לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

איך נולדה היוגה האווירית

אנטי גרוויטי , יוגה בערסל - סטודיו אנטומי - דרך גוף
אנטי גרוויטי , יוגה בערסל - סטודיו אנטומי - דרך גוף
מאת: אילן אשל


יוגה אווירית הפכה בזמן האחרון לאימון העכשווי והמרגש ביותר בסביבה. לכן תופתעו אולי לגלות שהשיטה הומצאה ע"י כריסטופר הריסון כבר ב 1997 בניו יורק.

הריסון מתעמל תחרותי וזוכה פרס טוני על כיאוגרפיה של המחזמר NINE סבל מפציעה פתאומית אשר השביתה אותו מעיסוקיו וגרמה לו לחיפוש אין סופי אחרי דרכים להירפא.

במהלך החיפושים כשנסע לנוח במזרח הרחוק גילה שהוא מצליח לבצע תרגילי יוגה בעזרת ערסל מבד ולהשיב לעצמו את הביטחון בתנועה. הוא חזר לניו יורק, אסף סביבו את חבריו הספורטאים והרקדנים ויחד הם הקימו את הלהקה של כריסטופר Harrison&Team AntiGravity.

בהופעות האקרובטיות הם השתמשו בבד כחבל טיפוס ובחדר הכושר שלהם נעזרו בערסלים לחקירה של התנועה ושמירה על כושר.
הריסון מצא את הבד המושלם והחל להמציא ולפתח תרגילים משותפים לערסל וליוגה תוך שמירה על עקרונות יוגים ומאוחר יותר שילב גם פילאטיס ואקרובאטיקה.

חבורת האתלטים המאושרים החלה לראות את היתרונות הרפואיים והנפשיים של הערסל ובשלב מסוים הם שיחררו את הכירופרקט שעבד איתם ועזרו לעצמם רק בזכות התליה מהאוויר.

כריסטופר שראה את ההשפעות המדהימות עליו ועל הלהקה החליט לתלות ערסל בבית אימו ביוטה ארצות הברית. בהיותה אישה כבדת משקל הסובלת מבעיות בירכיים וגב הפכה הגברת הריסון לנסיינית הראשונה של השיטה. כריסטופר ידע שאם הערסל יעזור לה הוא יעזור לכולם; ובעזרת התרגילים שנתן לה החל לפתח ברצינות את שיטת היוגה האווירית של היום.

לפני שהשיק את השיטה לעולם כולו עבד כריסטופר כמה שנים על בטיחות ומחקרים לצד פיתוח תרגילים מקוריים. ב 2007 הושקה השיטה לראשונה בעולם ותפסה כמו אש בשדה קוצים. ב 2010 הופיעה פינק עם ערסל אנטי גרוויטי בטקס פרסי הגארמי.

בזכות אותו פיתוח הפכה הדרך נגישה לכולם! אם אתה יוגי המחפש מימדים חדשים, או מתאמן המחפש תיבול לשגרת האימונים, או למי שרוצה להיכנס לעולם הבריאות והכושר בצורה חוויתית ורכה זה בשבילך. הערסל עשוי משי וניילון ונושא עד 400 ק"ג!

זה לא רק תרגול יוגה מעניין, יש לתרגול השפעה עמוקה על הגוף והחשיבה. התנוחות ההפוכות מפתחות בנו מיומנויות חדשות ומכניסות לפעולה שרירים שלא חלמתם שיש תוך כדי אימון טוטאלי לכל חלקי הגוף. אנטי גרוויטי (יוגה אווירית) משמש למתיחת אזור עמוד השדרה והפחתת לחץ, משפר מאוד את היציבה, מגביהה ומשחרר הורמונים של אושר המחזקים את המערכת האמוציונאלית שלנו.

יתרונות נוספים הם איזון הגוף והנפש, שיפור המטבוליזם, שריפת קלוריות ואיבוד משקל, חיזוק, הארכת שרירים, תנועתיות של המפרקים.
התרגול מעלה את היכולת היצירתית שלנו, מעורר שמחה ואופטימיות. החלק הטוב שלא כמו באימון רגיל אנו לא מרגישים את הזמן עובר תשומת הלב עוברת למגרש המשחקים פשוט של הגדולים - מכייפים בזמן שבונים גוף חזק.

בשיעורים ובסדנאות לומדים לבצע תרגילים באוויר בצורה בטוחה וטובה, מזיזים את הגוף תוך כדי ריחוף כמו מלאכים. נבצע תרגלי יוגה באוויר, עמידות ידיים, עמידות כתפיים, מתיחות והיפוכים. אתם תגלו שהרבה אלמנטים שלא מתאפשרים על הרצפה מתאפשרים עם חיבוק של ערסל.

אילן אשל כתבה באהבה: אילן אשל מדריכה מוסמכת של אנטי גרווטי יוגה ופיטנס.
סטודיו אנטומי - זהו הסטודיו הראשון בארץ לטכניקת ANTIGRAVITY יוגה אווירית היא שיטה חדשנית מהפכנית המציע מגוון טכניקות אשר מחזקות את החיוניות הגופנית והנפשית...

כל המאמרים של סטודיו אנטומי:

יוגה אווירת - לתרגל עם ערסל.

יוגה אווירת - לתרגל עם ע

המושג יוגה אווירית זהו תרגול מאוד נגיש וזה מה שכל כך מייחד את השיטה. תנוחות היוגה עוברות התאמה ומתבצעות עם ערסל רך,חזק ותומך.» מאת אילן אשל

7 עובדות שחשוב לדעת לפני אימון אווירי

7 עובדות שחשוב לדעת לפני

בחשבונות האינסטגרם תחת האשטג הלוהט #antigravity , תוכלו לראות שלל תנוחות אוויריות מפתות ומדהימות ..אז רק רציתי שתדעו שלא צריך להיות אקרובט כדי לעשות אותן..» מאת אילן אשל

כל הפעילויות של סטודיו אנטומי:

שיעור יוגה אווירית בערסלים אנטי גרוויטי.

שיעור יוגה אוורית ערסלים

המושג יוגה אווירית עלול להישמע מפחיד בהתחלה, אך למעשה זהו תרגול מאוד נגיש לכולם וזה מה שכל כך מייחד את השיטה. תנוחות היוגה עוברות התאמה אווירית ומתבצעות עם ערסל רך,חזק ותומך.» עם אילן אשל

שני
שיעור יוגה אווירית בערסלים אנטי גרוויטי.

שיעור יוגה אוורית ערסלים

עם: אילן אשל

מתי: שני

שיתוף חברים
עם : אילן אשל