לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מראה אולטרא פנימית

לעיתים נמצאים בנקודה עדיין  לא רואים את הקצה - טובי דימנט-זמיר - דרך גוף
לעיתים נמצאים בנקודה עדיין  לא רואים את הקצה - טובי דימנט-זמיר - דרך גוף


מהרגע שאנחנו נולדים אנחנו לומדים לעבוד על אוטומט, ככל שהשנים עוברות דברים שלמדנו ,חווינו ,עשינו מוטבעים בזכרון הפעיל שלנו שמניע אותנו והופך אותם להרגלים ...

דברים יכולים להיות כל- כך פשוטים ולא צריך לסבך את החיים.
רוב האנשים יגדירו זאת כ "לחשוב מחוץ לקופסה" שבעצם מה שזה אומר זה להיות מודעים לעצמנו ולסביבה בשיגרה.

מהרגע שאנחנו נולדים אנחנו לומדים לעבוד על אוטומט, ככל שהשנים עוברות דברים שלמדנו ,חווינו ,עשינו מוטבעים בזכרון הפעיל שלנו שמניע אותנו והופך אותם להרגלים והרגלים זה דבר שמאוד קשה לשנות.
כל דבר שאנחנו מרגשים או כל דבר שקורה לנו אם רק נהיה יותר מודעים לעצמנו, את רוב הדברים הטובים פחות והלא נחוצים נוכל לשנות כולל כאבים ומחלות שונות.

הזכרון הפעיל שלנו משפיע על התנהגותנו, ביצועינו והרגשתנו וככל שאנחנו משתמשים במה שקיים בו הוא מוטבע יותר בתוכנו, משפיע על בריאותנו לטווח הקצר ואף עלול בטווח הרחוק לגרום למחלות קשות ולעיתים ללא מרפא.

יש כל-כך הרבה דברים שמשפיעים עלינו וכולנו רוצים לחיות את החיים ולהתאים את עצמנו לסביבה שיש בה הכל מכל, זה אפשרי אם נהיה מודעים ונצמצם נזקים.

בשביל להגיע למודעות ניתן באופן עצמאי להשתמש במראה "אולטרא פנימית" בנוסף למראה שמציגה רק את הופעתנו החיצונית באופן יומיומי ולעשות את השינוי בהתאם למה שמשתקף בה עד למצב שיגיע היום שכשנתבונן בה נראה מבפנים את מה שרצוי למי שבאופן עצמאי קשה לראות או לשנות יכול להעזר באדם ש"יסרוק" אותו במכשיר "אולטרא פנימי" , יציג את תוצאות הסריקה הפנימית האישית וילווה אותו לשינוי הרצוי. בסך הכל מה שכולנו רוצים זה לחיות טוב ולהרגיש טוב.

אפשר ללכת לאין ספור סדנאות, לשמוע הרצאות, לקרוא ספרים שכולם שמים בקופסאות שונות את אותם דברים עם תגיות ועטיפות שונות אבל עדין בלי התמדה, בשימוש בתוכן הקופסה כמה שנגיד לעצמנו כן נכון, זה לא יעבוד, החוכמה היא לעשות בשביל לשנות.
אין צורך להגיע למצב שבו נסתכל ונגיד אם הייתי עושה את הדברים אחרת אז....
תפעול ושימוש נכון שווה לתוצאות טובות ורצויות.

המאמר פורסם גם כאן »

טובי דימנט-זמיר דימנט-זמיר טובי מאמנת ומנטורית אישית מסייעת לאנשים להתמיד במילוי משימות חיוביות ומיגור הרגלים שליליים או דפוסי התנהגות וחשיבה מזיקים.

שיתוף חברים
עלות : ₪