לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ויפאסנה בחול

ויפאסנה בחול - סורנטו חופשות בריאות - דרך גוף
ויפאסנה בחול - סורנטו חופשות בריאות - דרך גוף


ויפאסנה הינה סוג של מדיטציה בודהיסטית עתיקה מלפני 2,500 שנים ופירושה: לראות את הדברים כמו שהם.

מהי ויפאסנה?
ויפאסנה הינה סוג של מדיטציה בודהיסטית עתיקה מלפני 2,500 שנים ופירושה: לראות את הדברים כמו שהם. אדם העובר ויפאסנה מנסה להבחין באופן חוויתי במה שמתחולל בנפשו, להבין מדוע קשה לו ולקבל זאת. כלומר, לקבל את המציאות כפי שהיא. מדיטציה זו נעשית בשתיקה בעיקר במזרח הרחוק ומאפשרת התקרבות אל הנפש וחוויה עמוקה.
ויפאסנה בחול
בדרך כלל יוצאים מטיילים לאחר צבא למזרח הרחוק ומצטרפים באופן עצמאי למנזר שתקנים זה או אחר בנפאל, דארמסלה ועוד. לעיתים מעוניינים גם ללמוד את תורת הויפאסנה במרכזי למידת מדיטציה ברחבי הודו או סרי לנקה. חברות הנסיעות משלבות ויפאסנה בחול עם ביקור באתרים השונים ובשילוב דילים שונים. למעשה, טיול רוחני המשלב ויפאסנה בחול מעניק לנוסע התנסות של מדיטציית יוגה שונה היכולה להביא אדם זה להכרה מעמיקה עם עצמו כל עוד אין לו עבר פסיכוטי.

טיול רוחני במזרח הרחוק
טיול תרמילאים נפוץ ביותר לאחר השחרור מהצבא בעיקר ביעדי דרום אמריקה והמזרח הרחוק. התרמילאים הנוסעים בדרך כלל באופן עצמאי פוגשים ישראלים אחרים המטיילים באזור ומעניקים טיפים ועזרה וכמו כן נוצרים קשרים חברתיים ואף טיולים משותפים. חברת הנסיעות מעניקה ייעוץ לתרמילאים בכל הקשור במסלולי הטיול ובאפשרויות השונות של טיול רוחני הכולל מדיטציה זו או אחרת, יוגה וטיפולים אחרים. בדרך כלל התרמילאים יוצאים אל הלא נודע ולזמן בלתי מוגבל ולא תמיד מתכננים את המסלול. הספונטניות וביקורים במקומות ששמעו ממטיילים אחרים ובעיקר שיטות יוגה שונות והיכן כדאי לעשות אותן לא תמיד מתאימים לכולם ולכן כדאי ורצוי לקבל ייעוץ מקצועי בכך.

היתרונות במזרח הרחוק
לפיכך, מעבר לחיי הפשטות, המחיר הזול, הנופים המדהימים והמזון האותנטי, קיימת תרבות נפלאה שיש להכירה באופן מעמיק ולהתוודע לכל האמונות שלה ושיטות היוגה השונות המוצעות בה.

המאמר פורסם גם כאן »

ניר מנצור חופשת יוגה בחול היא הדרך המושלמת לשילוב בין נופש ובריאות. חוויה מדהימה שתגרום לגוף ולנפש להתחבר. סנדאות יוגה ביעדים מגוונים ברחבי העולם עם המדריכים המובילים בארץ במחירים אטרקטיביים.

כל המאמרים של סורנטו חופשות בריאות:

חופשות ניקוי רעלים

חופשות ניקוי רעלים

החיים הסוערים בעולם המערבי, רווי הלחצים והתזונה הקלוקלת הלוקה בחסר, מחייבים מדי פעם עצירה להתרעננות, התנקות, פתיחת דף חלק ונקי וטעינת מצברים מחדש.» מאת סורנטו חופשות בריאות

חופשות ניקוי רעלים

חופשות ניקוי רעלים

» מאת סורנטו חופשות בריאות

5 סיבות לצאת לחופשת יוגה

5 סיבות לצאת לחופשת יוגה

בין אם אתם חובבי יוגה מושבעים או פשוט מחפשים אתחול מחדש - חופשת יוגה מעניקה הזדמנות נדירה לשלווה לגוף ולנפש.» מאת סורנטו

6 המלצות לשמירת אנרגיית חיים במהלך כל היום

6 המלצות לשמירת אנרגיית

במהלך היום אנו נוטים לאבד את האנרגיה שלנו בלי שאנו שמים לב לכך בכלל. ד"ר לורה נמצ`ק מציעה כמה שיטות שיעזרו לכם לשמור על האנרגיה שלכם במהלך היום...» מאת ניר מנצור

שיתוף חברים
עם : ניר מנצור