לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אמנים משתתפים פסטיבל 2007

גרוב שקיעה בחוף עם די.ג`י מיקה
חגיגות ימית עם כנפיים.

די.ג`י מיקה מארחתבחוף כושי מכמורת,מדי שלישי מהשקיעה עד חצות >>>חגיגת ריקודים פלוס,תענוג צרוף,ים של גרוב, מעוף והשראה. אוהבי מוסיקה ותנועה -אין עוד דברים כאלה.Sea u :)

צ`אנדרה יוגה
צ`אנדרה יוגה בית לאשטנגה ויניאסה יוגה

במקום מתקיימת מערכת שעות ענפה עם שיעורים לכל רמות התרגול בשיטות שונות אך משלימות כגון ויניאסה, יוגה בגישת BMC , אשטנגה ואיינגר. דרך מגוון השיטות מתאפשר לכל מתרגל לגלות את דרכו העצמית לבניית חוזק פיזי ונפשי.

ליאור אביצור
דרמטורגית, אוצרת ומורה

דוקטורנטית בתוכנית לחקר הביצוע של אוניברסיטת תל אביב. רקדה, יצרה ולימדה במסגרות שונות ברחבי העולם וכיום מתמקדת בהעמקת השיח על אמנויות הבמה ועוסקת בחיבור בין תחום המחול לתחומי תרבות אחרים.

ראגה מקום למוזיקה ולתנועה
ראגה מקום למוזיקה ולתנועה

בראגה כל שבוע הופעות נדירות מתחום המוסיקה, הריקוד, הפואטיקה. כמו כן מסיבות מיוחדות ואומנויות נוספות כקולנוע, סיפורים, תיאטרון. בראגה תחושה ביתית,אינטימית.

איריס סמרה
סדנת מחול בוטו

איריס סמרה ? פרפורמרית יוצרת, אמנית מחול בוטו וקול.בוגרת האקדמיה לאמנות ועיצוב "Gerrit Rietveld Academie" (אמסטרדם). מעבירה סדנאות בוטו, הרצאות ומפגשי אמן מזה עשור.בין יצירותיה: Longing , לנטנה , La Loba, ויטרינה.

ערן כץ ומים רבים
מוסיקת עולם עם גרוב

ערן כץ ומים רבים, הרכב שפועל מאז תחילת 2006 מנגן מוסיקת עולם ישראלית עם השפעות מוסיקליות הודיות, נגיעות ערביות ומקצבים אפריקאיים. מציגים את סגנון ה"שאנק" - "שנטי - פאנק". הופעה מלאת אהבה רוח וקצב!

דר` מרגלית ספלטר
המכללה למודעות הגוף ואורח חיים

במכללה למודעות הגוף ואורח חיים אנו מכשירים מטפלים, המלמדים אנשים לשפר את איכות חייהם באמצעות עבודה במגע, תנועה ושילוב עם תזונה בריאה, בתהליך אישי בו לומדים דרך הגוף להשתנות, לצמוח ולהתפתח בחיים, להתגבר על מכאובים וקשיים.

עין אל גורי
קרקס, שעורי אקרובטיקה אווירית ואקרובלנס

עינאל גורי ,אומנית במה וקרקס ,מתמחה במקצועות האוויר ואקרובלנס,עובדת דרך ליצנות מודרנית וממש אוהבת את החיים...

בת-אל
ריקודי בטן עם בת-אל

בת-אל - ריקודי בטן

גילי
"דרך המשחק"-מימוש מודעות ומשחק

מורה ומנחה של "דרך המשחק"- מודעות והעצמה אישית ויצירתית דרך כלים של משחק כתיבה ותנועה. במאית מחזאית ושחקנית. בוגרת בית הספר לאומנויות הבמה "בית צבי".

אירינה שולמן
אירינה שולמן-שחקנית פעלולנית ופנטומימאית

שחקנית פעלולנית ופנטומימאית, ניסיון של 20 שנה בהפקות תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה בארץ ובחו"ל. בוגרת בית הספר לפנטומימה בקייב(פנטומימה), בית הספר למשחק "ניסן נתיב" ת"א, סמינר הקיבוצים ת"א (בימוי והוראה).

מירה רזון
מירה רזון

עוסקת בתטא הילינג, אימון, NLP ואומנות ככלי טיפול בתהליכי צמיחה. תהליכים אלו מתאימים לילדים בני נוער ומבוגרים למען שיפור איכות חיים וצמיחה מאתגרים.

שירלי סולומון
שירלי סולומון -פיתוח קול בגישה הוליסטית

שירלי סולומון-מפתחת שיטת הלימוד "אני יכול הקול" זמרת יוצרת בוגרת 3 שנות לימוד ברימון,שרה באנסמבל של יאיר דלאל.למדה פיתוח קול עם נירה גל ועבדה עם קלינאית תקשורת,.בוגרת לימודי קול הרוח עם אסתר שמיר ומנחה ערבי שירה מקודשת.לאתרhttp://shirsoul.co.il/

אבי בחט Avi Bahat טיפול במגע ותנועה
בי"ס וקליניקה לטיפול במגע ותנועה אבי בחט

אבי בחט הוא מהמובילים בתחום הטיפול במגע ותנועה, מפתח את שיטתו למעלה מ-20 שנה. נותן הכשרה מודולרית בשיטת בחט, הכשרה בשיטת טרייגר והכשרה באינטגרציה המבנית של רולף לפי גישתו הייחודית.

אבנר פיפרברג
אבנר פיפרברג

מוסיקאי ומספר סיפורים לילדים ולמבוגרים. מנחה סדנאות של אקולוגיה יישומית (אקולוגיה בחיי היום יום) ומלווה פרויקטים של בניה באדמה בשיתוף הקהילה. לעיתים מנחה השתלמויות למספרי סיפורים חובבים.

ברברה סלזברג
המרכז לתרפיית קול ותנועה

תרפיית קול ותנועה, שפותחה על-ידי פול ניוהאם, עוסקת ביכולת הקול לרפא, ובגילוי הקול האותנטי של תחושות וחוויות, הן של העבר והן של ההווה.

שרית זר -אביב
סדנאת קשב וגילוי, הוראת יוגה

מורה ליוגה, בוגרת קורס מורים בכירים ליוגה בוינגייט , מתרגלת מדיטציית ויפאסנה, בעלת הכשרה בשיאצו ודמיון מונחה. לומדת פסיכותרפיה גופנית (ביוסינתזה).לומדת ומלמדת על הקשר בין תרגול מדיטטיבי לחיים פעילים.

The Africeastern Jazz Band
The Africeastern Jazz Band

דוד אלפנדרי - סקסופון, אדם בן עזרא ? באס, ניר פופליקר ? גיטרה, איתן יחזקלי ? תופים