לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

חמשת האלמנטים

חמשת האלמנטים מאת קאמה כליל-נהורא - קאמה כליל-נהורא - דרך גוף
חמשת האלמנטים מאת קאמה כליל-נהורא - קאמה כליל-נהורא - דרך גוף


חמשת האלמנטים בראייה איורוודית הם הבסיס לכלל החומרים והתהליכים ביקום.

חמשת האלמנטים בראייה איורוודית הם הבסיס לכלל החומרים והתהליכים ביקום. לכל יסוד תכונות אופיינות לו. כל אלמנט קשור לדושה מסויימת (אנרגייה) ומאזן אלמנטים אחרים איזון זה מאפשר לא לאבד את שיווי המשקל בין האלמנטים. אם אלמנט מסויים אינו מאזן אלמנט אחר, תהיה נטייה לבעיות בתפקוד בהתאם למאפייניו של האלמנט המוגבר או לחילופין האלמנט שבהפחתה, תיווצרנה תוכנות חדשות בלתי מאוזנות, הן יתגלו כסימפתומים ולבסוף כמחלה. חמשת האלמנטים על קצה המזלג.....

אקאש (מרחב)- משוייך לחללים בגוף, חלק מהחללים הללו מלאים בנוזל וחלק נשארים רקים, אם זאת החלל הריק הוא איננו ריקנות. אחד מהתירגומים של השורש "קאש" בסנסקריט הוא " להקרין". החלל הוא גם חומר כמו כל שאר האלמנטים, אחד מהביטויים של אקאש הוא הצליל- כלומר תנודתיות, מה שמכונה הספקטרום האלקטרו מגנטי עם תנודות בתדירות משתנה. היום ניתן להבחין בדבר בברור, הסביבה שלנו מלאה בתדרי רדיו, קרינת אור וכו` כל אלה מזוהים כאנרגיית האקאש.

ואיו (אוויר)- האלמנט השני המופיעה בגלגל הבריאה. בפרשנות הפופולרית מתורגם כאוויר/רוח. מסדיר את תנועתם של כל הדברים ביקום - מחלקיקים תת אטומיים לגלקסיות מסתובבות. בגוף שלנו - בכל מקום שיש תנועה - דחף עצבי, זרימת דם, התכווצות שרירים, הפרשת בלוטות ועוד.

טג`אס(אש)- הוא אלמנט האש, הכח שממיר את החומר לתוך מצבים שונים של צבירה. זו היא תכונתו העיקרית - "המרה", אחראי לחילוץ אנרגיה מהחומר כדי לנתב אנרגיה זו לתהליכים אחרים בגוף.

ג`אלה(מים)- משמעותו מתורגמת ל "מים", אבל זה לא השם המדויק. העיקרון השולט בג`אלה היא הלכידות של חלקיקים אחד עם השני, כלומר זה הוא כוח המחבר בין האלקטרונים, אטומים ומולקולות. איכותה הנוספת גלומה בנזילות, זו הסיבה למה ג`אלה משוייכת למים.

פריטבי(אדמה)- הוא המבנה, המתבטא ביציבות. המבנה היא צורתו של החומר - אלקטרונים, אטומים ומולקולות שיוצרות גוף צפוף (פיזי). מאופיין בכוח הכבידה ואופי סטטי. הפתולוגיה שלו בעודף מתבטאת בחסימה של כלי דם, אובדן הגמישות, כבדות וחוסר נזילות. הפתולוגיה שלו בחוסר גורמת לירידת טונוס השרירים, בריחת סידן מהעצמות, תחושה של חולשה- באופן כללי, הגוף מפחית מעוצמתו.

האדמה באופיה מרסנת את המים או לחילופין המים יגבירו אדמה
המים מרסנים את האש או לחילופין האש תפחית מים
האש מרסנת את האויר או לחילופין האויר ילקיח את האש
והאויר מרסן את האתר או האתר שגובר מאפשר לאויר לגדול ביחד איתו

ככה זה עובד בטבע וכך בדיוק זה עובד גם בגוף האדם

קאמה כליל-נהורא מטפל בכיר ברפואת האיורוודה
בוגר ברושים - רידמן ובית ספר לעיסוי במוסקבה ובעל התנסות טיפולית פרקטית בבית חולים וקלינקות
איורוודיות בהודו עצמה.

כל דרך דורשת מאיתנו שתי פעולות בסיסיות: "להתחיל ולהמשיך"

כל הפעילויות של קאמה כליל-נהורא:

remenbrith

מעגל גברים שבועי

מקום שאפשר לדבר בועל דברים שאולי אתה לא מרגישמספיק בטוח לדבר עליהם במקום אחר.מקום לקבל בו הזדהות ועוגן.יחד עם עוד גבריםשרוצים להתבונן פנימה וליצורתנועה בחיים שלהם.» עם קאמה כליל-נהורא

רביעי
remenbrith

מעגל גברים שבועי

עם: קאמה כליל-נהורא

מתי: רביעי

שיתוף חברים
עם : קאמה כליל-נהורא