לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אני יכול הקול-שיעורים פרטיים פיתוח קול

הצטרפ/י
עם : שירלי סולומון
מתי :
עלות : ₪250
עם :

שירלי סולומון

פיתוח קול בגישה הוליסטית. כל אחד יכול לשיר -אין דבר העומד בפני הרצון. כל אחד מאיתנו קבל מתנה נפלאה קול ייחודי משלו אנחנו רק צריכים לשחרר את המחשבה שמונעת מאיתנו להוציא אותו במלוא יופיו.
נעבוד עם הקול כעבודה המגשרת בין הגוף למיינד תוך עבודה עם חללי התהודה בגופנו, חיפוש המנעד הקולי האישי, טכניקה, דיקציה, עבודת נשימה, תמיכת הגוף והתנועה בקול, חשיבה חיובית ומשחררת גבולות ומחסומים מתוך אמונה ביכולותינו -אני יכול הקול.

שירלי סולומון עוסקת בחקר הפקת הקול האנושי על כל רבדיו ומלמדת פיתוח קול בגישה הוליסטית בשיעורים פרטיים ובסדנאות
מכתבים מתלמידים:
שירלי,
אני רוצה להודות לך על הזמן הנפלא שנתת לי, יכולת ההקשבה והאבחנה שלך הן מדהימות, זיהית אצלי בדיוק את המקומות החסומים והשכלת לטפל בהם בעדינות ובנועם הייחודיים שלך.
עזרת לי להתחבר לקול האמיתי שלי ולהביא אותו החוצה, לזהות את גרעין הרגש וממנו ליצור ולשיר.
הזכרת לי את הדבר הכי חשוב והוא- שהעבודה הפנימית,האישית היא הבסיס להקול.
תודה שאת מאמינה בי,
סהר

לשיר עם שירלי סלומון
שמי ליאת דגן, מוסיקאית וזמרת יוצרת.
התשוקה ליצור בתחום המוסיקה, להלחין ולשיר את מילותיי, פרצה אצלי בשלב מאוחר (יחסית) בחיי הבוגרים, ומאותו הרגע, לא הייתה דרך חזרה. אני מרשה לעצמי להניח שכול מי שמפעם בו רצון כלשהו ליצירה וביטוי עצמי, יכול להזדהות עם התחושה.

כשהתחלתי לשיר (בגיל 33), לא ידעתי האם אני זמרת (?) פשוט לא הכרתי את עצמי ככזו. ידעתי שזה קיים בי, אך קשה היה לי למצוא את הדרך לדבר, בתוכי. ואז... פגשתי את שירלי סלומון- מורת הדרך שלי לפיתוח קול וביטוי עצמי בשירה.
לפני שהתחלתי ללמוד אצל שירלי, קיימתי שיעורי פיתוח קול אצל מורות נוספות. כולן ידעו את העבודה ותרמו את חלקן. ועדיין, אם עד שפגשתי את שירלי למדתי איך להשתמש בקול, בעבודה עם שירלי, כבר בתחילת התהליך, מצאתי את הדרך להפוך להיות ? הקול. קולי שלי. שירלי לימדה אותי איך לשיר מתוך עצמי ובה בעת, דרכי.

מאז שבחרתי להתחיל לשיר, נתקלתי בכל מיני קשיים הן ווקאליים והן נפשיים, שניסיתי להיאבק בהם עם "ראש בקיר", כשהחלום מתנוסס לנגד עיני. כבר במפגש הראשון, עם רוגע, חיוך והקשבה אינסופית, הצליחה שירלי להראות לי שיש שם דלת, באותו ה"קיר".

מחווייתי האישית, מה שמייחד מורה יקרה זו, הוא יכולת מופלאה של שילוב. שילוב טכניקות חימום, תרגילי פיתוח קול, אמנות שירה והגשה, יחד עם רגישות, הבנה עמוקה של נפש האמן ממקור ראשון, וטכניקות המובאות מעולמות התנועה, הדמיון, וביטוי עצמי על רבדיו.
שירלי מביאה איתה ניסיון, מקצוענות, התנסות וידע מוסיקלי רב, עם אוריינטציה וזיקה חזקה ועמוקה, למקום ממנו נובע הקול הפנימי. בדרכה זו, היא יודעת לבנות את השיעור הייחודי, התפור בדיוק לאדם העומד מולה.

בין אם את/ה זמר/ת בתחילת הדרך, או בעל/ת ניסיון עם רצון לשמר ולפתח את הקיים, שחקן/ית, או כל אדם הרוצה לעבור חוויה כייפית, מפתחת ומשחררת לחיים ? שירלי היא המלצתי החמה.

אל תחמיצו - תפיצו 

שירלי סולומון

שירלי סולומון זמרת יוצרת בוגרת 3שנות לימוד ברימון, במסגרת לימודיה השתתפה באנסמבל של יאיר דלאל. למדה פיתוח קול עם נירה גל ועבדה למשך תקופה עם קלינאית תקשורת.בוגרת לימודי קול הרוח בשיטת אסתר שמיר העוסקת בכח התרפיוטי והמעצים של הקול.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

1 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
<

כל הפעילויות של שירלי סולומון:

אני יכול הקול פיתוח קול בגישה הוליסטית

אני יכול הקול פיתוח

כל אחד יכול לשיר -אין דבר העומד בפני הרצון. כל אחד מאיתנו קבל מתנה נפלאה קול ייחודי משלועכשיו אנחנו רק צריכים לשחרר את המחשבה שמונעת מאיתנו להוציא אותו החוצה במלוא יופיו.» עם שירלי סולומון

אני יכול הקול פיתוח קול בגישה הוליסטית

אני יכול הקול פיתוח

עם: שירלי סולומון

שיתוף חברים
עם : שירלי סולומון
מתי :
עלות : ₪250

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך