לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סיפורים דרך תנועה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם עידו צדר
אימפרוביזציה »  ריקוד אימפרוביזציה »  סדנאות ריקוד אימפרוביזציה »  ריקוד אימפרוביזציה »

הצטרפ/י
עם : עידו צדר
מתי : שבת 8/10/2016 13:00
עלות : ₪כלול במחיר הפסטיבל
עם :

עידו צדר

החיים באים אלינו דרך החושים ומתורגמים לתחושות גוף ולתגובות תנועתיות - חלקן מבוטאות וחלקן לא. בסדנה זו נתנסה בלתת לתחושות הגוף שלנו לקחת אותנו לריקוד קטן שיבטא משהו מהסיפור שלנו. כולנו רקדנים

בהיותנו יצורים בני תרבות איננו מבטאים חלקים גדולים מהחוויה שלנו ומהתגובות הנוצרות אצלנו בגוף במפגש עם החיים. הדבר יוצר אצלנו מצבור של תנועות שבעצם מעולם לא ביצענו והן מחכות לתורן.

בסדנה זו נתנסה בלתת לגוף שלנו לדבר ולספר את הסיפור שלנו.

הריקוד שימש מאז ומתמיד בתרבויות השבטיות ככלי לאינטגרציה של חוויות היום יום של חבריו. לידה, מוות, ציד, מלחמה, כולן קיבלו ביטוי בריקודים ובתיאטרון כך שהנפשות השבט יוכלו לעכל את אשר הם עוברים בחייהם.

כאדם אני מוצא שהיכולת לאלתר בתנועה מאפשרת לי לבטא, לשחרר, ולהפנים, חלקים שונים שלי שלא באים לידי ביטוי ביום יום, ובכך לגאול אותם מכלאם ולהביאם בחזרה אל עולמי. כרקדן ויוצר אני משתמש באימפרוביזציה בכדי להביע דרך גופי את מה שהדמיון שלי מבקש להביא אל המציאות. דרך אימפרוביזציה אני גם משכלל את הגוף שלי ויכולותיו בכדי להנות ממנו יותר ביום יום וגם כרקדן מופיע, וכרקדן קונטקט.

-----------------------------------------------------------------------------------
הרקדן בורא עולמות עבור עצמו ועבור צופיו. הוא השמאן שמזמין את הגשם ומגרש את השדים. הוא הפסיכולוג ששם מראה בפני צופיו כך שיוכלו להבין את מעשיהם ואת חייהם. הוא החוקר המתבונן בחיים ואז מביא אותם אל הבמה כדי לספר לאחרים מה גילה. בכך הוא בעצם משרת את החברה.

"Dance Dance, otherwise we are lost" - פינה באוש

עידו צדר

רוקד קונטקט ואימפרוביזציה זה 16 שנה, מלמד קונטקט ואימפרוביזציה. יצר במחול עכשווי והופיע בארץ ובחו?ל. בוגר שיטת גרינברג. מחזיק בחגורה שחורה דאן 2 בג?וג?יטסו. מסיים תואר ראשון בפסיכולוגיה. מתכנת מחשבים וחוקר מה זה להיות בן-אדם.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

7 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

שיתוף חברים
עם : עידו צדר
מתי : שבת 8/10/2016 13:00
עלות : ₪כלול במחיר הפסטיבל