לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

כסאות ישיבה ללא משענת



עובדים שעות ארוכות בישיבה מול המחשב? לגב שלכם ? אין גיבוי! מכניסים תנועה לישיבה מול המחשב, בזמן העבודה, ומונעים בעיות הנגרמות מישיבה ממושכת.

אורח החיים המערבי מאלץ אותנו לבלות את מרבית זמננו בעבודה בישיבה, מה שלא תורם לגב ואף מזיק לו.

ישיבה ממושכת בכל יום יוצרת עבור אנשים רבים לחצים על אזורים בגב. הדבר מדגיש ביתר שאת אודות החשיבות הרבה בחיזוק מתמיד של שרירי הגב.

מחקרים מראים שנזקי הישיבה הממושכת הינם הגורם השני בשכיחותו לאובדן ימי העבודה (אחרי השפעת), והגורם העיקרי לירידת התפוקה לאורך יום העבודה.

הסיבה המרכזית לבעיות אלו, הינה ישיבה סטאטית ממושכת בתנוחה אחת, הגורמת לירידה בתפקוד ולנזקים מצטברים בשלד, במפרקים, במחזור הדם ובשאר מערכות הגוף. על מנת להקל על תופעות אלה אתם מוזמנים לבדוק את הכסאות המשרדיים שנמכרים אצלנו.

כסאות אלו מביאים בשורה רעננה לתחום הישיבה המשרדית, ומציעים את מה שאף כסא משרדי אחר לא יכול לעשות ? שינוי תנוחות הישיבה בזמן העבודה, ועל ידי כך שמירה על בריאות הגב ועל רעננות לאורך זמן.

לשבת ? ולתת לגוף לעבוד.

איך ניתן לשמור על הגוף בתנועה מתמדת (?ישיבה אקטיבית?)? כסא נוחות בשילוב טכנולוגיה ייחודית! הכסא שומר על רגליך מונחות מעל הקרקע ומחזק משמעותית את שרירי הליבה בגופך. התוצאה: שיפור איכות החיים מהישיבה הראשונה.

כסא ברכיים דובל >

כסא אוכף לישיבה בריאותית >

כסא דינמי מאפשר תנועה >

מכניסים תנועה לישיבה מול המחשב, בזמן העבודה, בזמן הטיפול, ומונעים בעיות הנגרמות מישיבה ממושכת. מוצרים ארגונומיים ופתרונות ארגונומיים לעבודה במשרד או בחדר הטיפולים. כסאות משרדיים מתקדמים לבריאות הגב, כסאות עמידה, שולחנות מתכווננים ועוד.

כל המאמרים של פתרונות ארגונומיים:

שולחנות מתכווננים

שולחנות מתכווננים

שולחנות העמידה הנם שולחנות נוחות ליצירת סביבה ארגונומית במשרד. השולחנות המתכווננים מהווים פתרון מושלם לשילוב בין עבודה בישיבה ועבודה בעמידה, בצורה קלה ונוחה.

פתרונות ארגונומיים למטפלים

פתרונות ארגונומיים למטפל

החשיבות בחיזוק שרירי הגב למטפלים ובפרט לאלו העומדים או יושבים שעות רבות, היא לא דבר של מה בכך. איך דואגים לחיזוק הגב ולשמירה על גמישות שרירי הגב תוך כדי העבודה?

להזמנה
שיתוף חברים

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך