לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מדריכות ניה

פעילויות בתחום Nia ניה

שרונה דרך חיים בתנועה
ברוכים הבאים לעולם של ריקוד ותנועה

מוזמנים להצטרף למסע של גוף בתנועה. למקום בו הגוף מוביל לנוכחות, ביטוי, חקירה סנסורית, מודעות אישית. שיעורי ריקוד בשיטת ניה, לרקוד ולפתח מודעות גוף נפשלתת חופש ביטוי בדרך הגוף שיעורים כל השבוע, סדנאות, רטריטים של נופש ותנועה

לילך ביכלר
מרפאת, ריקוד שמאני, טראנס שבטי

ריקוד שבטי מונחה, ריקוד כדרך לחיים בריאים וטובים. לשחרר, לסמוך על ההנחיה שתביא אותנו למטרה- גוף גמיש, זריז, חזק, תנועתי ויציב, נפש בריאה, לב פתוח בשמחה. להנות תוך ריקוד. לנוע מתוך תחושת שליחות-להשקיע בעצמינו-כדי להיות שם גם לאחרים.

NIA ניה דלית הראל
ניה הינה שיטת תנועה בריאותית הוליסטית

דלית הראל, מטפלת בתנועה, מדריכת ניה לחגורה שחורה. הוסמכה על ידי מפתחי השיטה בארצות הברית. בעלת ניסיון רב בהנחיית קבוצות. מלמדת ניה בחיפה, משגב, וכרמיאל. כמו כן מנחת סדנאות וסופי שבוע מרוכזים ברחבי הארץ.

סטודיו 6
סטודיו 6 - פשוט לרקוד בירושלים.

חולמת לרקוד? בכל גיל - זה הזמן להתחיל! מהצעד הראשון ועד למתקדמות...פשוט לרקוד בירושלים.

חן דנון-זקס
שחקנית ומדריכת ניה מוסמכת

שלי נצר - מדריכת ניה חגורה שחורה
Nia - The Joy of Movement

ריקוד מובנה וחופשי בה בעת, שכולו מבוסס על הנאה פיזית, על החופש לבחור בתנועה הנכונה לכל גוף ועל החופש להביע כל אחד את עצמו ואת דרכו.

ניה עם ניצן גנץ
חדורה שחורה דאן 1 בניה ומנחת קבוצות

מנחת קבוצות ומלמדת ניה באהבה ותשוקה רבה מזה 13 שנים.  מעבירה שיעורים, סדנאות, ריטריטים, מסעות והכשרות במסגרות שונות בארץ ובעולם. אני רואה בניה לא רק דרך תנועה אלה דרך לחיות בתשומת ❤, התבוננות, גילוי והתפעמות בלתי נגמרת מריקוד החיים.

עדי גורן
אדריכלות התנועה

חוקרת ריפוי עצמי ומפתחת את שפת אדריכלות התנועה. רוקדת כדרך חיים. מורה לניה מ2006, חגורה שחורה. קיו 2 באייקידו. אדריכלית.

Nitzan Gantz
Nitzan Gantz

I welcome you to my website: www.nitzania.co.il

גילי אטקין - ניה בשדה ורבורג
מאמינה בהקשבה לאדם לגופו ולמה שבניהם.

אני באה מעולם הרפואה הסינית עם התמחות בבריאות האישה מטפלת שנים רבות מאוד בנשים בכל מעגלי החיים. העמקתי בניה והוסמכתי על ידי מפתחי השיטה מארצות הברית. והנה אני.... נכונה לחלוק את ההנאה הזו אתכן.

סטודיו - דרך הגנים
סטודיו במושב עדנים- בתוך פרדס קסום

במשתלת דרך הגנים בשרון, בלב פרדס קסום, נמצא אוהל מונגולי גדול, 100 מ"ר, שמהווה סטודיו לריקוד, מחול, יוגה, ועוד אפשרויות רבות ומגוונות. בסטודיו מערכת שמע, רצפת עץ, מראות ומזגן.

גבי שיר- נעה מאהבה
מטפלת ומנחה לחיי חופש ושמחה

אני אוהבת אנשים, בעלי חיים ואת העולם סביבי. אני מאמינה שכולנו אחד.בעבודתי משתלבים בהרמוניה תנועה, מודעות, ועולם האנרגיות.

טל אבן-חן / ניה במודיעין והסביבה
בתנועה מתמדת מאפשרת אנרגיה יחודית ומהנה

חוויה של תנועת NIA מעוררת ומהנה של חופש הביטוי והיצירה של הגוף. בליווי מוזיקת עולם עשירה התנסות שלמה בשילוב פיסי, תחושתי, תודעתי ורוחני. במודיעין והסביבה

להניע עם נועה - נעים מאהבה
SURYASOUL-ריקוד נשמת השמש

SuryaSoul - שיעור המשלב ריקוד, מדיטציה, מנטרות, ומודרות מעולם היוגה. נשמת החמה...

ניה עם מירב יונס בהרצליה
לרקוד את החיים

תנועה. כושר. ריקוד. שחרור. מוסיקה. חופש. בריאות. הנאה. ניה - חוויה תנועתית סוחפת, מרגשת ומלאת קסם המשלבת בין הרכות והביטוי העצמי שבאומנויות הריקוד, הדיוק והעצמה שבאומנויות הלחימה, וההקשבה לגוף שבאומנויות המודעות הגופנית כמו יוגה ואלכסנדר.

כולך-קליניקה וסטודיו לנשים ונערות
טיפולי גופנפש ושיעורי יוגהלאטיס

מקום לנשים ונערות לקחת זמן לעצמן ולקבל טיפול לגוף ולנפש בקליניקה או שיעור יוגהלאטיס בסטודיו

התפתחות מוטורית מוקדמת בתינוקות
התפתחות מוטורית מוקדמת

הילה-אור גופריםמדריכה מוסמכת לשיטת פלדנקרייז מדריכה לליווי התפתחותי לתינוקות בשיטת שלהב.בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך.משלבת עבודה בתחומים אלו עם ילדים שלהם ליקויי למידה.

לימור כץ - אוונס
מורה ומטפלת במגע ובתנועה

יוצרת ומטפלת בכח הריפוי של הטבע ,מגע ותנועה . מדי שבוע אני מלמדת כיתות ניה וריקוד בשיטת אומנות הגוף ומנחה סדנאות בארץ ובעולם. אני משלבת מגע ותנועה בטיפולים שלי בקליניקה בבנימינה ובמוסדות לאוכלוסיה עם מגבלויות.

NIA ההנאה שבתנועה
שילוב מופלא של מוזיקה תנועה וחופש

ניה הינה טכניקת אימון המשלבת תנועות ותפיסות מאומנויות הריקוד הלחימה והריפויניה מתאימה לכל אדם אשר אוהב לנוע ולרקוד ללא קשר לניסיון קודם!!ניה מעניקה בריאות וריפוי תוך פיתוח זריזות גמישות תנועתיות יציבות וכוח.