לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ונוס ברטרו ממאי עד יוני, טרנספורמציה ביחסים

ונוס ברטרו ממאי עד יוני, תדר אנרגטי של טרנספורמציה ביחסי מאת מיכל גזית - מיכל גזית - דרך גוף
ונוס ברטרו ממאי עד יוני, תדר אנרגטי של טרנספורמציה ביחסי מאת מיכל גזית - מיכל גזית - דרך גוף


סודות שנחשפים, שינויים בקוד התקשורת, שינוי ביחסים עם אנשים (במיוחד אחים) עם כסף, עם יצירה, תהליך של פעם בשנה וחצי שמבקש שינויי עומק בבחירות שלנו

מתחילת מאי ולמשך חודשיים, מתרחש תהליך שנקרא ונוס ברטרו, וקורה פעם ב- 18 חודשים. זה זמן של חלון הזדמנויות לשינויים מהירים וברורים, וצבעיו יצבעו את השנה וחצי הבאות.
דברים שמהדהדים תקופה, ולעיתים התייאשנו מלנסות לשנות, מוארים עכשיו עם זרקור שאי אפשר עוד להתעלם ממנו.

אלה התחושות והחוויות שהתקופה הזו מעלה:

* בתוך יחסים קיימים נוצרים מריבות וחיכוכים על עניינים יום יומיים, לכאורה קטנים וחסרי חשיבות. הם מחביאים אחוריהם כאבים גדולים יותר שלא דוברו משך זמן רב, ועכשיו מתפוצצים על עניינים פעוטים. התקופה הזו מזמינה ללמוד לתקשר על הדברים, ואין עוד הסכמה לחיות בהדחקות.

בקשרים בהם יש בסיס רגשי ותקשורתי טוב, תקופה כזו היא הזדמנות לניקוי עומק לצורך התחלות חדשות בהן הכל גלוי יותר. ביחסים רעועים, או כאלה שמיצו את עצמם, התקופה הזו יכולה להיות נקודת שחרור, שהיא לרוב קלה הרבה יותר ממה שחששתם.

* מי שאינם בתוך יחסים מוצאים את עצמם בתנועה מתמדת ומטלטלת בין וויתור, ובין תהליך עומק שמזמין התחלות חדשות. התשוקה מבקשת לחזור לחיים, באופן מלא ונכון, הפחדים דוחקים לוותר ודי.

* דגש מיוחד בתקופה הזו לשינוי ביחסים בין אחים. עולה בקשה לבחור, או שלא לבחור ביחסים האלה. אין עוד הסכמה להצמדות עיוורת לנאמנות משפחתית כפי שנוסחה בעבר, ועולה קריאה לבחינה אמיתית אם היחסים האלה מתאימים, ואם כן, באיזו דרך. נאמרת אמת, לעיתים כזו שהוסתרה שנים בשם קדושת היחסים, והאמת הזו יכולה לפוצץ מבנים משפחתיים שנבנו על יסודות של אשליה והסתרה.

* יחסים חדשים עשויים להיווצר עכשיו בקלילות ובמהירות מפתיעה, מתוך תחושה של "מדברים באותה שפה" והכל מאד מוכר ופשוט. לכך מתלווה גם הרגשה שאין זמן, כי אין לדעת מה יקרה מחר, ושאין עוד סיבה להתחפר מאחורי הפחד של מה יגידו ומה יחשבו. הגישה הפסיכו אסטרולוגית גורסת שאלה אנשים מהעבר הגלגולי שמשהו איתם לא פתור ועכשיו הזמן להמשיך במקום שנקטע אז.

בתום תהליך הנסיגה יעלה צורך לבחון מחדש את כל היחסים שהתהוו בזמן הזה, חלקם היו רק טריגר, גם אם מאד עוצמתי, לתנועה עזה של רגשות ויתפוגגו או יחתכו בסוף התקופה. חלקם יוכלו להעמיק לתוך החיים, אבל תוך רגיעה אחרת ובנייה הדרגתית.

