לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מזל כמדע מדוייק



סינכרוניות, מזל, ניסים, הם לא מקריים. יש טכניקות ברורות ונגישות שאפשר לפעול איתן כדי להפוך לבני מזל

מזל זו המתנה הכי גדולה שלי. אני יוצרת ניסים על בסיס יומי, קטנים וענקיים. יש לי עזרה ומתנות מכל עבר, והם שמאפשרים לי ליצור קפיצות קוונטיות ולהגיע למקומות שאפילו לא חלמתי, לעשות דברים שאפילו לא ידעתי שאני יכולה לעשות. המתנות פשוט הגיעו, אמרתי להן כן, ועוד דלתות נפתחו, וממשיכות להיפתח.

זה קורה כך שבא לי לשנות את הריהוט בסלון, ובא לי פוף, ממש ספציפי, וגדול. בדקתי באינטרנט, והוא היה יקר לתקציב של אותו זמן. אז יצאתי לרחוב, ומול הבית היה מונח פוף ענק, כחול, בדיוק כמו זה שראיתי בדמיון, אפילו של אותה חברה שעליה חשבתי. הנחתי אותו בסלון. אבל הוא היה בודד שם. כמה ימים אחרי, תוך טיול עם הכלב, פגשתי ברחוב אחר- עוד פוף, אדום הפעם. הפוף השלישי כבר הגיע דרך תלמידה שראתה את השניים הקיימים, ונזכרה שיש לה בדיוק אחד כזה, סגול, שלא בשימוש, והיא תשמח להביא לי.

חפצים שמגיעים אלי ישירות מהיקום שעות עד ימים מהרגע ש- בא לי, הם קוריוז חמוד, שמזכיר לי כמה פשוט לרצות ולקבל. אבל גם הדברים היותר משמעותיים בחיי, הגיעו בדיוק כך. רוב המהלכים בקריירה שלי לגמרי לא תוכננו. אנשים סביבי, ויש לי מעגלים מאד רחבים של אנשים שמקיפים אותי, הציעו לי את המדרגה הבאה, עוד לפני שידעתי שהיא זו שאני בכלל רוצה.

לפני שהפכתי להיות עיתונאית לא הבנתי במודע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק בו. עבדתי בתחום הפרסום, ובעלים של אחד ממשרדי הפרסום אותו פגשתי הציע לי לערוך עיתון מקומי. תחילת עבודה - תוך שלושה ימים. זה היה מפתיע, לא הגיוני, אבל הפרפרים בבטן רמזו שיש כאן משהו נכון. הבהרתי שאף פעם לא עשיתי זאת קודם, והוא ענה "אני יודע שתעשי את זה מצוין". אז באתי. שומרת במקביל על העבודה הקודמת שלי (ועובדת בחודשים הבאים לפחות חמש עשרה שעות בממוצע ביום, שבעה ימים בשבוע). רק כמה חודשים אחר כך הבנתי עד כמה אני במקום הכי מדויק בשבילי.

משם המשיכו לזרום הצעות. אני לא זוכרת שפניתי פעם לעיתון או מגזין בעצמי. כשהייתי מוכנה לשלב הבא, לעוד התחדשות - הגיע הטלפון שהציע אותה.

אז למה זה כך? כי אני ברת מזל, ואני יודעת את זה מגיל אפס. תמיד שידרו לי כך, תמיד ידעו שאיך שהוא הכל מסתדר לי, לעיתים בדרכים לא מובנות ולא הגיוניות. גדלתי בבית שהיתה בו אווירה של מזל ואופטימיות. תמיד ידעתי שזה כך. וכן, עבדתי מאד קשה כשהמזל הגיע, לקחתי הצעות, ופעלתי איתם, מיידית, ועם המון חריצות.

הידיעה שאני בת מזל היא זו שהופכת אותי לכזו. אנשים הם לא בעלי מזל או חסרי מזל, אלא שמי שיודע שיש לו מזל, מחפש אותו, ער לו, ולוקח אותו בשמחה. ומי שלא מאמין בכך, יתקל בדיוק באותן הזדמנויות, וכלל לא יזהה אותן.

