לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

רפואת תדרים וביו-אקוסטיקה



הכול ביקום שלנו הוא אנרגיה.הכול נמצא בתנועה מתמדת ורוטטת. לכל דבר יש תדר ייחודי משלו. אור, חום,צבע וחשמל הם תבניות וצורות של תדרים שונים בתנועה.ולכל חלק בממלכות השונות ,דומם ,צומח ,חי ומדבר יש תדר אישי המזהה אותו למה שהוא

מהי ביו-אקוסטיקה ?

אלוהים ומדענים יכולים להיות בהסכמה מלאה על דבר אחד לפחות , שהכול ביקום שלנו הוא אנרגיה.הכול נמצא בתנועה מתמדת ורוטטת. לכל דבר יש תדר ייחודי משלו. אור, חום,צבע וחשמל הם תבניות וצורות של תדרים שונים בתנועה.ולכל חלק בממלכות השונות ,דומם ,צומח ,חי ומדבר יש תדר אישי המזהה אותו למה שהוא. כפי שנאמר בספר בראשית ".. וכל אשר יקרא אותו האדם נפש חיה ,הוא שמו"
חוקים הפועלים על עולם החומר תקפים גם לגבי גוף האדם ,על מכלול המחשבות, הרגשות והרצונות שלו.
גופנו הבנוי מאטומים נמצא בתהודה תמידית וכל חלקיק בו,רקמה,שריר ואיבר הוא בעל תדר ייחודי המאפיין אותו ומייחד אותו מהשאר.
כשתהודת האטומים בגוף בהרמוניה מצב בריאותנו תקין וכשיש סטייה עקב זיהום ,וירוסים, מתחים נפשיים הרגלים לקויים וכד..יוצא הגוף מאיזון ומשדר תדרים הנמצאים בדיסוננס, קרי חוסר או עודף. מצב שללא טיפול מתאים יתפתח לכאב ,אי נוחות ולבסוף למחלה.
מכלול התדרים השלם של כל אדם ואדם נקרא ," חתימת התדר האישית" או "החתימה המגנטית הקולית", המעידה על צביוננו הייחודי והאישי , והכל הזה הוא מהקול שלנו . מאסטרים יודעים לספר לנו ש"חתימת התדר האישית" של כל אחד היא מי שהוא באמת ודרכה ניתן לגלות את העצמי האמיתי.
רבות נכתב על ידי הוגי דעות ,מדענים ופורצי דרך שונים ,שניסו לפענח את המסתורין של היקום בכלים ושפות שונות אם באמצעות מתמטיקה, גיאומטריה,אסטרונומיה ארכיטקטורה ועוד.
לאחרונה הפופולאריות של הספר והסרט "קוד דוינצ`י" נתנו דרור למחשבתנו וחשפו בפנינו מידעים קדומים שנשמרו חבויים ונסתרים מאיתנו במשך עידנים. בספרים ובגילוים מסוג זה נחשף ידע עתיק המוצפן בצורות גיאומטריות ובמבנים ארכיטקטוניים על מיניהם השונים.
סוד חבוי זה המתבקש להתגלות הביא לפיתוח מהפכני של שיטת אבחון וטיפול, הרואה את מרקם התדרים הקולי של כל אחד ואחד כחתימה קולית אישית, המהווה גשר אל העולמות הפנימיים והנסתרים של הגוף הפיסי, הרגשי והמנטאלי.
השיטה ששמה כיום ,ביו-אקוסטיקה , יודעת לפענח ולראות את המבנים והצורות נרקמים בדגימה קולית של כל אחד ואחד, כבסיס נתונים שיכול להתיר את המסתורין של עולם הגוף, הנפש והנשמה ומה שביניהם עד לרמת הדנ"א.
את שרי אדוורדס ,מפתחת השיטה. פגשתי בארה"ב לאחר שקראתי כתבה שהתפרסמה בעיתון מקומי על בחור שנפגע ברגלו בתאונת אופנוע ועצם הברך שלו התרסקה לחלוטין. ועוד נכתב גם שאימו הגיעה למקום הארוע והצליחה לעצור את שטף הדם ע"י צלילים ווקאליים שהפיקה בקולה.והמפתיע ביותר אם לא די בכך היה, שמספר חדשים לאחר האירוע עצם ברך חדשה צמחה במקום הישנה.
תגובתי הראשונה היתה "זה לא ייתכן".,אבל משהו בתוכי התרגש וידע ,שגם אם המידע נכון בחלקו, יש כאן משהו שיכול לעזור לי להשלים פיסה נוספת בפאזל חיי שידע עליות וירידות , לדבר את שפת הדנ"א.

