לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מחנה Play-Fight בארץ במושב שדמה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם שדמאמא
אומנויות לחימה »  לחימה משולבת »  סדנאות לחימה משולבת »  לחימה משולבת במושב שדמה »

להצטרפות והזמנה
עם : שדמאמא
מתי : רביעי- ראשון 12/3/2017-8/3/2017
היכן : שדמאמא
עלות : ₪1500
עם :

שדמאמא

מזכיר קונטקט, נראה כמו קפוארה, זה משחק? זה מאבק? אנחנו שמחים להזמינכם לחמישה ימים מלאים של לימוד ותירגול אומנות ה-Play-Fight עם המורה Bruno Caverna בחווה אקולוגית קטנה חצי שעה מתל אביב בשדמה

אנחנו שמחים להזמינכם לחמישה ימים מלאים של לימוד ותירגול אומנות ה-Play-Fight עם המורה Bruno Caverna בחווה אקולוגית קטנה חצי שעה מתל אביב בשדמה. המחנה הוא הזדמנות ללמוד באופן אינטימי וקרוב עם ברונו עם קבוצה של עד 25 אנשים.

פליי-פייט הוא פרקטיקה תנועתית מעצימה אשר אורגת יחדיו אלמנטים ועקרונות מעולמות הקונטקט-אימפרוביזציה הקפואירה והסיסטמה הרוסית. המחקר והתירגול הם מעבר לגבולות הפיזי ויש בהם נגיעה עקיפה באספקטים נוספים של אינטראקציות אנושיות. מלבד פיתוח האינסטינקטים וגוף חזק וגמיש אנו לומדים איך לשמור על תודעה שקטה וגמישה תחת תנאי לחץ מבוקרים. ההגשמה של עקרונות האי-התנגדות (no-resistance), ואי-אלימות (non-violence), היא ההישג הגבוה ביותר המאפשר לנו לחזור אל הזרימה, המצב המקורי שלנו.

ברונו קברנה הוא במקור מריו דה ז`נרו והתחיל לעסוק במגוון רחב של פרקטיקות פיזיות בגיל שמונה שביניהן קפואירה,אקרובטיקה, מחול עכשווי, קונטקט אימפרוביזציה, טאי צ`י,צ`י קונג וסיסטמה הרוסית.
הוא החל ללמד ולשתף ללא הרף מהידע שלו ב1994 קהלים מגוונים וב-30 מדינות שונות. הוא הגה את פליי-פייט (Play-Fight) והגוף הנוזלי (Liquid Body) כתוצאה מתפיסה המערערת על דיסציפלינות מגובשות ככאלה והאורגת יחדיו מגוון שיטות ושבטים תחת חוט מקשר אחד.

מחיר המחנה כולל לינה ו3 ארוחות - 1500 שקלים.
התשלום מורכב ממקדמה על סך 500 ש"ח ושאר התשלום במקום.
תשלום מקדמה אפשר לבצע דרך כפתור "הצטרפות ורכישה" למעלה.

לפרטים לחצו על הצטרפות והשאירו פניה לגדי



שדמאמא

אנחנו קהילה בהתהוות של נשים, גברים, ילדות וילדים, משפחות ויחידים, שמצאו מקום לליבם במושב שדמה שבישובי גדרות, ליד גדרה. נפגשים מכירים וחולקים. עושים ויוזמים. מוזמנים לבקר, לקחת חלק ,לשאול ולהיות. קורים אצלנו מלא דברים וכולם מוזמנים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גילה פז
Masha Zaiger
צוות - אודות
שדמאמא
שדמאמא
קרן ארן
קרן ארן
שדמאמא
שדמאמא
Michael Ben Yosef
שדמאמא
<

שיתוף חברים
עם : שדמאמא
מתי : רביעי- ראשון 12/3/2017-8/3/2017
היכן : שדמאמא
עלות : ₪1500