לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

חופשות ניקוי רעלים

ניקוי רעלים - סורנטו חופשות בריאות - דרך גוף
ניקוי רעלים - סורנטו חופשות בריאות - דרך גוף


החיים הסוערים בעולם המערבי, רווי הלחצים והתזונה הקלוקלת הלוקה בחסר, מחייבים מדי פעם עצירה להתרעננות, התנקות, פתיחת דף חלק ונקי וטעינת מצברים מחדש.

חופשת ניקוי רעלים, בלווי מדריכים מקצועיים ובתנאים גבוהים, מציעה את ההזדמנות המופלאה לעשות את כל אלו ובנוסף מחברת חזרה לגוף ולנפש.

קל לשכוח את הדאגה לגוף בחיים התזזיתיים האופייניים למרבית האנשים בימינו. ביום יום העמוס, בסביבה הלחוצה, אנשים רבים ניזונים מאוכל לא בריא ונחשפים לחומרים מזהמים. כל אלו מצטברים בגוף ויכולים לגרום לנזקים פיזיים ונפשיים כאחד. באמצעות חופשת ניקוי רעלים, ניתן להיפטר ממרבית ההצטברויות הללו, לעשות אתחול מחדש למערכות הגוף, וכך גם לנפש.

ניקוי רעלים- כיצד זה עובד?

רעלים וחומרים בעלי השפעה שלילית על הגוף, נפלטים כחלק מתהליך המטבוליזם או שנקלטים מן הסביבה החיצונית. גוף האדם מכיל מספר מנגנונים המסייעים בסילוקם, אך אלו לעיתים אינם מספיקים בכדי להיפטר מהם נוכח העומס הכבד המופעל עליהם.

ניקוי רעלים ייעודי עוזר למעשה למנגנוני הגוף לסיים את העבודה בה החלו, על ידי מתן עזרה הן בפן הפיזי והן בפן הנפשי. בפן הפיזי, המטרה היא כאמור להוריד מהעומס המופעל על מנגנוני סילוק ונטרול הרעלים בגוף, על ידי תזונה מתאימה. יש לשים לב שהפן הנפשי חשוב לא פחות מהפן הגופני, כיוון שנפש מאוזנת וחשיבה חיובית תורמים לסילוק גורמים שליליים נפשיים, אשר מזיקים לא פחות מרעלים, החוצה מן הגוף.
כפי שחרוט על דגלה של סורנטו- נפש שלווה תימצא רק בגוף בריא, כאשר בניקוי רעלים, הדבר פועל בשני הכיוונים.

כדאי לדעת שניקוי רעלים הוא תהליך עדין שחייב להיעשות תחת פיקוח של בעלי מקצוע מוסמכים ובהתאמה אישית. לכל אדם יש את מגבלותיו הרפואיות ואת יכולותיו, על כן צריך התהליך להיות מותאם וחופף לכל אלו.

סורנטו מספקת חופשות בריאות בהתאמה אישית, לכן תדאג לבנות את חופשת ניקוי הרעלים הטובה ביותר עבור לקוחותיה, תוך התחשבות בצרכים הייחודיים, ביעדים אותם ירצו להשיג, בהיסטוריה הרפואית, בגיל ובהעדפות השונות. רק התאמה אישית שכזאת, תוך ליווי של צוות מקצועי ומוסמך, תוכל להבטיח תהליך ניקוי רעלים מוצלח ומטהר שיוביל לאתחול לו זקוקים הגוף והנפש.

המאמר פורסם גם כאן »

סורנטו חופשות בריאות חופשת בריאות בחול היא הדרך המושלמת לשילוב בין נופש ובריאות. חוויה מדהימה שתגרום לגוף ולנפש להתחבר. סדנאות יוגה, פילאטיס, ניקוי רעלים, ריקוד ועוד, ביעדים מגוונים ברחבי העולם עם המדריכים המובילים בארץ במחירים אטרקטיביים.

כל המאמרים של סורנטו חופשות בריאות:

5 סיבות לצאת לחופשת יוגה

5 סיבות לצאת לחופשת יוגה

בין אם אתם חובבי יוגה מושבעים או פשוט מחפשים אתחול מחדש - חופשת יוגה מעניקה הזדמנות נדירה לשלווה לגוף ולנפש.» מאת סורנטו

6 המלצות לשמירת אנרגיית חיים במהלך כל היום

6 המלצות לשמירת אנרגיית

במהלך היום אנו נוטים לאבד את האנרגיה שלנו בלי שאנו שמים לב לכך בכלל. ד"ר לורה נמצ`ק מציעה כמה שיטות שיעזרו לכם לשמור על האנרגיה שלכם במהלך היום...» מאת ניר מנצור

ויפאסנה בחול

ויפאסנה בחול

ויפאסנה הינה סוג של מדיטציה בודהיסטית עתיקה מלפני 2,500 שנים ופירושה: לראות את הדברים כמו שהם.» מאת ניר מנצור

ויפאסנה בחול

ויפאסנה בחול

» מאת ניר מנצור

שיתוף חברים
עם : סורנטו חופשות בריאות