לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

בין צחיחות לתנועה קם מרכז ליצירה

בין הצחיחות לתנועה - הזמנה להתארח במרכז ליצירה - זוזימה - בית לתנועה עכשווית - דרך גוף
בין הצחיחות לתנועה - הזמנה להתארח במרכז ליצירה - זוזימה - בית לתנועה עכשווית - דרך גוף
מאת: זוזימה


בתוך המעט המדברי, שוכן במצפה רמון בית שוקק חיים ללימוד ויצירה. הבית מחוץ לבית . אנו מזמינים אתכם אלינו לקיים פעילות במרחב מקצועי, שקט ומאובזר למפגשים שלכם.

אנחנו יודעים שעל מנת להתקרב לעצמנו, אנו מתחילים הרבה פעמים בהתרחקות מהעולם. לקחת זמן נשימה למצוא את השקט.

מתוך התבוננות משותפת של ארבעה יוצרי תנועה עכשווית, נוצר מרחב שיתופי, זוזימה - מרכז המזמין אליו מגוון אנושי ואומנותי ומציע כלים מקצועיים בתחום לצד חומרי הגלם הייחודיים של המדבר, האדמה החשופה, תנועת הזמן ושהייה בהקשבה. זו איכות מאוד מיוחדת.

אנחנו מאמינים שזמן הגילוי הוא עכשיו וחוקרים כל הזמן דרכים חדשות, אפשרויות ומבנים חדשים ללימוד, הוראה ויצירה.

במקום מתקיימת תכנית לימודים דו שנתית, שיעורים פתוחים לקהל הרחב, סדנת אימפרוביזציה אחת לחודש, כמו גם קורסים, הופעות, שהות אמן ועוד.

לאורך השנה אנחנו משכירים את המרחב שלנו למורים ומנחי סדנאות, מהארץ ומחו"ל, המעוניינים לקיים ריטריטים בחללים הסגורים והפתוחים שלרשותנו ולהנות מהשקט המדברי.

מורים, מנחי סדנאות ויוצרים מוזמנים אל הבית מחוץ לבית - מרחב מקצועי, שקט ומאובזר למפגשים שלכם. אפשרות לצלול אל העשייה עם ליווי הצוות בתפירת הפרטים הקטנים בדרך.


זוזימה להשכרה - פרטים על המתחם >>


זוזימה פתחה את שעריה ב-2019 אחרי שנים רבות של עבודה משותפת שלנו כאמנים ומורים. תהליך ההקמה היה מאוד אורגני, הוא נולד מתוך שיחות עמוקות שבהן נולדה הבנה שעולם התנועה והיצירה הביא כל אחד מאיתנו למדבר, ואנחנו רוצים לתת לעשייה הזו בית.

למרות שכל אחד מאיתנו מגיע מעולם אחר (בלט קלאסי, אומנויות לחימה, תיאטרון פיזי, מוסיקה ומחול עכשווי) תפיסת העולם של ארבעתנו שמה במרכז את הגוף ככלי למפגש עם העולם, לחקירה פנימית ולביטוי יצירתי. זהו הכלי הראשוני איתו אנו באים לעולם והוא הכלי המרכזי בבואנו להתפתח וליצור.


אנחנו יודעים שלהתקרב לעצמנו, מתחילים הרבה פעמים בלהתרחק מהעולם. לקחת זמן נשימה למצוא את השקט. אנחנו גם יודעים כמה מורכבת מלאכת הנחיית הסדנה והעברת ידע. לכן אנחנו רוצים להציע למורים ומנחי סדנאות את הבית מחוץ לבית- מרחב מקצועי, שקט ומאובזר לפעילות שלהם. אפשרות לצלול את תוך העשייה וליווי שלנו בתפירת הפרטים הקטנים בדרך.

המרחב שלנו ממוקם כ-10 דקות הליכה מהמצוק, ברובע האמנים של מצפה רמון- מתחם קסום בשולי מצפה רמון שמשקף יותר מכל את ההווי המדברי אנושי המיוחד של מצפה. ברובע תוכלו למצוא אמנים, בעלי מקצוע, מתחמי קניות, מסעדות, פאבים ושלל עסקים מרתקים. האווירה עלינו והחנייה בשפע.


