לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

את חייה של מי את חיה ?



האם את מרגישה ראויה לאהבה, הצלחה, שפע והנאה מהחיים ? האם את מרשה לעצמך לחלום? האם את פועלת לקראת הגשמת חלומותייך? האם את חיה את החיים או שורדת אותם ?!



מכירה את התחושה שהחיים חולפים על פנייך כאילו לא היו שלך? את יושבת וצופה בהם כחולמת. מרוחקת. פסיבית. תוהה מה קרה בדרך, מה השתבש, מה חסר לך - אך אינך מוצאת את התשובה. אבודה. ריקה. כואבת. תחושה של החמצה, של חוסר כיוון ומשמעות, נוגעת ? לא נוגעת בחיים, מציפה וממלאת אותך.

אם תחושות אלו מוכרות לך ואת מבינה על מה אני מדברת, אל תתייאשי כיוון שצפויה לך הרפתקה מרתקת של העצמה וגילוי אישי שיובילו אותך לפריצת דרך משמעותית בחייך אם תפתחי אליה ותאפשרי לה להתרחש. היקום כולו יתגייס לעזרתך, יתמוך ויספק לך את כל מה שתזדקקי לו בתהליך זה.

מדובר, בעצם, במסע מרתק ומרגש להיכרות עצמית שיוביל אותך להכרה בעוצמה וביופי שבתוכך, לתחושה של סיפוק ומימוש מטרותייך בכל התחומים. להוצאה לפועל של יצירותייך, כישרונותייך ויכולותייך המופלאים והייחודים לך בלבד. אולי החבאת אותם או התחבאת מאחוריהם במשך השנים, אולי לא חשבת כי הם קיימים בכלל, אך עכשיו תוכלי להשתמש בהם ולבטאם בחופשיות ובקלות. חלקם אף יתממשו מאליהם ללא מאמץ או מאבק כיוון שברגע שאת פועלת למען אהבת עצמך, שיפור איכות חייך והרגשתך באמצעות כלים ועקרונות רוחניים ואחרים ? מתגבשים בתוכך בטחון, ניסיון וחוזק המאפשרים לשינויים האלו לקרות !

האם את מאמינה כי זה אפשרי עבורך ? האם את מרגישה ראויה לכך ? האם יש `משהו` המונע ממך מלהרגיש כך ? מה הוא אותו `משהו` ? בדקי עם עצמך בכנות ? רק את יודעת את התשובה האמיתית. אני מאמינה כי כל התשובות בתוכך, עליך רק לחפשן, לשאול את הקול הפנימי שלך והוא ישיב לך בזמנו וכשתהיי מוכנה לקבל אותן. לשם כך עליך לגייס סבלנות, הקשבה ופתיחות. תקווה, אמון ואמונה. אמון בעצמי הגבוה שלך, בתהליך ואמונה שזה מגיע לך פשוט מעצם היותך את !

האם היית רוצה לשנות משהו במציאות חייך הנוכחיים ? על מה את מוכנה לוותר תמורתו ? האם את מוכנה לחשוב ולנהוג אחרת ? מה המחיר שאת מוכנה לשלם אם לא תעשי את השינוי ?

הרבה מאתנו, בלי לשים לב לכך, עסוקות בלספק ולרצות את צרכי האחרים: בעל, ילדים, חבר, הורים, חברים ועוד. מה לגבי רצונותייך וצרכייך ? מה לגבי חלומותייך, רגשותייך וחייך ?

קחי אחריות על חייך. אפשרי לעצמך את הטוב ביותר עבורם? זה מגיע לך ותלוי רק בך. אל תוותרי על עצמך !

המאמר פורסם גם כאן »

אורית בוקובזה מטפלת רוחנית -אנרגטית
הכוונה וליווי בתהליכי מודעות,התפתחות והעצמה
מנחה סדנאות

כל המאמרים של אורית בוקובזה:

האנרגיה המגנטית – אנרגיית כוח החיים והאה

האנרגיה המגנטית – אנרגיי

האם ידעתם כי אנרגיה יכולה לרפא ? כי לאנרגיה יש השפעה רבת עוצמה על כל דבר בחיינו ?מה זה בכלל `אנרגיה` וכיצד ניתן להשתמש בה בחיי היומיום שלנו על מנת לקדם את חיינו, תהליכים,פרוייקטים שברצוננו לקדם וכיצד ניתן בעזרת אנרגיה לשחרר דפוסים מעכבים וישנים כ» מאת אורית בוקובזה

שיתוף חברים
עם : אורית בוקובזה