* מפגשים עם אנשים מהעבר איתם ישנם עניינים לא פתורים. חלק מהמפגשים קורים במציאות, לרוב בצורה אקראית, וחלק קורה בתוכנו, מתוך הצפת אירועי עבר וניקוי שלהם, בכדי לשחרר, ולהמשיך לעתיד פתוח יותר.

* מה שהוגדר כחוקי ברזל בתוך חיבורים מבקש עכשיו בחינה מחדש. הצורך הוא לשחרר סיסמאות וקיבעונות עבר, ולבחור מחדש במה שבאמת חשוב, מה שמפרה, מה שמייצר זרימה טובה בתוך היחסים, ומה שמבקש לצאת מהמרחבים המשותפים. הצורך הרגשי שעולה עכשיו הוא יותר קלות ועניין בתוך החיים, ומה שהפך כבד ומגביל, מבקש להשתחרר.

*נחשפים סודות ושקרים מול עצמכם ומול אחרים מה שמעלה כאב ותסכול, אבל גם מביא הזדמנות לזיהוי המניע ליצירת הדפוס הזה. שקרים והסתרות נוצרו בתחילת החיים מתוך פחד שהאמת לא תתקבל ותיצור חווית דחייה. הזמן העכשווי מזמין "לפתוח הכל" תוך סיכון שאכן יהיו דברים שלא יתקבלו, יהיו מי שלא יאהבו זאת, אבל, אי אפשר להמשיך לחיות עוד חיים שלמים בכיווץ, וזו הדרך לתקשר עם עצמכם ועם הסביבה בבהירות וכנות גדולים יותר.

*חיפוש דרך לתקשורת פשוטה ויום יומית עם מעגלים גדלים והולכים של אנשים. תשוקת הלב היא למצוא את מי שיפתחו בנו את הסקרנות, יאווררו אותנו, ויחברו לתחומי עניין חדשים, תוך תנועה מינימלית. במקרה או שלא האפשרות הזו נולדה בימי קורונה תוך שאנשים החלו ליצור מעגלי חיבור והכרות עם השכנים הקרובים, שאותם לעיתים לא הכירו קודם. לחילופין, נפתחה תקשורת חדשה עם מעגלים רחוקים וחובקי עולם, בעזרת כלים ואמצעיים שהיו קיימים גם קודם, אבל לא נוצלו די. התהליך העכשווי בתוך נסיגת ונוס מבקש להמשיך את הרצף הזה ואת סוגי התקשורת שנולדו, ולהביא לתוכם יותר עומק ומגע, תרתי משמע. כלומר, תנועה מועטה, עם מקסימום תקשורת וחיבורים.

* ביצירה ובתחביבים התקופה הזו מעלה באופן חזק וברור את הצורך בביטוי עצמי קל ומהנה. התחושות הן של רצון ואפשרות לחשוף המון קולות וכישרונות בנו שנזנחו. עכשיו עולה קריאה להיזכר בנוכחותם, ומייד להתחבר אליהם שוב, מבלי לחכות לזמן הנכון, מבלי לחשוב אם יש בהם תועלת למישהו, או אם יביאו פרנסה או הכרה. הרצון הוא להנאה פשוטה שפותחת את הלב ואת החיבורים. דווקא מתוך הפשטות הזו, יכולות לבקוע לאוויר העולם המון יצירות שנכבלו באיסורים שונים זמן רב.

אז מה הוא תהליך הנסיגה ולמה הוא משפיע כך על כל כך הרבה תחומי חיים?

ונוס היא הארכיטיפ שמקושר עם כל מה שמיטיב איתנו. בתחילת החיים, כשונוס בביטוי הכי טהור שלה, היא מביאה נתינה וקבלה מתוך שמחה, ללא מגבלות, ללא הגנות. אני משווה זאת לתהליך הנשימה ולזרימת האוויר פנימה והחוצה מתוך מקום שעדיין לא התכווץ מול החיים, מתוך בטחון עצמי שיש בו חיבור מלא ל- מגיע לי, ראשוני ונקי. ילדים נותנים מעצמם ומקבלים מהעולם כל הזמן, בזרימה אין סופית, עם חיוך גדול, סקרנות, והסכמה לחגוג ולשחק עם כל מתנות החיים.

