לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אמנות התנועה החופשית - Spirit Dance

הצטרפ/י
עם : טנמאיה דניאל
מתי : שישי- שבת 10:00-18:00
ללא תשלום
עם :

טנמאיה דניאל

סופשבוע של ריקוד אותנטי ותנועה חופשית, הפוגשים מרחב מדידטיבי אינסופי, את הדממה והרוגע שבמרכז הוויתנו.
ריקוד יצירתי וסוחף המוליד תפילה אישית וכוונת לב.

https://www.facebook.com/events/483594838326213/


ריקוד הוא צורת הביטוי הראשונית והבסיסית ביותר, המעירה אותנו אל אנרגיית החיים, באמצעות חיבור ישיר ויצירתי עם גופנו. כשריקוד הופך לערוץ תפילה, הקרקע והשמיים נושקים זו לזה, והשתקפות האחד נגלית בתוכנו.

בסדנה זו נחקור תנועה חופשית ואת גבולות התנועה המונחית, תנועה ביחד ולחוד; נחקור את יחסינו עם אברי גופנו השונים, ועם איכויות תנועה שונות; ננשום, ניתן קול ומילים לתנועה ונמצא את השקט שבתוכה; נרקוד למקצבים שונים - ריקוד זורם, ריקוד מוחזק, ריקוד משוחרר, ריקוד פראי, ומעל הכל- ריקוד מודע הנובע מתוך המתבונן הדומם.
נרקוד כדי לפתוח ולחזק את ערוץ התקשורת שלנו עם גופנו, עם נשמתנו ועם האלוהי. נרקוד, פשוט כי זה כיף... נרקוד עד אקסטזה, ריקוד המעז לגלות את החופש האולטימטיבי.
סדנה זו פתוחה לכל המעוניין להעמיק את הקשר עם הרקדן והכוח היצירתי שבתוכו, עם ערוץ הביטוי האותנטי של הנשמה; זוהי הזמנה לעוף גבוה ולצלול למעמקים מתוך חווית השקט שבעין הסערה.

מנחת הסדנה- טנמאיה דניאל היא מטפלת בתנועה מוסמכת ובעלת תואר בפסיכולוגיה. טנמאיה רוקדת ומנחה עבודה רגשית ותנועתית כ-15 שנים, תוך דגש על נקודות המגע שבין הגוף והנפש, שבין תנועה ומדיטציה. לאחר שנים של הליכה בדרכו של אושו, ב-7 שנים האחרונות טנמאיה חיה עם משפחתה ועובדת בקהילה האלטרנטיבית ומרכז הטרנספורמציה פאצ`א מאמא שבקוסטה ריקה, משם היא מביאה ניחוח רענן של יער וטעם של יצירה רוחנית-קהילתית-שבטית.


פרטים והרשמה:

הסדנה תתקיים במרכז סאנסה השוכן במלון Q חוף פולג
יש אפשרות ללינה במקום
פרטים נוספים והרשמה
מייל : [email protected]
טנמאיה : 054-3488525 עומר : 054-5559018


Dance is the first and most fundamental form of expression, waking us to the life energy, through a direct and creative connection with our bodies. When dance becomes a prayer channel, the earth and sky kissing each other, and the reflection of the one revealed in us.

This workshop will explore free movement and guided movement, jointly and severally; explore our relationship with our organs different, and qualities of moving different; breathe, your voice and words move and find peace within; dance rhythms Various - flow Dance, discharged dance , wild dance, and above all - Dance stemming from the viewer aware of the silent.
Dance to open and strengthen our communication channel with our bodies, with our soul and the divine. Dance, just because it`s fun ... Dance to ecstasy, dancing dares to discover the ultimate freedom.
This workshop is open to anyone who wishes to deepen their relationship with the dancer and the creative force which, with the channel of authentic expression of the soul; This is an invitation to fly high and dive into the depths of the storm experience


For more details 054-5559018

טנמאיה דניאל

טנמאיה דניאל - מטפלת בתנועה מוסמכת ובעלת תואר בפסיכולוגיה, רוקדת ומנחה עבודה רגשית ותנועתית כ-15 שנים, טנמאיה חיה עם משפחתה ועובדת בקהילה האלטרנטיבית ומרכז הטרנספורמציה פאצ`א מאמא שבקוסטה ריקה, משם היא מביאה ניחוח רענן של יער וטעם של יצירה שבטית.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
ליאת ירדן
Merav Orshalem
נחום אילון
Yael Nof
גרניט ארבל
Tatyana Kerler
לימור כתב
לימור כתב
<

כל הפעילויות של פסטיבל רידנסינג:

מדיטציית דיינמיק כל שישי בסטודיו "נעים"

מדיטציית דיינמיק

מדיטציית "דיינאמיק" היא אחת מאבני היסוד של המדיטציות האקטיביות שנוצרו ע"י המדריך הרוחני אושו. היא בעצם מקלחת לגוף, לרגשות ולכל המערכת שלנו.» עם ארון עומר טל

מדיטציית דיינמיק כל שישי בסטודיו "נעים"

מדיטציית דיינמיק

עם: ארון עומר טל

שיתוף חברים
עם : טנמאיה דניאל
מתי : שישי- שבת 10:00-18:00
ללא תשלום

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך