לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

בוהו -מופע דיאלוג אינטימי בין שתי יוצרות בתל אביב יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם תמר בורר
ריקודים מהעולם »  מחול בוטו »  הופעות מחול בוטו »  מחול בוטו בתל אביב יפו »

הצטרפ/י
עם : מאת תמר בורר בשיתוף עם תמר לם
מתי : חמישי 6/12/2012 17:00
עלות : ₪80
הטבה :₪60
עם :

מאת תמר בורר בשיתוף עם תמר לם

בוהו בוחנת מחדש את היחסים בין שממה לתוהו ובוהו, בין מופשט למוחשי, בין יקומי לקיומי. במסגרת חשיפה בינלאומית 2012.

זהו מסע אל ראשית הדברים שמתחיל בבהייה בשממה, עובר דרך ריטואל שמתרחש בין שרידים של ארץ סחופת רוחות, ומגיע בסופו אל מקום בו אדם משתקף באדם.

כוריאוגרפיה, בימוי, עיצוב במה ותלבושות ? תמר בורר
וידאו ? תמר לם
מחול ? תמר לם , תמר בורר
מוסיקה ? אורי פרוסט
תאורה ? תמר אור
עיצוב וביצוע סולם - נובויה ימגוצ`י
ביצוע תלבושות ? אירנה מסניקוב
סטילז ועיצוב גרפי ? JEWBOY

בוהו בוחנת מחדש את היחסים בין שממה לתוהו ובוהו, בין מופשט למוחשי, בין יקומי לקיומי. זהו מסע אל ראשית הדברים שמתחיל בבהייה בשממה, עובר דרך ריטואל שמתרחש בין שרידים של ארץ סחופת רוחות, ומגיע בסופו אל מקום בו אדם משתקף באדם.
תוהו ובוהו נתפס כמצב קיומי טעון, עמוס בתופעות שונות ומשתנות, ואילו השממה הינה מקום ריק שמעורר תהייה על הקיים בו ומציע לבהות בו כדי לראות מה מוסתר בין הדברים הגלויים. הדיאלוג בין שני קטבים תפיסתיים אלה הוא נקודת המוצא של העבודה.

השפה התנועתית מונעת מתוך ריכוז בחוויה פנימית שמועצמת לכדי מחול טרנס. ריטואל זה מתבטא לפרקים בתנועות מונוטוניות חוזרות ונישנות המופרות על ידי אימפולסים רנדומליים, ולפרקים בתנועה מינימליסטית מאופקת וטעונה. הרקדניות נעות בין מצבי צבירה שונים וכמו נלקחות שלא בשליטה ממצב למצב. הן יורדות מראש סולם גבוה אל הרצפה בתנועה איטית, כמו שקיעה של ערפל סמיך, מתגלגלות בתנועה שבורה ומתפוררת, כמו מפולת אבנים, מרחפות חסרות משקל במצב סהרורי, נוכח לא נוכח, מתנערות כאחוזות אש, בתנועות זעירות של קצות האצבעות משרטטות במרחב מבנים שקופים דמויי קונסטלציות של כוכבים, מהמהמות ובוהות..

על הבמה עומד סולם ברזל גבוה אותו פיסל אומן המתכת היפני- נובויה ימגוצ`י, ולוח נירוסטה בגודל של 160X90סמ המונח על הריצפה ומשמש כמסך הקרנה לקטעי וידאו, אותם צילמה תמר לם. בסרטי הוידאו, המוקרנים בזמנים שונים לאורך העבודה, מצולמים דימויים של בריכת מיים נטושה העוברת טרנספורמציות של אור ושדה פרגים אדומים המתבדרים ברוח. על הרצפה האפורה פזורים גליונות של מתכת שחורה (Blackwrap) מקומטים, קרועים בגדלים שונים, דמויי שאריות חיים ושרידים של אפוקליפסה, ביניהן ובתוכן נעות הרקדניות .

המוסיקה שיצר אורי פרוסט מציעה "נופים" של תדרים רב שכבתיים, הדים עמומים של עולם ראשוני, בתוכם מתרחשת העבודה.

התאורה של תמר אור יוצרת מרחבי מחייה המייצגים זמנים שונים ביממה ומקומות שונים בטבע המשמשים כמטאפורה למצבים הנפשיים שעוברות הרקדניות לאורך המסע. תמר אור יוצרת חללים ריקים, סמיכים, תת קרקעיים, פתוחים ומאווררים, וכך מעצימה את קיומם של המימדים השונים המרכיבים את העבודה.

מאת תמר בורר בשיתוף עם תמר לם

תמר בורר יוצרת בימתית רקדנית, ומורה לבוטו יוצרת ומופיעה מזה 20 שנה בארץ ובחו"ל, עוסקת בחקר התנועה הפנימית וביטויה הרב גוני והטוטאלי כאחד מרבה לשתף פעולה עם אומנים מתחומים שונים ומלמדת בוטו לקהל הרחב ולאוכלוסיות ייחודיות
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

כל הפעילויות של תמר בורר:

סדנאות בוטו מאת תמר בורר

חקר התודעה באמצעות תנועת הבוטו. הסדנאות משלבות לימוד בוטו כדרך להתבוננות פנימית וכאומנות מופע, כל אדם לפי בחירתו.הסדנאות מיועדות לקהל הרחב» עם תמר בורר

סדנאות בוטו מאת תמר בורר

עם: תמר בורר

שיתוף חברים
עם : מאת תמר בורר בשיתוף עם תמר לם
מתי : חמישי 6/12/2012 17:00
עלות : ₪80
הטבה :₪60