***
ד"ר ריצ`רד וייסמן מאנגליה, פסיכולוג וקוסם בעברו, חוקר משך שנים את החיבור למזל. במחקריו הוא עבד עם קבוצות קיצון, כאלה שמגדירים את עצמם כבני מזל וכאלה שמגדירים את עצמם כחסרי מזל במיוחד. תוצאות המחקר היו מדהימות והראו עד כמה מזל הוא עניין של אמונה, ודרכי חשיבה והתנהגות, ובעצם בדיוק אותן הזדמנויות נקרות בפני שתי הקבוצות, רק שבעלי המזל מזהים אותם, וחסרי המזל חולפים על פניהן.

באחד הניסיונות המפורסמים שלו הוא ביקש מהמשתתפים, בעלי מזל וחסר מזל, לספור תמונות במגזין, תוך שהם מתבקשים לעשות זאת הכי מהר שאפשר. לחסרי המזל לקח שתי דקות בממוצע לספור את כל התמונות. בעלי המזל, הגיעו למספר הנכון תוך שניות ספורות בלבד, מכיוון שבעמוד השני הופיעה מודעה בגודל חצי עמוד, ובה נכתב- הפסיקו לספור, יש 43 תמונות במגזין.

כדי לאתגר את הניסוי עוד, נתבקשו בעלי המזל להמשיך לספור, ובמחצית המגזין היתה מודעה נוספת, ובה כתוב- אם הגעתם עד הנה, מגיעים לכם 250 דולר. העובדה המפתיעה היא שחסרי המזל המשיכו לספור עד התמונה האחרונה, וכלל לא ראו את שתי המודעות שבדרך, זו שמגלה להם כמה תמונות במגזין, וזו שנותנת להם את המתנה הכספית.

הניסוי הזה מוכיח עד כמה אנשים שאינם מאמינים שהמזל יגיע אליהם ממוקדים במטרה, במשימה, ושדה הראייה שלהם מצומצם רק לכך. בעלי המזל יודעים שיש מתנות שמחכות להם, ושדה הראייה שלהם פתוח כדי לזהות אותן.

הדרך שבה מגיע המזל היא דרך הסינכרוניות: חיבור בין חוויות מהעולם הפנימי ואלה שבעולם החיצוני בהתאמה מושלמת כזו, שלא יכולה להיות מוסברת על סמך הסתברות סטטיסטית.

איינשטיין טבע את המשפט הנפלא: סינכרוניות זו דרכו של אלוהים להישאר אנונימי.
כולם מכירים את ההתרחשויות הממוזלות האלה, שבהן דברים שרצינו, ולעיתים אפילו לא ידענו שאנחנו רוצים, פשוט מגיעים אלינו. לפתחנו. העניין הוא שרוב האנשים מתייחסים למתנות האלה כאל משהו שאינו בשליטתם, משמע הוא לפעמים מגיע, אבל לא משהו שאפשר לבנות עליו או לסמוך עליו.

לגרסתי, אפשר להגדיל את המזל, ואת הסינכרוניות, ולהפוך אותם לדרך חיים. כך ניתן לתאם בין הרצונות שלנו והתנועה שקורית סביבנו, ובתוך שיתוף הפעולה הזה, הכל קל ומהיר יותר. יש תחושה שאנחנו בקצב אחד עם היקום, במקום במלחמה על הדברים שאנחנו רוצים.

