לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קונטקט אימפרוביזציה - "הרוך הפנימי"

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם Ella & Edo
אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »  שיעורים קונטקט אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »

הצטרפ/י
עם : עידו צדר
מתי : חמישי- חמישי 5/9/2013 16:00-17:30
עם :

עידו צדר

אני מוצא שכשאני רך מבפנים אני רך גם בחוץ ויכול לפגוש את הגוף השני בהרבה יותר נקודות מפגש, מה שמאפשר עומק מגע יותר גדול והרמוניה יותר גדולה.
בכדי להיות רכים כלפי חוץ אנחנו צריכים למצוא דבר ראשון את הרוך בפנים.

בשיעור נתרגל יצירה ומציאה של רוך פנימי על ידי תרגילים פיזיים ומנטאליים. לאחר מכן נקח את האיכויות שמצאנו אל תוך הקונטקט אימפרוביזציה.

גופו שלו, עם כוח המשיכה, עם הרצפה, ועם רקדן אחר באופן המאפשר יצירה תנועתית משוכללת, חדשה, ומהנה. התנועה במגע תוך הקשבה בו-זמנית לעצמנו ולפרטנר מאפשרת להגיע לביטוי תקשורתי יחיד במינו, כמו גם לאקרובטיקה מופלאה. האימפרוביזציה הקשובה מובילה את גופנו ונפשנו לרגעים בהם הדפוסים המקבעים אותנו רגע זזים הצידה ומאפשרים לנו אפשרויות חדשות.

הטכניקה החלה את התפתחותה בניו יורק בשנת 1972 על ידי קבוצת רקדנים בראשותו של הכוריאוגרף סטיב פאקסטון. במשך כמה שנים הם התנסו בה בין אם באימון בסטודיו ובין אם בהופעות אימפרוביזציה פתוחות לקהל.

כיום נלמדת הטכניקה גם בשיעורים פתוחים לקהל הרחב וגם בבתי ספר מקצועיים למחול כטכניקה לאימפרוביזציה ופרטנרינג. להקות מחול ידועות בארץ ובעולם (כגון להקת המחול ורטיגו, ענבל פינטו, וכו`) משתמשות בקונטקט בכדי לאמן את רקדניהם, ואף משתמשות בשפה התנועתית הנוצרת ממפגש אורגני זה בכוריאוגרפיות שלהן.

חובבי קונטקט ברחבי העולם נפגשים באירועים הנקראים "ג`אמים", בהם הם פוגשים רוקדים אחרים, מתקשרים בתנועה, וחוקרים את גופם, נפשם, וריקודם.

עידו צדר

עידו צדר רוקד קונטקט ומחול מודרני משנת 2000. יוצר ומופיע במחול עכשווי עם בת זוגתו בארץ ובעולם (Ella & Edo), חבר בעמותת הקונטקט הישראלית, ומלמד קונטקט בפסטיבלים בארץ ובעולם. בנוסף הוא גם מתכנת מחשבים וסטודנט לתואר ראשון בפסיכולוגיה.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : עידו צדר
מתי : חמישי- חמישי 5/9/2013 16:00-17:30