לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

להיות לאם

גלי מרפא צופיה כהן - גלי מרפא - דרך גוף
גלי מרפא צופיה כהן - גלי מרפא - דרך גוף


בטיפול בהריון יש עוד נשמה. המחשבה על כך נותנת לי כמטפלת תחושה גדולה יותר של שליחות והתרגשות לגעת ב-2 נשמות יחד בטיפול. לחבר את הלב שלי אליהם ולהפיק את המירב.

טיפול באשה בהריון הוא מיוחד במינו.

נכון, כל סוג של טיפול יש את הייחודיות שלו.
בדיוק כמו טיפול לאשה בהריון.

נכון, לכל סוג של טיפול יש את המערכות השונות
בגוף הזקוקות לתמיכה, שחרור והקלה.
בדיוק כמו טיפול לנשים בהריון.

נכון, לכל אשה יש את הנק` חולשה והחוזק שלה הדורשת
מענה המתאים לה במהלך הטיפול,
וגם לצד ההפוך, את הייחודיות שהיא מעניקה מעצמה לטיפול,
בדיוק כמו טיפול לנשים בהריון.

ובכל זאת, כמה מילים על טיפול לנשים בהריון...

טיפול באשה הרה עובד על חיזוק המערכות הנדרשות בגוף, כמובן, בהתאם ובדגש לשלב ההריון בו היא נמצאת, בחיזוק אזור הרחם, בתמיכה במערכת ההורמונאלית, בתמיכה באזור הגב התחתון, בעמוד השידרה, בבחילות ובצרבות בתחילת ההריון, בהרפיה ורגיעה של הגוף שעובד קשה לגדל יצור קטן נוסף בתוכו, להזין אותו, לסחוב אותו, להעניק לו את מלוא המרכיבים והכוחות הדרושים לו לגדילה בריאה וטובה.

בטיפול מחזק, מחבק ותומך. בתנועתיות של האגן ומפרק הירך, שנותנת הכנה מעולה ללידה. בעבודה על נשימה איטית, עמוקה ורגועה.
לתת לאשה הנושאת את העובר ברחמה את המקום לנוח מהמירוץ, להירגע מהעשיה האין סופית ולהיכנס למקום פנימי של שקט ורגיעה מעמל היום, להרגיש את עצמך, את המקום שכואב, המקום שזקוק למנוחה, את העובר הצומח בתוכך בדרך לקבל נשמה חדשה ולהגיח לאוויר העולם.

כאן מתווספת הפינה האישית של כל אחת, עם החששות שלה מהלידה ומה שסביבה, עם הציפיות מהטיפול ומה שהוא יעניק לה. איך תהיה הלידה? הכאבים? הצוות המטפל? התמיכה? איפה? מתי? איך? ועוד רשימה של שאלות שלא בטוח יהיה עליהם מענה עד שיגיע רגע האמת.

גם כאן, אפשר, בהתאם לרצונך, לשלב דמיון מודרך או צ`י קונג, להתבוננות, מודעות, הסתכלות בוטחת ורגועה יותר אל המציאות שעומדת להיפתח בפנייך.

ומעבר לכל זה,

בטיפול בהריון יש עוד נשמה.

נשמה נוספת שנמצאת בתוך האשה ששוכבת לפני.
עובר ששוכן שם. יצור זעיר שמתכנן להגיח לאוויר העולם, כל לחיצה של שחרור, כל אנרגיה, כל נק` של הרפיה ורוגע, כל מסר של רוך שנשלח ? נוגע גם בו בתוך השלווה המדהימה בה הוא נמצא, מעניקה לו עוד כוחות טובים, אוהבים ומחזקים מאמא שלו ישירות אליו,
הוא מקבל אותם אליו בדיוק כמו את המזון העובר דרך השליה, הוא חש את פעימות ליבך, הוא נושם אליו את מחשבותייך מהם הוא יתחיל להיבנות, לצמוח, לפלס את דרכו בעולם הזה. עוד רגע ויהיה אדם בפני עצמו עם רגשות ומחשבות, חלומות ותקוות.

נשמה טהורה. חדשה.

המחשבה על כך נותנת לי כמטפלת תחושה גדולה יותר של שליחות והתרגשות לגעת ב-2 נשמות יחד בטיפול. לחבר את הלב שלי אליהם ולהפיק את המירב.

שיהיה בשעה טובה!

המאמר פורסם גם כאן »

צופיה כהן שלום, שמי צופיה כהן.
מטפלת ברפואה משלימה.

כל המאמרים של גלי מרפא:

פנים אל מול פנים

פנים אל מול פנים

"תחשבו על עשרות שרירים שצוברים מתח וזקוקים לשחרור. שספגו את המתח מהעבודה, הכעס מחוסר הצדק, עייפות מהעומס האינסופי, החשש ממה יהיה מחר, הדאגה לאהובים שלנו ? את כל זאת סופגות הפנים לתוכם." » מאת צופיה כהן

פנים אל מול פנים

פנים אל מול פנים

» מאת צופיה כהן

לגעת בכאב

לגעת בכאב

כשכואב לנו - במקום לחרוק שיניים, לסבול, לחכות בקוצר רוח שהכאב יחלוף כדאי לעצור ולהקשיב, להקשיב למה שהגוף שלנו אומר. לעבור מקוצר רוח ? לאורך רוח. לקחת נשימה עמוקה ולהקשיב לכאב. זה אולי נשמע מוזר, אבל שווה לנסות.» מאת צופיה כהן

לגעת בכאב

לגעת בכאב

» מאת צופיה כהן

כל הפעילויות של גלי מרפא:

קליניקה לרפואה משלימה - טיפולי נשים

טיפולים אלטרנטיבים לנשים

טיפולים לנשים בדגש על 1.רפואת נשים 2. מערכת השלד והשרירים.» עם צופיה כהן

שיתוף חברים
עם : צופיה כהן