עם הזמן, מתוך אכזבות ודחייה למדנו להתבייש, לצמצם, להסתיר. להשתוקק פחות בכדי שלא להתאכזב. למדנו להקיף את עצמנו בחומות הגנה.

ההגנות האלה הפכו לכמעט אוטומטיות, אין בהן בחירה, ואנחנו מתכווצים ונסוגים לתוכן כשמשהו עלול לסכן את אזורי הנוחות הבטוחים שיצרנו. באופן אבסורדי מה שנראה כמו מסכן אותנו הם דווקא הדברים שאמורים לרומם אותנו, אלה שהנשמה כמהה אליהם: חיבור, אינטימיות, אמת, כנות, חברות, שפע.

אחת לשנה וחצי מתרחש תהליך נסיגה שבו ונוס מתחילה לנוע לאחור באופן סימבולי, בכדי לראות את התמונה המלאה מתוך מעין פרספקטיבה. הנסיגה הפעם היא באפקט תאומים ומתרחשת בין ה 13 במאי ועד ה- 26 ביוני, אולם בפועל אפשר לחוש בה כבר שבועיים קודם. רוב האנשים ירגישו את התחושות שהזכרתי בתוך החודשיים האלה, אולם בזמנים שונים מתוך זוויות שנוצרות עם הכוכבים האישיים.

מעגל רחב יותר שמרמז על אופי התהליך הנוכחי הוא לפני שמונה שנים, בין ה- 15.5.2012 ועד 27.6.2012. גם אז הרטרו התרחש באותו אפקט של מזל תאומים. זוכרים מה קרה אז? איזה חיבורים נוצרו? מה באמון בין אנשים נסדק בכם? איזה החלטות לקחתם? מה סגרתם בתוככם? מה פתחתם? מה רציתם לממש? מה נפרץ אז? כל השאלות האלה צפות עכשיו שוב, בקצב מואץ.

התהליך מזמין לבדוק איפה ה- כן שלנו, ואיך מגבירים אותו, ומה לא נכון לנו, ואיך משנים. הנסיגה מפגישה עם תחושות לא קלות, בכדי לאפשר לנו לזהות את הדפוסים האוטומטיים, ולבחור מחדש.

נכון שהתחושות הללו מלוות את כולנו בחלק מהזמנים, אולם עכשיו הן מוגברות, מואצות, לרוב בלתי ניתנות להסבר מילולי, ויוצרות דחף פנימי חזק לשינוי.
ההמלצה היא להציף כל מה שעולה, לדבר, לכתוב, לשתף. כי כשהדברים נאמרים, מעגלי התמיכה גדלים, ומוצעת תמיכה גם ממקומות לגמרי לא צפויים, מאנשים שפשוט לא ידעו עד כה על הצרכים והרצונות שלנו.

בנוסף, ככל שהדברים נחשפים, הם מהדהדים ומאפשרים טרנספורמציה. משמע אנחנו יכולים לשמוע את עצמנו, באופן הרבה יותר ברור ונחרץ. כך ניתן לזהות דברים חדשים שמתעוררים, ולשחרר את אלה שאינם שלנו עוד, ואולי מעולם לא היו, רק המשכנו לספר לעצמנו שכן.
טעות נפוצה היא להמתין לסוף התהליך בכדי שהחיים יחזרו למסלולם.

הזמן הזה הוא תקופה נפלאה לתהליכי חקירה ושינוי. הכל חשוף עכשיו, גלוי בפנינו, וזה חלון הזדמנויות לפתור דברים בדרך שונה מהרגיל, כולל בנושאים שנראה שכבר מזמן הבנתם, אבל כמו התייאשתם מלהניע ולשנות.

מוזמנים לשתף עם מי שכבר חווים את התחושות, ומרגישים לבד איתן. יש משהו מרגיע, מחבר, מדייק, בהבנת התהליכים ופענוח הבקשות שבהם.

