לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שירות לקהילה המקצועית - דרך גוף



דרך גוף - אתר הדרכה
כיצד לארגן את המרחב העסקי שלך בדרך גוף

מה היתרונת של גולש רשום? מה ניתן להציג ברשת? איך מעדכנים תכנים בצורה מיטבית? מה מאפשר קידום בתשלום? איך מנהלים פניות גולשים? סדרת מאמרי הדרכה.

תכנה לניהול סטודיו
ניהול מערכת שעות, חוגים, לקוחות, סליקה

Tazman מאפשר ניהול מערכת שעות, ניהול חוגים ותלמידים, כרטיסיות ומנויים, הנהלת חשבונות וסליקה. מעקב על מקומות פנויים בכל שיעור ורשימת המתנה אוטומטית. 10% הנחה לגולשי דרך גוף בהרשמה לשירות למשך שנה.

הפקות תוכן סדנאות לארגונים ולקבוצות
הפקות תוכן בהתאמה אישית

דרך גוף מלווים יוצרים ומדריכים בכל עולמות הגוף והתנועה. נשמח לבנות יחד את האירוע המושלם בשבילכם! על מנת להזמין סדנה או פעילות הקליקו על כפתור ההצטרפות וענו בטופס שיפתח על כמה שאלות קצרות.

פסטיבל דרך גוף
בכפר המחול ובגליל 🍃✧

הפסטיבל מבוסס על עולמות התוכן והאנשים המניעים את אתר דרך גוף -יוצרים, מנחים ואורחים אוהבי ריקוד ותנועה באינספור סגנונות וגישות. מטרתנו להנגיש את אמנויות הגוף והתנועה לכל אדם, מתוך אמונה בכוחם לרפא ולקרב לבבות.

דרך גוף bodyways
הגוף שלנו הוא עוגן, מקור ידע וחכמה

מיזם דרך גוף bodyways פועל להנגשה של אמנויות גוף והתנועה, הגדלת המודעות ומתן כלים לקהילה המקצועית. הגוף כמורה הדרך. מעולם אמנויות הבמה ועד מקצועות הטיפול, למען אורח חיים בריא ואקטיבי מתוך אמונה בכוחם המרפא והמעצים ליחיד ולחברה.

סטודיו רשת
מיזם של אהבה לימי קורונה

לוח שיעורים ומפגשים אונליין בניהול צוות האתר. סטודיו רשת הוקדם כ"סטודיו וירטואלי" בתחילת ימי הקורונה, מותג בתוך bodyways שבמהותו מוקדש למפגשים אונליין בזום.

קהילה יוצרת
BodyWays Connect

​מיזם דרך גוף bodyways הנו פלטפורמה שיתופית המחברת בין א.נשים לתנועה משנת חיים ​דרך גישות לקשב​​, ביטוי ויצירה דרך הגוף​.​​ בית ליוזמות של ​יוצרים.