לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הדבר שהכי היית רוצה לעשות, הוא הדבר שאתה פוחד ממנו ביותר.

, - תרפיה עכשווית Mor Argy - דרך גוף
, - תרפיה עכשווית Mor Argy - דרך גוף


כולנו מתרגשים מהגשמה של חלום או רצון שדוגר לו בפנים אך לא תמיד מודעים שבדרך להגשמה שלו אנו עלולים לחוות תחושות נוספות.

את היעוד שלכם ניתן לזהות עיי שני סוגי רגשות:
פחד והתרגשות.

כאשר אנחנו מתחמקים מהגשמת היעוד שלנו או שינוי שהנפש רוצה, אנו חווים תחושות של שעמום, שחיקה, עצב או מיצוי. אנו מוצאים את עצמנו לא מתוגמלים בצורה נאותה או לא מרוצים מהקשרים החברתיים והרומנטיים הקיימים.

כשאנו צועדים לכיוון חדש של גדילה, פחד הופך להיות תחושה דומיננטית. רק המחשבה על האפשריות החדשות עלולה להציף פחד, מכיוון שהמשמעות של להיכנס למערכת יחסים חדשה, לבחור מסלול לימודים או לחפש עבודה חדשה משמע לצאת להרפתקאה והרפתקאות חדשות מביאות איתן תחושות כמו חוסר וודאות ודריכות.

הדרך בה אתם מתמודדים עם התחושות הללו היא מפתח חשוב. האם אתם מצליחים לראות מבעד לפחד או שהוא משתק אתכם?

בפרק החדש של חייכם אתם עומדים לחוות חוויות חדשות, סביר להניח שיהיו ציפיות חדשות מכם, אתגרים חדשים והתחושה הזו של פגיעות היא מה שגורם לרובנו לסגת חזרה למקום "הבטוח והישן" זהו מנגנון הגנה ישן של פחד והימנעות והוא זה שאחראי לרוב תחושות התקיעות בחיים.

אז בתור צעד ראשון כדאי להכיר בכך שהגשמה של חלום תביא איתה סיפוק ואושר אך גם תעורר חששות, תחושת אי-ודאות וספק עצמי שעלולים לצוף בצורה חזקה ולנסות לשכנע אותנו לסגת, לוותר ולחזור למקום המוכר.

אם החלטתם שאתם צועדים לכיוון חדש, סביר להניח שהחיים שלכם יראו כמטוטלת: בצידה האחד - התרגשות והשתוקקות אמיתית למשהו חדש ובצידה השני, חזק לא פחות, פחד שגורם לשיתוק ושימור הישן.

אז איך עוברים את זה?
אומנות החיים היא ביכולת לכבד את תהליך הגדילה הטבעי הזה. לזהות את הרגשות הללו ולברר איך אפשר להתקדם איתן. צעדים אמיצים לכיוון של גדילה יביאו להצפתם אך ההתגברות עליהם היא חופש וזכות להשתתף בתהליכי היצירה בחיים.

מעבר לפחדים הללו נמצא סיפוק. כאשר אתם נענים לקריאה הפנימית להמשיך הלאה, לבצע שינוי בחייכם, אתם אומרים כן לכוח החיים היצירתי שתמיד מזמין אתכם לסיפור האהבה הבא, הדבר הבא שיגרום לכם לצאת ממסגרות ששמורות אתכם בטוחים אך רדומים.

הוא מזמין אתכם לזהות וללכת בעקבות התשוקה שלכם להביע את עצמכם; לצאת ולפגוש אנשים, לזהות את עצמכם דרך עיניים של אחרים, להיות אנושיים, אוהבים ושותפים לפרויקט היצירה שנקרא חיים.

בלי פחד או עם, העיקר שמשתתפים :)

מור ארג`י מור ארג?י: תרפיסט המשלב גישות ייעוץ ותרפיה מערביות כגון דמיון מודרך,NLP, "פוקוסינג" בשילוב עבודת מודעות, זן, חיבור ושחרור רגשי.

כל המאמרים של תרפיה עכשווית Mor Argy:

הדדיות

הדדיות

לא ניתן לאהוב אדם יותר משהוא אוהב את עצמו. ככה זה אנשים - אי אפשר לאהוב אותם יותר משהם יכולים להכיל ? יותר ממה שהם אוהבים את עצמם.» מאת מור ארג`י

הדדיות

הדדיות

» מאת מור ארג`י

ריפוי של פצעים רגשיים

ריפוי של פצעים רגשיים

פצעים רגשיים גורמים לנו לשוב ולנסות לקבל אהבה ממקורות שמעולם לא הניבו. אהבה עצמית היא היכולת לבטוח במתנה שאנו מביאים לעולם, ולבחור באנשים שיראו ויוקירו אותה.» מאת מור ארג`י

ריפוי של פצעים רגשיים

ריפוי של פצעים רגשיים

» מאת מור ארג`י

אומללות זוהי רק אופציה

אומללות זוהי רק אופציה

אומללות זוהי רק אופציה, ואני כותב זאת כי קל לשכוח את האמת הזו.» מאת מור ארג`י

אומללות זוהי רק אופציה

אומללות זוהי רק אופציה

» מאת מור ארג`י

שיתוף חברים
עם : מור ארג`י