הדרך להגדיל את המזל עוברת דרך שלושה שלבים:
1. לדעת מה אנחנו רוצים.
רוב האנשים יודעים מצוין מה הם לא רוצים. מעטים יודעים מה הם כן, מה טוב להם, מה מרגש אותם. אני מציעה ליצור רשימות של "הזמנות", של הדברים שאנחנו רוצים להזמין לתוך החיים.
ניתן להזמין בדרך הזו בני זוג, עבודה, בית שרוצים, את היום שיהיה. ממש כל דבר.
חשוב להזמין את החוויה הטובה ביותר בשבילנו, אבל לא "להינעל" על אירוע או אדם מסוים. כך למשל, נכון להזמין את העבודה שהיא ביטוי של הכישורים שלנו, את המשכורת שנכונה לנו, את הסביבה האנושית, מיקום גיאוגרפי - כל דבר שנראה חשוב. פחות נכון לבקש להתקבל לעבודה בחברה איקס. כך גם לגבי זוגיות - לרשום כל מה שחשוב לנו, אבל לא לבקש שדווקא אדם זה או אחר הוא שיתאהב בנו. הגדרה מדויקת כזו עלולה לחסום הזדמנויות טובות יותר, ולתחושתי, מי שמסדר שם למעלה את הדברים עבורנו, יכול לראות אותם בראייה רחבה יותר ממה שאפשר כאן, במקום הפרטי שלנו.
לאחר שזיהינו מה אנחנו רוצים - להתחבר לידיעה הפנימית שהדברים נמצאים שם בשבילנו, להתרגש אליהם, ולאפשר לעולם להביא לנו אותם בדיוק בדרך הנכונה.
2. לזהות את המתנות שסביבנו.
לעיתים הדברים מגיעים בדיוק כמו שהזמנו אותם, לעיתים הם יהיו מדרגות שיובילו אותנו לאן שביקשנו, ופעמים רבות אנחנו מזהים דברים שמרגשים אותנו, אפילו בלי לדעת איך הם מתחברים לסיפור הכולל שלנו. רוב המתנות הגדולות של חיי לא היו ברורות לי כשהן הגיעו, היה רק ברור לי שמשהו כאן מרגש אותי, מסקרן, והוא שהניע אותי להגיד כן.
3. לקחת את המתנות.
הרבה פעמים צירופי המקרים נראים כל כך מוזרים, שאנשים מסרבים מתוך מחשבה סקפטית ש: "אם זה אמיתי, זה יקרה גם שוב", או "זו רק מדרגה בדרך למה שרצינו, לא בדיוק הדבר האמיתי". רצינו להיות בכושר, ואז מנוי מתנה שמציעים לנו לא נראה בדיוק כמו הגוף המושלם מיידית, אבל ההרשמה היא מדרגה שמאפשרת לכך לקרות.

חייו של אדם בר מזל שונים לחלוטין מאלה של חסר מזל, ולא רק בתוצאה הסופית של האירועים. כל חיי היום יום, והבחירות שונות בין אלה לאלה, והן שעושות את ההבדלים.

בעלי מזל מוקפים במעגלים גדולים של אנשים. קל ופשוט להם ליצור קשרים, והם גם מבינים את חשיבות העניין, ומשקיעים בכך. ברמה הכי פשוטה, אנשים הם אלה שמביאים אלינו הצעות, מעבירים את השמועה שאנחנו מחפשים דבר מה. כשיש סביבנו מעגלים רחבים, מישהו כבר ידע בדיוק איך לעשות או להביא אלינו את מה שאנחנו צריכים ממש עכשיו, גם בלי שביקשנו, פשוט מתוך רשת חיבור שבה המידע עובר מאדם לאדם ומגיע בדיוק לאן שנכון. הפיזיקה הקוונטית יודעת להסביר כיום את החיבורים האלה כערוצי מידע שככל שהם פתוחים המידע זורם בדרכים לא נראות, ומגיע בדיוק למקומות הנכונים כדי ליצור קישורים והקשרים.

בעלי המזל גם פתוחים לסיכונים והתרחשויות חדשות, וכך הם חווים התנסויות רבות בחיים, מה שמגדיל את הסיכוי להיתקל במתנות, שברדיוס הקרוב הן באופן טבעי מצומצמות יותר.