מיכל גזית מיכל גזית- מנחת סדנאות דרך האמן לפיתוח וביטוי היצירתית ב-21 השנים האחרונות, מנחה תהליכי כתיבה, חגיגות בצבע, תהליכי התפתחות, ומדיטציה- שיים וקבוצתיים, מטפלת פרטנית דרך פסיכו- אסטרולוגיה ומגוון כלים נוספים, עיתונאית וכותבת

כל המאמרים של מיכל גזית:

יחסים עם אנשים, קריירה וכסף מגיעים לנקודת רתיחה

יחסים עם אנשים, קריירה ו

ונוס ברטרו באפקט גדי- תהליך ששיאו מאמצע דצמבר עד סוף ינואר מזמין לעדכן את האני מאמין שלנו ולדבר אותו. הבקשה היא לזהות מה עובד ונכון, ומה לא ומזמין שחרור מיידי.» מאת מיכל גזית

NULL

NULL

NULL» מאת מיכל גזית

NULL

NULL

» מאת מיכל גזית

מדורת השבט

מדורת השבט

החוויה השבטית חיה בזיכרון הלא מודע ומעוררת געגוע תמידי לקולקטיב תומך. ככל שהמעגלים סביבנו רחבים ומחבקים יותר, קל לנו יותר להגשים את מי שאנחנו» מאת מיכל גזית

מדורת השבט

מדורת השבט

» מאת מיכל גזית

הגוף יודע את כל האמת

הגוף יודע את כל האמת

כשהגוף בנינוחות וחיוניות אנחנו כנראה במקום נכון ובחיבור הרמוני עם מי שאתנו. כשהגוף מכווץ הוא מאותת שמשהו לא תקין, שיש דיסהרמוניה בין מה שנאמר ומה שבאמת קורה.» מאת מיכל גזית

הגוף יודע את כל האמת

הגוף יודע את כל האמת

» מאת מיכל גזית

כשחייב לקרות שינוי.

כשחייב לקרות שינוי.

שינוי יכול לקרות כי הטוב קורא לנו, או כי הרע בלתי אפשרי יותר, אנחנו מגדילים את הטוב או את הרע בהתאם למה שאנחנו מכירים מעצמנו שמניע אותנו.» מאת מיכל גזית

כשחייב לקרות שינוי.

כשחייב לקרות שינוי.

» מאת מיכל גזית

שחרור האחזות

שחרור האחזות

ברגע של ויתור שחררתי את תנועת הלפיתה וכל מה שלא היה אמיתי נשמט, אז יכולתי להתגלות בפני אלוהים ואדם בדיוק כמו שאני וניסים החלו לקרות» מאת מיכל גזית

שחרור האחזות

שחרור האחזות

» מאת מיכל גזית

איך זה שבחרתי בחיים של אי ודאות?

איך זה שבחרתי בחיים של א

אין ברירה אלא לסמוך, לאסוף את כל הכוחות והידע כדי להקשיב לבטן, ומצד שני, לוותר על השליטה והאחיזה, ופשוט לקפוץ שוב, למעלה. כי אחרת, זו לא תהיה אני.» מאת מיכל גזית

על אגואיזם בריא ונתינה נקיה

על אגואיזם בריא ונתינה נ

למה אני לא רוצה שיעשו בשבילי דברים שצריך ונכון» מאת מיכל גזית

לגייס את צירופי המקרים לטובת החלומות הכי

לגייס את צירופי המקרים ל

איך למצוא בית בתל אביב במחיר מצוין, את הזוגיות האידיאלית, את העבודה שתבטא את כל מי שאנחנו, את המשכורות שאנחנו רוצים להרוויח. » מאת מיכל גזית

רק בשביל לקבל חיבוק

רק בשביל לקבל חיבוק

חיבוק הוא רגע של מיזוג, חיבור עם האחר, העצמת האנרגיה של האחד בעוצמות שהן שהיא הרבה יותר ממכפלת מספר המשתתפים בחיבוק. ברגעים האלה של האיחוד, משהו ממני נשאר אתך.» מאת מיכל גזית