ספרו לנו על הרעיון השיתופי, ייחודיות של המרחב הפיזי והאנושי

כחלק מהמיזם, אנו מפתחים רעיון של שותפות קולקטיבית, שבראשה 4 אמנים. כארבעה מייסדים אנחנו מנהלים ביננו מערכת לא היררכית שהבסיס שלה הוא אמון ושיח. השיח הזה אומר גם שהתשובה שתמצא תהיה מענה רחב השקפה. לכן הבית שאנחנו יוצרים הוא איננו הגשמה של רעיון ,אידאולוגיה או תפיסת עולם אמנותית מסוימת אלא הוא בית הנשען על מעגל של השקפות, המאמין שהמבט של כל אחד ממשתתפיו עוזר לייצר תמונה רב מימדית- מורכבת ומעניינת יותר


הנפשות הפועלות :

אביטל איפרגן ? רקדן, מורה ויוצר בעץ

בעל חגורה שחורה בקראטה, למד סישיין קיטאדו עם מאסטר "שיהאן" קן וייט בצרפת והוסמך על ידו להדרכה. אומנויות הלחימה הובילו אותו אל הקונטקט עם זהר רבינוביץ. ובמשך עשור רקד ויצר בלהקת המחול "ליאת דרור ניר בן גל" . חוץ מזה הוא יוצר בעץ וחומר

נבו רומנו - כוריאוגרף, אמן ופרפורמר.

למד באקדמיה למוזיקה על שם בוכמן מהטה בתל אביב,בוגר בית הספר לתיאטרון חזותי בירושלים. עבד ויצר בשיתוף עם אמנים שונים בינהם; ליאת דרור וניר בן גל, נאווה פרנקל, דניאל לנדאו, אריאל כהן ושני גרנות.

לצד עבודתו כאמן בשנים האחרונות מרצה במחלקה למחול במכללת ספיר . עבודותיו הוצגו בישראל , לונדון, גרמניה, פולין, בודפשט וקרואטיה, שם זכה בפרס על יצירה חדשנית והעבודה הטובה ביותר בפסטיבל PUF.

מעיין שובל - רקדנית יוצרת ומורה למחול

בוגרת בהצטיינות של מגמת המחול קמפוס "קרית שרת" לאחר לימודי כוריאוגרפיה אצל הכוריאוגרף עידן כהן, העלתה את היצירה "go it Let "בבכורה בסוזן דלל ולאחר מכן במסגרת פסטיבל "מחול שלם?. מתוך רצון לפתח את השפה התנועתית ולמצוא מרחב חדש ליצירה, לימדה וניהלה את בית הספר למחול ותנועה "פאטה מורגנה.

יערה רייך - פרפורמרית ויוצרת

בוגרת ביה"ס לתיאטרון פיזי ז`ק לקוק בפריז` וביה"ס הגבוה למשחק לי סטרסברג בניו יורק. עם שובה ארצה הקימה את קבוצת "איגרא.רמא" אשר עבודותיה עלו בתיאטראות ופסטיבלים רבים בארץ ובחו"ל, ביניהם תיאטרון קליפה, פסטיבל ירושלים, פסטיבל עכו, פסטיבל CLOUNIN באוסטריה, תיאטרון ACUD בברלין ואחרים. בשנת 2011 עברה למצפה רמון והייתה חלק מצוות המורים של הנגר "אדמה" .


אז הגעתם עד כאן ומצאתם עניין?

מזמינים אתכם להצטרף אלינו לחקירה מרגשת במרחב המקצועי והמאפשר שלרשותנו. ניתן לכתוב לנו פרטי קשר לאחר לחיצה על כפתור "צור קשר" או "הצטרפות" ונחזור אליכם להתאמה.








זוזימה זוזימה- מרכז ללימוד ויצירה השוכן במצפה רמון. במרחב זה מתקיימים לאורך השנה מסלול לימודים דו שנתי, קורסים, הופעות, שהות אמן ועוד.

כל הפעילויות של זוזימה - בית לתנועה עכשווית:

חד שבועית בזוזימה העמקה בגוף ובתנועה

התכנית החד שבועית-זוזימה

מפגש העמקה חד שבועי הוא שער למרחב הגופני- ככלי חקירה פנימי וביטוי אישי ויצירתי. זהו יום מרוכז השואב מעולמות תנועה מגוונים ומזמין את המשתתפים לדיאלוג ער עם גופם, כמו גם עם המרחב סביבם. » עם זוזימה- בית לתנועה עכשווית

חמישי
חד שבועית בזוזימה  העמקה בגוף ובתנועה

התכנית החד שבועית-זוזימה

עם: זוזימה- בית לתנועה עכשווית

מתי: חמישי

להזמנה
שיתוף חברים
עם : זוזימה

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך