לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ג`ירוטוניק וג`ירוקינסיס

הצטרפ/י
עם : ענת לברטוב
מתי :  כל ימות השבוע
עם :

ענת לברטוב

הג`ירוטוניק היא שיטה תנועתית רב-ממדית, המביאה לחיזוק הגוף ואיזון של חוליות עמוד השדרה, תוך שמירה והגדלת טווח התנועה במפרקים במטרה להביא לשיפור ביציבה ובהרגשה הפיזית והמנטאלית.

ג`וליו הורבאת`, הוגה ומפתח שיטת הג`ירוטוניק. כתוצאה מפציעה שחווה כרקדן בלט, החל הורבאת` לתרגל יוגה ומדיטציה והקדיש עצמו לחקירה פיזית ונפשית עמוקה. את התובנות והמסקנות שהפנים בתרגולו, החל ללמד אחרים תחת הכותרת "יוגה לרקדנים". הורבאת` המשיך לפתח וללמד את שיטתו, איגד את התרגילים ועקרונות השיטה לפורמט שניתן לתרגול על-ידי כל אחד וכינה את שיטתו "ג`ירוקינסיס".
ג`ירו=מעגל קינסיס=תנועה.
על בסיס שיטת הג`ירוקינסיס פיתח הורבאת` מכשירים ייחודיים המהווים את שיטת הג`ירוטוניק. הבשורה של המכשירים היא פעולתם המכאנית באופן מעגלי (להבדיל מקפיצים) וכן יכולתם לשמש ככלי שיקומי למגוון רחב של בעיות שלדיות ונירולוגיות.
השיטה מתאימה כאימון גופני-מנטאלי והן ככלי שיקומי ומטרתה לספק מענה לכל מי שרוצה לשפר את איכות חייו ואת יכולותיו הגופניות.

ענת לברטוב

בעלת סטודיו "טושה-בית להתאמן בו" לג`ירוטוניק וג`ירוקינסיס שבפרדס-חנה. בעלת תואר ראשון B.ed במחול ותנועה סמינר הקיבוצים. בוגרת קורס אנטומיה וקינזיולוגיה של היציבה בהנחיית דר` גיל זולברג. בוגרת הסדנה למחול בגעתון. אוהבת את הזכות ללמד!
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : ענת לברטוב
מתי :  כל ימות השבוע

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך