לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אבחון וטיפול בשמונת המרדיניאנים המיוחדים בתל אביב יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם Amir Ragones
טיפול במגע »  טיפול במגע »  תכניות לימוד טיפול במגע »  טיפול במגע בתל אביב יפו »

הצטרפ/י
עם : Amir Ragones
מתי : חמישי 4/5/2017
עלות : ₪משתנה
הטבה :₪10% עד ה-5.5
עם :

Amir Ragones

אבחון וטיפול בשמונת המרדיניאנים המיוחדים על פי שיטתו של ד"ר אוסאמו איטו. הקורס מיועד למטפלים ברפואה סינית, לסטודנטים ולמטפלי שיאצו עם ידע בסיסי ברפואה סינית.
ד"ר אוסאמו איטו פיתח ביפן בשנות השבעים שיטה לאבחון וטיפול בשמונת המרידיאנים המיוחדים.
בהיותו אקופונקטוריסט ואוסטיאופת, הוא הבחין שלשתי השיטות חסרונות ויתרונות המשלימים אחד את השני: האקופונקטורה יעילה בעיקר לאיזון ברמה האנרגטית והאוסטיאופתיה יעילה בעיקר לאיזון ברמה המבנית.
הוא מצא שדרך עבודה עם שמונת המרידיאנים המיוחדים המהווים את השלד האנרגטי והמבני העמוק ביותר בגוף, יש באפשרותנו לתקן חוסר איזון, הן ברמה האנרגטית והן ברמה המבנית.

טכניקת העבודה של ד"ר איטו מבוססת על זיהוי של חוסר איזון מבני במרידיאנים המיוחדים על ידי מישוש נקודות רפלקס ואזורי אבחון, ואיזון של המרידיאנים בעזרת מגנטים.
ייחודה של שיטה זו היא ביכולת האבחון המדויקת של המרידיאנים המיוחדים, הטיפול הפשוט והמהיר בעזרת המגנטים והשינוי המיידי בממצאים באזורי האבחון, בחוסר האיזון במרידיאנים המיוחדים ובתסמינים.

המגנטים ככלי טיפולי, מאפשרים הרחבה משמעותית של אפשרויות הטיפול העומדות לרשותינו. זהו כלי עוצמתי ומדויק בצורה יוצאת דופן, בעל יכולת לגרום לשינויים מידיים ומוחשיים בגוף המטופל.
טכניקת העבודה עם המגנטים קלה מאוד ליישום ויכולה לשמש לטיפול במגוון רחב מאוד של מצבים, מבעיות כאב, אורטופדיה, פתולוגיות פנימיות ועד טיפולי "שורש".
הקוטביות שנוצרת בין המגנטים מאפשרת סגירת מעגל בין נקודות מקומיות לנקודות דיסטליות, איזון דרך נקודות חמשת האלמנטים, פיזור וחיזוק של נקודות בצורה מדויקת ויעילה ויצירת פולאריות בין נקודות הפתיחה הראשיות והמשניות של המרידיאנים המיוחדים כדי לאפשר הפעלה ואיזון שלהם.
הסמינר מתמקד באספקטים הקליניים של עבודה עם מגנטים ומאפשר יישום מידי של החומר הנלמד בו. לצד מגוון הטיפולים החדשים הנלמד בו, הוא מאפשר גם "לתרגם" כל טיפול מכל סוג ושיטה, לטיפול בעזרת מגנטים, הן לטיפולים בקליניקה והן לשליחה הביתה על גוף המטופל, כתחליף לא פולשני למחטים תת עוריות.
הקורס מיועד למטפלים ברפואה סינית מכל הזרמים והאסכולות, לסטודנטים ברפואה סינית החל מהשנה השלישית ללימודים ולמטפלי שיאצו עם ידע בסיסי ברפואה סינית.

בסמינר ילמדו ויתורגלו הנושאים הבאים:
♦ עקרונות עבודה עם מגנטים.
♦ טיפולים סימפטומטיים וטיפול בכאב.
♦ איזון דרך 5 האלמנטים.
♦ איזון דרך השעון הסיני.
♦ טיפול בצלקות.
♦ טיפוליי מתכת-מים.
♦ אבחון וטיפול בשמונת המרידיאנים המיוחדים בעזרת מגנטים על פי שיטתו של ד"ר אוסאמו איטו.
♦ טיפול בחוסר איזון מבני, בעיות אורטופדיות ומחלות פנימיות הקשורות למרידיאנים המיוחדים.
♦ שילוב של טיפולי שורש וטיפולים סימפטומטים על גבי המרידיאנים המיוחדים בעזרת סטימולציה מגנטית.

מועד:
יום שישי 26.5.17, 10:00-17:00.
שבת 27.5.17, 10:00-17:00.

מנחה:
אמיר רגונס Dip.Ac, מומחה באקופונקטורה יפנית, בעל הסמכה ברפואה סינית מהפסיפיק קולג` בסן דייגו, קליפורניה. עוסק מזה כ-27 שנה ברפואה משלימה ומתוכם 22 שנה ברפואה סינית. מרצה בכיר לשעבר במכללת "רידמן", באוניברסיטה העברית ובמכללה למנהל, ומנחה קורסים וסדנאות באקופונקטורה יפנית מזה 16 שנים. בעל נסיון קליני עשיר ומגוון, עבד כ-8 שנים ב"כללית רפואה משלימה", ומטפל בקליניקות פרטיות בתל אביב ובתרשיחא.

על מנת לאפשר לימוד יעיל וממוקד ככל האפשר, מספר המשתתפים מוגבל

Amir Ragones

מרצה ומטפל ברפואה סינית ואקופונקטורה יפנית. מיר רגונס Dip.Ac, מומחה באקופונקטורה יפנית, בעל הסמכה ברפואה סינית מהפסיפיק קולג` בסן דייגו, קליפורניה. עוסק מזה כ-27 שנה ברפואה משלימה ומתוכם 22 שנה ברפואה סינית. מרצה בכיר.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : Amir Ragones
מתי : חמישי 4/5/2017
עלות : ₪משתנה
הטבה :₪10% עד ה-5.5