לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אימפרוביזציה Advance - סדנא שנתית בתל אביב יפו

הצטרפ/י
עם : אהרונה ישראל
מתי : שני- שישי 10:00-13:00
ללא תשלום
עם :

אהרונה ישראל

אימפרוביזציה Advance - סדנה שנתית באילתור בתנועה ופרפורמנס לרקדנים שחקנים ומאלתרים מנוסים. שיעורים יתקיימו בת"א בימי ו` בבוקר החל מאמצע אוקטובר.
העבודה תתמקד במחקר תנועתי, עבודה על עקרונות אילתור, עבודה בהרכבים שונים (סולו, דואט, טריו, רביעייה וכו`) עבודת אנסמבל ויצירת קומפוזיציה בזמן אמת. הסדנא תתקיים אחת לשבוע בימי ו` בבוקר.

שיעור ה-Advace הוא שיעור של שלוש שעות המיועד לרקדנים ושחקנים בעלי נסיון במה המעוניינים להעמיק באילתור כשפת מופע. לאורך השנה הקבוצה תקבל חשיפות שונות ומופעים מול קהל. התכנים יבנו בהתאם למקורות ההשראה שלי וביחס למקורות העניין של חברי הקבוצה.

מבנה הקורס השנתי מתחלק לשני שלבים:
* שלב התגבשות הגרעין (אוק`- דצמ` 2014)
יוקדש לבניית הדינאמיקה בין חברי הקבוצה. נעבוד על פרמטרים שונים לעבודת אילתור בקבוצה מהמחקר האישי שלי ושל אחרים ביניהם: Nina Martin Julyen Hamilton, David Zambrano, Pauline de Groot. שלב זה פתוח למתעניינים המעוניינים לבדוק אם סוג זה של עבודה נכון עבורם כיחידה סגורה בפני עצמה.
* עבודת עומק בקבוצה סגורה (ינואר-יוני 2015 )

הצהרה אישית: אני מאמינה שאילתור הוא יצירה בזמן חי ורכישת מיומנות בו מצריכה בחינת החלטות בזמן אמת מול קהל. לכן הפוקוס של העבודה הוא גם על הופעה - להיות נצפה ולהצפות, לפתוח את הגוף והתודעה אל המבט. תהליך זה יבנה בהדרגה לאורך השנה ובצידו יהיו הופעות תהליך וגם הופעה בסיום. כרקדנית וכוריאוגרפית העובדת עם אילתור מזה שנים, אביא מנסיוני בהנחיית תהליכים ואגיב לתכנים ולמקורות העניין של חברי הקבוצה. חשוב לי לזמן אל תוך המרחב הזה קסם ואת יופיו של הלא נודע, לייצר מרחב לעצמי ולתלמידים לתהליך של גדילה העצמה והתפתחות.

להרשמה ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל או בטלפון לאהרונה: [email protected]/ 052-6066800
יש לציין רקע ועניין אישי ביחס לאילתור

אהרונה ישראל

רקדנית מאלתרת, כוריאוגראפית. בעלת רקע מגוון באמנויות שונות (האקדמיה למחול י"ם, בצלאל אדריכלות וביה"ס לפרפורמנס ה-EDDC הולנד), הופיעה באילתור ובכוריאוגרפיות מובנות בישראל ובחו"ל. בשנת 2009 שבה ארצה לאחר שמונה שנות יצירה ושהייה בחו"ל.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

1 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
Lahav Stendel
Vered Ankri
Billi Shapira
קובי בללי
Rivi Nissim
<

כל הפעילויות של אהרונה ישראל:

`שבת תרגול` - סדנת צ`י קונג

עם אהרונה ישראל

צ`י קונג הוא אומנות חיים המתאימה לכל גיל. בסדנה נפגוש טכניקות ותרגולים שונים מעולם הצ`י קונג. זוהי הזדמנות לפגוש באופן מעמיק את השקט והעוצמה של הצ`י קונג.» עם אהרונה ישראל

`שבת תרגול` - סדנת צ`י קונג

עם אהרונה ישראל

עם: אהרונה ישראל

צ?י קונג - שיעור בוקר בחוף הים

צי קונג בחוף הים

להתחיל את השבוע מול הים בשעה של תרגול שקט בתנועה, המחזק את המרכז והשקט הפנימי, מאפשר להרפות לרגע ולהטען מחדש, תוך התחברות למשאבים בנו ובסביבה. כל יום א? 8-9 בחוף מציצים בת?א.» עם אהרונה ישראל - בסימן הגוף

ראשון
צ?י קונג - שיעור בוקר בחוף הים

צי קונג בחוף הים

עם: אהרונה ישראל - בסימן הגוף

מתי: ראשון

שיתוף חברים
עם : אהרונה ישראל
מתי : שני- שישי 10:00-13:00
ללא תשלום

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך