לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסיכולוגיה תהליכית

פעילויות בתחום פסיכולוגיה תהליכית

בקשר לטיפול - התאמת פסיכולוגים ומטפלים
מחפש פסיכולוגית או פסיכולוג? בקשר לטיפול

רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין אנשים המחפשים פסיכולוג או פסיכולוגית או ייעוץ זוגי אך חסרה להם המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף. ההתאמה נעשית חינם בשיחת טלפון ע"י שרונה המכירה היטב את כל המטפלים.

פסיכולוגיה תהליכית
איון ורני

איון ורני: פסיכולוג קליני מוסמך מתמחה בפסיכולוגיה תהליכית ? מטפל, מורה ומדריך במכון לעבודה תהליכית בציריך. בעל קליניקה לפסיכותרפיה ופסיכארטריה בציריך וניסיון של שנים רבות בלימוד עבודה תהליכית, קונסטלציה מערכתית ואירגונית,

חני מזלטוב
מרכז ההוויה - פסיכותרפיה רוחנית

נעים מאוד, שמי חני מזלטוב. חוקרת תודעה ורוח ומטמיעה אותם בחיי היומיום. מלווה אנשים במגוון כלים רגשיים, קוגניטיביים ואנרגטיים. בהכשרתי המקצועית פסיכותרפיסטית גופנית מוסמכת. בעלת נסיון בעבודה עם: שטיפה אנרגטית (שיטת דר נאדר בוטו), המסע ? ברנדון בייס, העבודה ? ביירון קייטי, קונסטלציה משפחתית, הדיאלוג, צמחי באך, דמיון מודרך, הילינג אנרגטי בשילוב צלילים, שחזור גלגולים, קלפים, EFT ועוד. מפתחת שיטות טיפול כמו תהודת בראשית וה- SWITCH אני מאמינה בריפוי המבוסס על חיבור האדם לכוחותיו הפנימיים. רואה את האדם כחלק ממארג רחב המחבר בין אדמה לשמיים, בין החי והצומח. מאמינה ביחסי הגומלין של הזנה אנרגטית בין האדם לטבע.

ד"ר מזרחי אברהם-מכללת טאותרפיה
מייסד ומנהל אקדמי במכללת טאותרפיה

מכללת טאותרפיה היא מכללה ייחודית ממוקדת טראומה והתמכרויות. מכללת טאותרפיה משתפת פעולה על המכללב האקדמית וינגייט, בית הספר לרפואה משלימה.

דנה בניה ציור אינטואיטיבי
דנה בניה ציור אינטואיטיבי

לפגוש את עצמי בצבעים

מטפלת זוגית ומשפחתית
בלב ליבו של הקושי נמצאת ההזדמנות

מטפלת בפרט בזוג ובמשפחה. בעלת ניסיון רב שנים.צרו קשר 050-6223603

מיכל ורטהיימר-שמעוני
תמיכה בתהליכי שינוי בגוף, בנפש וביחסים

פסיכולוגיה תהליכית היא גישה ליצירת שינוי המאפשרת לעבוד עם מה שמפריע לנו בגוף (מחלות), בנפש (פחדים, התמכרויות, מצבי תודעה) וביחסים (קונפליקטים) - מתוך ידיעה שכל מה שקורה לנו - לא מקרה הוא, ויש לדברים האלה מה להגיד לנו.

פראג הוצאה לאור
ספרים בנושא מודעות ורוחניות

הוצאת ספרים המתמחה בספרי מודעות, בודהיזם טיבטי, רפואה אלטרנטיבית וחיפוש עצמי