התכונות האישיות שמגבירות את מתנות המזל בחיים הן אופטימיות, פתיחות למצבים, ויכולת לתת פירוש חיובי בדיוק לאותם אירועים שחסרי המזל יתרגמו כשליליים.
כל הכישורים האלה הופכים את בעלי המזל לכאלה שנעים עם החיים כל הזמן. גם הם כנראה חווים אירועים שיכולים להיות מתורגמים כביש מזל, אבל מכיוון שהאמונה הבסיסית שלהם היא שהם ממוזלים, הם יתנו תמיד פירוש חיובי יותר לאירועים הקשים, לעיתים ידלגו מעליהם, לעיתים ישתמשו בהם כמדרגה לדבר הבא, ובכל מקרה, ימשיכו הלאה כדי להמשיך לאסוף לעצמם חוויות חיוביות, שהן אלה שמתחברות לסיפור הכולל שלהם.

מיכל גזית מיכל גזית- מנחת סדנאות דרך האמן לפיתוח וביטוי היצירתית תהליכי כתיבה, חגיגות בצבע. מטפלת פרטנית דרך פסיכו- אסטרולוגיה וכלים נוספים, עיתונאית וכותבת בעיתונות הכתובה וברשת. כתבה את הספרים "דרכים להגשמה עצמית" ו- "בחרתי בחיים של אי ודאות".

כל הרשימות של מיכל גזית:

מדורת השבט

מדורת השבט

החוויה השבטית חיה בזיכרון הלא מודע ומעוררת געגוע תמידי לקולקטיב תומך. ככל שהמעגלים סביבנו רחבים ומחבקים יותר, קל לנו יותר להגשים את מי שאנחנו» מאת מיכל גזית

מדורת השבט

מדורת השבט

» מאת מיכל גזית

הגוף יודע את כל האמת

הגוף יודע את כל האמת

כשהגוף בנינוחות וחיוניות אנחנו כנראה במקום נכון ובחיבור הרמוני עם מי שאתנו. כשהגוף מכווץ הוא מאותת שמשהו לא תקין, שיש דיסהרמוניה בין מה שנאמר ומה שבאמת קורה.» מאת מיכל גזית

הגוף יודע את כל האמת

הגוף יודע את כל האמת

» מאת מיכל גזית

כשחייב לקרות שינוי.

כשחייב לקרות שינוי.

שינוי יכול לקרות כי הטוב קורא לנו, או כי הרע בלתי אפשרי יותר, אנחנו מגדילים את הטוב או את הרע בהתאם למה שאנחנו מכירים מעצמנו שמניע אותנו.» מאת מיכל גזית

כשחייב לקרות שינוי.

כשחייב לקרות שינוי.

» מאת מיכל גזית

שחרור האחזות

שחרור האחזות

ברגע של ויתור שחררתי את תנועת הלפיתה וכל מה שלא היה אמיתי נשמט, אז יכולתי להתגלות בפני אלוהים ואדם בדיוק כמו שאני וניסים החלו לקרות» מאת מיכל גזית

שחרור האחזות

שחרור האחזות

» מאת מיכל גזית

בחרתי בחיים של אי ודאות

בחרתי בחיים של אי ודאות

אין ברירה אלא לסמוך, לאסוף את כל הכוחות והידע כדי להקשיב לבטן, ומצד שני, לוותר על השליטה והאחיזה, ופשוט לקפוץ שוב, למעלה. כי אחרת, זו לא תהיה אני.» מאת מיכל גזית

בחרתי בחיים של אי ודאות

בחרתי בחיים של אי ודאות

» מאת מיכל גזית

על אגואיזם בריא ונתינה נקיה

על אגואיזם בריא ונתינה נ

למה אני לא רוצה שיעשו בשבילי דברים שצריך ונכון» מאת מיכל גזית

לגייס את צירופי המקרים לטובת החלומות הכי

לגייס את צירופי המקרים ל

איך למצוא בית בתל אביב במחיר מצוין, את הזוגיות האידיאלית, את העבודה שתבטא את כל מי שאנחנו, את המשכורות שאנחנו רוצים להרוויח. » מאת מיכל גזית

