לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סטודיו ג`יירוקינסיס ג`יירוטוניקס

פעילויות בתחום ג'ירוטוניק ג'ירוקנסיס

שמונה
נקודת המפגש בין גוף אדם ותנועה

מרכז שמונה אשר פועל בשני מרכזים: הסטודיו בשיכון דן (בצפון תל אביב) והסטודיו בעמק האלה (ליד בית שמש) מעניק , בסביבה נעימה ובאווירה אינטימית, את המרחב האופטימלי ללימוד טכניקת תנועה מאתגרת, הרמונית ובטוחה לחלוטין, באיכויות הגבוהות ביותר.

אביה רכס סדנאות ושיעורי 5 המקצבים
חמשת המקצבים ומדיטציה בתנועה

אביה רכס מנחה מוסמכת לשיטת 5 המקצבים מ2008. מנחה מפגשים בני צייון, רמת גן ,בפולין ,יון , קפריסין,בארגונים, לצותים מקצועיים בכנסים ובתוכניות לימודים .

שיטת אבקסיס
טכנולוגיית רטט לולייני

אורלי אבקסיס הוסמכה בגרמניה ל - GYROKENSIS,GYROTONIC, ופילאטיס.מלמדת ומטפלת מזה שנים בקבוצות ופרטניים בשיטה ששוברת את הכלים המוכרים של גוף ותנועה. עובדת עם כאב ופציעות ובשיפור איכות התנועה והחיים.

Gyralife מרכז אומנות הגוף
אימון בשיטת ג`יירוטוניק וג`יירוקינסיס

שיטות הג`יירוקינסיס והג`יירוטוניק מאפשרות אימון תוך כדי תנועה דבר המאפשר מימוש הפוטנציאל התנועתי המלא של הגוף תוך חיזוק השרירים המפרקים ועמוד השדרה. השיטה מושפעת משחיה, טאי צ`י, ריקוד אוסתאופתיה ויוגה ומהווה אימון הוליסטי המשלב גוף ונפש.

אוקסיג`ן פילאטיס
הסטודיו המוביל לפילאטיס מכשירים בתל אביב

אחרי 10 שיעורים מרגישים את ההבדלאחרי 20 שיעורים רואים את ההבדלאחרי 30 שיעורים יהיה לך גוף חדש!

סטודיו 8 ג`ירוטוניק
The Joy of Movement

תמר שטיין קסמן -מאמנת ג`יירוטוניק וג`ירוקינסיס. שיטת אימון הוליסטית לחיזוק ,הארכת איזון וריפוי הגוף. המתבצעת על מכשיר ייחודי ויוצא דופן, או בשיעורי רצפה- ג`יירוקינסיס ופילאטיס. ג`יירוטוניק מאפשרת לממש את הפוטנציאל הטבעי הטמון בגוף.

דרך היוגה- טבעון
לחזק את הגוף- להמריא אל הרוח

בסטודיו דרך היוגה ניתן למצוא מגוון שיטות של עבודה עם הגוף. מטפלים ומורים מקצועיים ואוהבים

טושה-בית להתאמן בו
סטודיו לג`ירוטוניק וג`ירוקינסיס

סטודיו טושה שבפרדס-חנה, הוא בית למתרגלים ולהכשרת מורים בשיטת הג`ירוטוניק והג`ירוקינסיס. הג`ירוטוניק היא שיטה תנועתית רב-ממדית, המאגדת בתוכה עקרונות ואלמנטים מיוגה, שחייה, מחול וטאי-צ`י.

Gyrotonic Room ג`ירוטוניק רום
סטודיו לאימון ,שיקום וחקירת הגוף

שיטת הג`ירוטוניק והג`ירוקינסיס היחודית מבוססת על עקרונות התנועה הרב מימדיים והמעגליים של גוף האדם ושל תנועת האנרגיה בו, מה שמשפיע על חיזוק השרירים, הגמשת המפרקים, שיפור התפקוד העצבי, זרימת הנוזלים בגוף ולשיפור תפקוד המערכת הקרדיו וסקולרית.

studio fly
בית ייחודי לפילאטיס, גארודה ותנועה

סטודיו FLY הוא מרחב מקצועי במרכז ת"א, בו כל אדם המעוניין לתחזק, לשפר ולאתגר את יכולותיו הגופניות יכול לעשות זאת באווירה אינטימית, בעזרת צוות מדריכים מקצועיים, שנבחרו בקפידה.