מהתעלות משותפת של כל המשתתפים. אפשר היה להבחין בכך כשהגיעה שעת הפרידה ואנחנו התקשינו לעזוב. ( איתי )

ההשתתפות בסדנא פתחה בפני דרכים לשימוש בקולי כדי להגיע אל עצמי. כזמרת, אני משתמשת בקול שלי כדי להגיע לקהל, אבל הפעם השימוש בקול הופנה פנימה, אלי. לגלות דברים בתוכי, אולי לתקן, לפתוח ולהכיר. עופרי מציגה מגוון דרכים לשימוש בקול והבעה ; באמצעותם אני ממשיכה עד היום להעמיק ולהבין יותר ויותר את קולי ואת עצמי . ( מיכל )

הסדנא פתחה עבורי פתח נוסף וחשוב לעולם המופלא של הקול בעבודה אישית וגם קבוצתית. קיבלתי כלים לעבודה עם הקול גם מבחינה טכנית וגם יצירתית. האלתור הקולי היווה חוויה מהממת עבורי והראה לי להיכן אפשר להגיע עם הקול וכל זאת גם בזכות התחושה המכילה והמאפשרת שמשרה עופרי לכל אורך הדרך.סדנא מומלצת ביותר לכל מי שרוצה לערוך היכרות עם קולו וכוח היצירה הפנימי שבו. (ניר)

שלום עופרי,משתף אותך בחוויה שעברתי ביום ששי בסדנה שהעברת.המפגש איתך כאדם , אמן יוצר ומטפל .העוצמה והרכות שבך,הניסיון הידע והשיטה שאת מביאה .סייעת בידי להגיע לעמקים ולגעת במקומות שם נידרש טיפול.בהחלט עברתי תהליך מרפא אני מרגיש זאת ויודע בוודאות. תודה לך.ממתין לסדנת המשך.
(אלי)

עלות: 250 שקלים.

מספר המקומות מוגבל
(מקסימום 10 משתתפים) ולכן מומלץ ביותר להבטיח את מקומכם.
יש להירשם מראש ( בטלפון או אימייל )


לפרטים ומידע נוסף:
WWW.OFRIELIAZ.COM
[email protected]
טלפון 0507-992285

עופרי אליעז

תואר שני בתראפיה במוזיקה מאוניברסיטת NYU , התמחות בשימוש בקול בתראפיה./ תואר ראשון במוזיקה מבית ספר MANNES , N.Y.C .התמחות בשירת ג`ז ואלתור על במה/ מרצה באוניברסיטת בר אילן בקורס העשרה לתרפיסטים במוזיקה בנושא: אלתור קולי בתרפיה במוזיקה(2010-2011)
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : עופרי אליעז
מתי : שישי- שישי 10:00-15:00
ללא תשלום