לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ווינג צ`אן יפ מאן לו מאן קם

מנורה בביתו של גרנד מאסטר לו מאן קאם... - ווינג צ`ון קונג פו - דרך גוף
מנורה בביתו של גרנד מאסטר לו מאן קאם... - ווינג צ`ון קונג פו - דרך גוף


לימוד ווינג צ`אן מהתלמיד הישראלי של גרנד מאסטר לו מאן קאם, אחיינו ומראשוני תלמידיו של גרייט גרנד מאסטר יפ מאן, מורהו של ברוס לי האגדי. אמנות לחימה לכל גיל.

בואו ללמוד ווינג צ`אן בנציגות הישראלית של הפדרציה העולמית של גרנד מאסטר לו מאן קאם, תלמידו ואחיינו של גרייט גרנד מאסטר יפ מאן מורהו של ברוס לי האגדי.
זרם הווינג צ`אן של ייפ מאן-לו מאן קאם מתהדר בשושלת ארוכה ומפוארת של אמני לחימה ידועים מדרום סין ושל אחת משיטות הלחימה הסיניות היעילות והמתוחכמות שנוצרו אי פעם.

גרנד מאסטר לו מאן קאם אחיינו של ייפ מאן- המדובר במורה ואמן לחימה ווינג צ`אן קונג פו אשר ביצע התאמה ויישום של עקרונות וטכניקות הווינג צ`אן של שושלת ייפ מאן, עבור האקדמיה הצבאית הטאיוונית ויחידות המשטרה המיוחדות שם. המדובר באמן לחימה ומורה שאין שני לו, אשר הנו מוזמן דרך קבע לאמן את יחידות המשטרה המיוחדות, אריות הים, Swat Teams ,FBI,NSD ועוד, בכדי לפתח עבורם את מערך האימונים המיוחדים שלהם בהגנה עצמית ובקרב פנים מול פנים.

כתלמידו של גרנד מאסטר לו מאן קאם, אני חש כי יש פה הזדמנות מיוחדת עבור הקהל הרחב הישראלי, עבור אלו המעונינים באותנטי, בידע הקונג פו אשר עמד במבחן הזמן, להגשים חלום ולהתחיל כעת ללמוד ווינג צ`אן קונג פו משפחת יפ מאן.

לפרטים נוספים , צרו קשר עם מוטי

מוטי פנסו הגנה עצמית ברמה גבוהה, מבוססת מציאות, המיועדת במיוחד לקטני מימדים ו/או כוח, לבוגרים , מבוגרים ונשים. רכישת מיומנויות , יכולות וטכניקות בצורה בטוחה, קלה ומהנה במיוחד. קוראים לזה ווינג צ`ון קונג .

כל הפעילויות של ווינג צ`ון קונג פו:

קונג פו ווינג צ`אן מצטרפים ולומדים כעת

ווינג צ`אן עם מוטי פנסו

אחרי החגים זה עכשיו. עכשיו הזמן להצטרף לפעילות מהנה, מתגמלת ומפתחת, עכשיו הזמן להצטרף לאימוני ווינג צ`ון אצל מוטי פנסו, מבית מדרשו של ייפ מאו האגדי» עם מוטי פנסו

כל השבוע
קונג פו ווינג צ`אן מצטרפים ולומדים כעת

ווינג צ`אן עם מוטי פנסו

עם: מוטי פנסו

מתי: כל השבוע

שיתוף חברים
עם : מוטי פנסו