ביו-אקוסטיקה מבקשת לחקור את מנעד התדרים הנגלה שבדגימה קולית ולפענח את הזיקה שלהם למבנים אנטומיים ותפקודים פיזיולוגיים והשפעתם על מצב בריאותנו.
מול גישות טיפוליות שונות המגייסות את משמעות המילים הנאמרות למטרתן הטיפולית, ביו-אקוסטיקה בוחנת לעומק את שמעבר למילים ,את המקום הראשוני שממנו בוקעים גלי קול הנושאים את המילים ושתרגומם למנעד התדרים של גלי המוח פותח בפנינו עולם פנימי של התקשרויות בין תאיות ואולי אף מה שמעבר.
ההכרה וההבחנה שהמבנים והתבניות הגיאומטריות הנלמדות מדגימה קולית צופנים מידע החיוני ביותר לבריאותנו הפיסית והנפשית ,הוא מן התגליות המהפכניות והחשובות ביותר בדורנו . התגלית היא בעלת ערך עליון והשפעה ארוכת טווח על עתידנו כבני אדם בפרט ועתיד כדור הארץ בכלל.
כמדע," ביו-אקוסטיקה טכנולוגיות ומחקר", עדיין בראשית דרכה,אולם הידע והשימוש בתרפיית צלילים והשפעתם הטיפולית על הגוף הוא עתיק יומין.
כיום ביו-אקוסטיקה ,בראשותה של שרי אדווארדס, אם השיטה מארה"ב ,מפתחת תוכנות מחשב מהמתקדמות ביותר, היכולות לזהות בדגימה קולית מבנים ותדרים והשתייכותם לשרירים ,הורמונים , אנזימים, חומצות אמינו ,איברים, חוליות ,וירוסים בקטריות ואף גנים. את המידע הזה מתרגמת התוכנה לתדרים נמוכים ביותר ששמיעתם במכשור אנלוגי עוזר להחזיר את המערכות השונות שבגוף לאיזון אופטימאלי.

ולסיכום קצר
ביו-אקוסטיקה טכנולוגיות ומחקר מתמקדת בנושאים הבאים:
1. תקשורת התדרים שבקול האנושי מעבר למשמעות המילים.
2. אבחון מנעד התדרים שבדגימה קולית וההקבלה שלו לבריאות הגוף הפיסי והנפשי.
3. הזיקה שבין התדרים שבדגימת קול לסביבה שלנו ,לגנטיקה ,לתזונה, לאנטומיה ולפיזיולוגיה.
4. המבנים המתמטיים שבקול והקבלתם לפיזיקה של המוזיקה כטכניקות טיפוליות.
5. הקשר שבין המתמטיקה שבמנעד הקולי והתקשרותו למערכים האנטומיים, הפיזיולוגים והפסיכולוגיים של הגוף
6. איסוף של מבנים ותבניות הנצפים בדגימה קולית ולמידתם.
7. פיתוח ושימוש בטכנולוגיות להשמעת התדרים בפורמטים ואוקטבות שונות.
8. השפעת התדרים הנמוכים ואפשרות תמיכתם בבריאות אופטימאלית.


עודד מנצורה
רפואת תדרים
054-4857121


המאמר פורסם גם כאן »

עודד מנצורה עודד מנצורה, מרפא הוליסטי בכיר העוסק ברפואת תדרים,קיבל את מסר תודעת ה"אנחנו" והנחיות ייחודיות לקראת מעבר האנושות למימדים ותדרים גבוהים יותר .מעביר סדנאות המתמקדות בפענוח תדרים של מפת שורש הנשמה ופענוח צפנים תנ"כיים לתודעת הא

כל המאמרים של עודד מנצורה - מפתחות חנוך:

על הסכסוך הישראלי -ערבי מהיבט על

על הסכסוך הישראלי -ערבי

זה כ - 11 שנה שאני חוקר ומלמד מידעים המבקשים לחקור לעומק את הסוד הצפון בשפת האותיות העבריות , כאבן דרך להתפתחות התודעה האנושית מעבר למגבלות ששמה לעצמה.» מאת עודד מנצורה

לקראת 2012 הסוף או לידה חדשה?

לקראת 2012 הסוף או לידה

שלושה דברים שכדאי לכם לדעת על עודד מנצורה: הוא חווה מסע אסטרלי, שבמהלכו יצא מגופו וקיבל תובנות מישות אור (שרק מאוחר יותר זיהה אותה(. הוא מאבחן באמצעות תוכנה, שמפענחת דגימת קול, ומרפא בעזרת צלילים» מאת עודד מנצורה

לקראת 2012 הסוף או לידה חדשה?

לקראת 2012 הסוף או לידה חדשה?

» מאת עודד מנצורה

שיתוף חברים
עם : עודד מנצורה