לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס הכשרת מורי יוגה שנה א

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מקום לנשימה - אסתי אור-ים
יוגה »  יוגה »  תכניות לימוד יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : אסתי אור ים
מתי : שלישי- שלישי 2/8/2022-12/10/2021 0900-1400
עם :

אסתי אור ים

ללמוד יוגה לעומק ובאופן שיטתי בקבוצה קטנה - שורשי היוגה הקלאסיים, חוכמת הגוף, הדרך להעביר את הידע. מבוסס חקירה והפנמה אישית, בסיס איתן וגמיש לתרגול והוראה של שיטות יוגה שונות.
יוגה היא אחת הדרכים שנועדו לקדם התפתחות אישית באופן הוליסטי, מתוך יצירת יחסים מאוזנים עם הסביבה. ישנן כמובן דרכים נוספות. כפי שאמר דון-חואן ? בחר/י בדרך שיש בה עבורך לב.

מה שמשך אותי ביוגה מלכתחילה היה התרגול האינטליגנטי של הגוף, השונה כל כך מזה שהכרתי בשיעורי הספורט בילדותי. עבורי, היה זה השער לחיבור עמוק של גוף-נפש. בתחילה לא שיערתי איזה מקום גדול תתפוס חוכמת הגוף בתרגול ובהוראה לאורך השנים. כאשר אני מתרגלת עם עצמי ,בקצב שלי, הסודות מתגלים. אני מצליחה לבצע מה שלא יכולתי לבצע קודם, ולא חשבתי שאוכל. תחושת מסוגלות היא חוויה מיטיבה.

בהמשך פגשתי את המדיטציה, אשר כבר 40 שנים עושה בי את עבודתה הפסיכו-רוחנית. ואם בתחילה היה נראה לי שהיא מובילה לעולמות העליונים, התברר לי עד כמה היא מפגישה אותי עם ענייני היום יום והסוגיות הנפשיות שהם מציבים כאן ועכשיו. זה לא תמיד נוח, אבל תמיד מעניין.

למה קורס מורים ליוגה?
כי זוהי אחת הדרכים היעילות יותר ללמוד יוגה לעומק ובאופן שיטתי, בשלב בו כבר ישנה הכרות והתנסות משמעותיים בעולם היוגה, ומתעוררת הסקרנות לגבי שורשיה.

בקורס המורים, אני מכוונת ללימוד שנותן תמונה רחבה ומובנת של שורשי היוגה הקלאסיים, של חוכמת הגוף ושל הדרך להעביר הלאה את הידע. הלימוד הינו בסיס איתן וגמיש לתרגול והוראה של שיטות יוגה שונות. הלימוד סובב סביב חקירה הבנה והפנמה אישית של כל משתתף, אשר מביאה לא רק לספיגת ידע, אלא גם לשינוי ולהתפתחות אישית. ככזה, הוא מעודד כל אחד ואחת לצמוח להיות מורה מצוין וייחודי.

קורס ההכשרה של מקום לנשימה הינו בקבוצה קטנה. הקורס צלח יפה את מצב הקורונה, משום שכקבוצה קטנה, היינו אחרונים להיסגר וראשונים להיפתח. גם בלימוד בzoom היתה אפשרות לראות באמת את המשתתפים. תלמידים ציינו עד כמה לימוד היוגה דווקא בתקופה כה מבולבלת ומאתגרת הינה עוגן ותמיכה של ממש.

למתעניינים בקורס ? מפגשים אישיים עד סוף יוני

אסתי אור ים

אסתי אור-ים, תלמידה ומורה ותיקה בדרך היוגה. מכשירה מורים ליוגה . (מוכר ע"י ארגון מורי היוגה). בוגרת לימודי דתות המזרח באונ` י-ם. משתלמת בפסיכותרפיה גופנפש מזרח מערב .מטפלת מוסמכת בנשימה בשיטת ריברסינג.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

כל הפעילויות של מקום לנשימה - אסתי אור-ים:

שיעור יוגה אישי

שיעור יוגה אישי

שיעור יוגה אישי 90 דקות. הוראה מוכוונת תלמיד ממתחילים, עד מתקדמים וגם יוגה שיקומית. בשיעור אישי - התמקדות גדולה יותר גם של התלמיד וכניסה אל מתחת לפני השטח. תומך בתרגול עצמאי. מוגן קורונה.» עם אסתי אור ים

שיעור יוגה אישי

שיעור יוגה אישי

עם: אסתי אור ים

טיפול בנשימה ונשימה מעגלית - ריברסינג

טיפול בנשימה וריברסינג

טיפול בנשימה ובנשימה מעגלית -ריברסינג. לשיפור נשימה, תמיכה במצבי רגש וחיים פגיעים, שחרור דפוסים מגבילים של נשימה ותודעה, לריפוי ולהתפתחות אישית. מפגשים אישיים, בליווי קשוב ומנוסה.» עם אסתי אור ים

טיפול בנשימה ונשימה מעגלית - ריברסינג

טיפול בנשימה וריברסינג

עם: אסתי אור ים

שיתוף חברים
עם : אסתי אור ים
מתי : שלישי- שלישי 2/8/2022-12/10/2021 0900-1400