רק בשביל לקבל חיבוק

רק בשביל לקבל חיבוק

» מאת מיכל גזית

חיבור לילד הפנימי באמצעות מוח ימין

חיבור לילד הפנימי באמצעו

יש בנו ילד נצחי שרוצה לפרוץ את גבולות הביקורת וההגיון ולחזור אל חיינו. טכניקת ציור וכתיבה ביד הלא חזקה מאפשרת מפגש מפרה ומרפא עם הילדותיות והיצירתיות שבתוכנו.» מאת מיכל גזית

יצירה כדרך חיים

יצירה כדרך חיים

ג`וליה קמרון, יוצרת רב תחומית עברה מסלול חיים מפותל תוך חיפוש נתיבי היצירה שלה. היא כבשה פסגות מרשימות, אבל גם נפלה לתהומות מפחידים.» מאת מיכל גזית

יצירה כדרך חיים

יצירה כדרך חיים

» מאת מיכל גזית

ביקורת קטלנית

ביקורת קטלנית

היא מרעילה, היא חוסמת, וקשה להתעלם ממנה. על יצירה בצל הביקורת, והדרכים לעטות עור של פיל בדרך מן המקלדת לדבר המבקר.» מאת מיכל גזית

ביקורת קטלנית

ביקורת קטלנית

» מאת מיכל גזית

הפחד מהצלחה ? תקרת הזכוכית שלנו

הפחד מהצלחה ? תקרת הזכוכ

הפחד מהצלחה ? תקרת הזכוכית שלנו כולנו רוצים להצליח, אבל פוחדים, להרגיז אחרים, להסתכן באהבה, לאבד את מה שיש גם אם הוא בלתי מספק, להיות בודדים בצמרתליפול מגבהים» מאת מיכל גזית

לחלום, להעז ולממש ללא פרפקציוניזם

לחלום, להעז ולממש ללא פר

השאיפה לשלמות מעכבת אותנו מלהתחיל דברים חדשים, מפריעה להנות מתהליך היצירה, ומקשה עלינו לשחרר, את כל יצירות חיינו» מאת מיכל גזית

פרפרי היצירה

פרפרי היצירה

יצירה היא תמיד בריאה של עולם חדש ולא ידוע וככזו היא מעלה פחדים, חסמים והתרגשות גדולה» מאת מיכל גזית

פרפרי היצירה

פרפרי היצירה

» מאת מיכל גזית

כל הפעילויות של מיכל גזית:

הפנינג צבע על בדי ענק לילדים והורים

הפנינג צבע עם מיכל גזית

חגיגה של חיבור, התרגשות וכייף ענק, בימי שישי שבת וחג. יהיו בדים ענקיים, המון צבע, טרמפולינות תנועה וחגיגה של יציאה מהקווים והמסגרות.» עם מיכל גזית

דרך האמן בסדנת זום פורצת גבולות

דרך האמן חיבור ליצירתיות

"דרך האמן" לחיבור למוזה ולתשוקה היצירתית בכל תחומי החיים» עם מיכל גזית

שני
דרך האמן בסדנת זום פורצת גבולות

דרך האמן חיבור ליצירתיות

עם: מיכל גזית

מתי: שני

דרך האמן עם מיכל גזית בסדנת עומק תהליכית

דרך האמן עם מיכל גזית

דרך האמן בסדנא המלאה והתהליכית לשינוי עומק משמעותי. שישה מפגשים למעבר דרך חסמי יצירה, וחיבור לחלומות. מתחייבים לדרך, מתחייבים לתוצאות» עם מיכל גזית

ראשון
דרך האמן עם מיכל גזית בסדנת עומק תהליכית

דרך האמן עם מיכל גזית

עם: מיכל גזית

מתי: ראשון

יעוץ דרך פסיכו-אסטרולוגיה וכלים נוספים

יעוץ אישי לזמני שינוי

מפגש אבחון ותהליכי ליווי לזמנים של שינוי והתחדשות דרך פסיכו אסטרולוגיה בשילוב עם כלים נוספים» עם מיכל גזית

כל השבוע-שלישי
יעוץ דרך פסיכו-אסטרולוגיה וכלים נוספים

יעוץ אישי לזמני שינוי

עם: מיכל גזית

מתי: כל השבוע-שלישי

שיתוף חברים
עם : מיכל גזית