רק בשביל לקבל חיבוק

רק בשביל לקבל חיבוק

חיבוק הוא רגע של מיזוג, חיבור עם האחר, העצמת האנרגיה של האחד בעוצמות שהן שהיא הרבה יותר ממכפלת מספר המשתתפים בחיבוק. ברגעים האלה של האיחוד, משהו ממני נשאר אתך.» מאת מיכל גזית

רק בשביל לקבל חיבוק

רק בשביל לקבל חיבוק

» מאת מיכל גזית

חיבור לילד הפנימי באמצעות מוח ימין

חיבור לילד הפנימי באמצעו

יש בנו ילד נצחי שרוצה לפרוץ את גבולות הביקורת וההגיון ולחזור אל חיינו. טכניקת ציור וכתיבה ביד הלא חזקה מאפשרת מפגש מפרה ומרפא עם הילדותיות והיצירתיות שבתוכנו.» מאת מיכל גזית

יצירה כדרך חיים

יצירה כדרך חיים

ג`וליה קמרון, יוצרת רב תחומית עברה מסלול חיים מפותל תוך חיפוש נתיבי היצירה שלה. היא כבשה פסגות מרשימות, אבל גם נפלה לתהומות מפחידים.» מאת מיכל גזית

יצירה כדרך חיים

יצירה כדרך חיים

» מאת מיכל גזית

ביקורת קטלנית

ביקורת קטלנית

היא מרעילה, היא חוסמת, וקשה להתעלם ממנה. על יצירה בצל הביקורת, והדרכים לעטות עור של פיל בדרך מן המקלדת לדבר המבקר.» מאת מיכל גזית

ביקורת קטלנית

ביקורת קטלנית

» מאת מיכל גזית

הפחד מהצלחה – תקרת הזכוכית שלנו

הפחד מהצלחה – תקרת הזכוכ

הפחד מהצלחה – תקרת הזכוכית שלנו כולנו רוצים להצליח, אבל פוחדים, להרגיז אחרים, להסתכן באהבה, לאבד את מה שיש גם אם הוא בלתי מספק, להיות בודדים בצמרתליפול מגבהים» מאת מיכל גזית

לחלום, להעז ולממש ללא פרפקציוניזם

לחלום, להעז ולממש ללא פר

השאיפה לשלמות מעכבת אותנו מלהתחיל דברים חדשים, מפריעה להנות מתהליך היצירה, ומקשה עלינו לשחרר, את כל יצירות חיינו» מאת מיכל גזית

פרפרי היצירה

פרפרי היצירה

יצירה היא תמיד בריאה של עולם חדש ולא ידוע וככזו היא מעלה פחדים, חסמים והתרגשות גדולה» מאת מיכל גזית

פרפרי היצירה

פרפרי היצירה

» מאת מיכל גזית

כל הפעילויות של מיכל גזית:

הספר "בחרתי בחיים של אי ודאות"

בחרתי בחיים של אי ודאות

ספר צבעוני ומרהיב עם מילים שמגלות, חושפות,מאפשרות, מפגישות. 160 עמודי כרומו בכריכה קשה, מתנה צבעונית, מרגשת, אוהבת, לכם ולכל מי שיקר לכם» עם מיכל גזית

יעוץ דרך פסיכו-אסטרולוגיה וכלים נוספים

יעוץ אישי לזמני שינוי

מפגש אבחון ותהליכי ליווי לזמנים של שינוי והתחדשות דרך פסיכו אסטרולוגיה בשילוב עם כלים נוספים» עם מיכל גזית

כל השבוע-שלישי
יעוץ דרך פסיכו-אסטרולוגיה וכלים נוספים

יעוץ אישי לזמני שינוי

עם: מיכל גזית

מתי: כל השבוע-שלישי  | 

שתפו חברים