לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מפגשי אמן - סדנא חודשית / שנתית ביפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ``מנוע חיפוש``
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  סדנאות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי ביפו »

הצטרפ/י
עם : מנוע חיפוש / סטודיו יסמין גודר
מתי : שני- שני 25/3/2013-3/12/2012 17:30
עלות : ₪700-1400
עם :

מנוע חיפוש / סטודיו יסמין גודר

מרחב יצירה - מפגשי אמן / מנוע חיפוש.
דצמבר: שיינפילד ואורן
ינואר: שלומי ביטון ,
פברואר: סהר עזימי ,
מרץ: שרון צוקרמן ,
אפריל: שרון צוקרמן ,
מאי: איריס ארז
- מפגשי אמן ימי שני בין 17:30-21:30

הסדנה של ניב ואורן מתמקדת בקשר שבין גוף ודמיון, ומציעה לבחון כיצד ניתן להשתמש בפעולה הרגשית כבסיס לכל תנועה - בין אם התנועה קונקרטית ובין אם היא מופשטת.

הסדנה תשלב חומרים תנועתיים מהרפרטואר של ניב ואורן כנקודת מוצא להתבוננות על תנועה כפועל יוצא של פעולה רגשית, וגם כחומר גלם שממנו אפשר להרכיב חומרים תנועתיים חדשים. התרגילים שיינתנו במהלך הסדנה יעודדו את המשתתפים לפתח פרשנות אישית למוטיבים פיזיים ותנועתיים, דרכה יוכלו לעצב אותם לשפה תנועתית, אינדיבידואלית וייחודית משלהם.
The focus of Niv & Oren?s workshop is the connection between body and imagination, and the suggestion of the mental action and emotional action as basis for the justification of movement ? either concrete or abstract.

שלומי ביטון - ``הכנה למסיבה`` - אימון תנועתי, ריקודי, רגשי, כייפי... על פי משנתו (ובעיקר שפתו) של שלומי ביטון. אימון יצירתי עם שלומי ביטון - מה שבין ריקוד, מילה ומוזיקה. פרטים עליו באתר www/shlomibitton.com מיועד לרקדנים ולמעיזים נוספים.

סהר עזימי- המפגשים ינסו לתת טעימה מהדרך שבה אני משלב הרעיון, דרך הנחיות וחיפוש תנועתי, עיבוד וחוויה כל מפגש יכיל חלק קצר של חימום ואוריינטציה גופנית ועבודה אישית או קבוצתית על חומרים אנחנו לא שואפים לתוצאה אבל תהיה אחת כזאת בסוף המפגש הרביעי תהיה כשתהיה ותכיל את סך האינפורמציה שעובדה במפגשים

שרון צוקרמן - הצפת המודעות האקטיבית של היוצרים והמופיעים כלפי הנטיות שלהם כיוצרים אונליין בזמן תהליך- איזה תכנים ואופנים הם ה default היצירתי שלהם וכיצד דרך המודעות הזאת ניתן להרחיב את המנעד הזה. בסדנת האמן אבחן את השאלות הללו דרך סימולציה של תהליך יצירתי קטן בו גם אני חולקת אופני גישה לחומר יצירתי שמעניינן אותי וגם משקפת למשתתפים את ההתמודדות שלהם ככלים ביד היוצר והיצירתיות של עצמם. בהתאם למספר המשתתפים אבחר פורמט יצירתי אותו נבחן על ידי דרכי התגובה השונות של כל מופיע, וההתנהלות שלי כיוצרת אל מול החלטות של מופיעים יוצרים בזמן תהליך. הסדנה בשל עיסוקה הרפלקטיבי מתאימה מאוד גם ליוצרים וגם למופיעים כי בכוונתי לחקור בדיוק את הפינג פונג היצירתי הזה בין מוחות יוצרים ומייצרים.

איריס ארז - סדנת טכניקה ורפרטואר נפגוש חומרים מתוך עבודותיה של איריס ארז. הסדנא תכלול עבודה בטכניקת רליס, מפגש עם חומרי רפרטואר והתנסות בעולם האימפרוביזציה שעומד בבסיס החומרים הללו.

דצמבר ניב שיינפילד ואורן לאור 4 מפגשים
700 שח
ינואר שלומי ביטון 4 מפגשים 700 שח
פברואר סהר עזימי 4 מפגשים 700 שח
מרץ שרון צוקרמן 4 מפגשים
אפריל שרון צוקרמן 4 מפגשים 1400 שח
מאי איריס ארז 4 מפגשים 700 שח

מנוע חיפוש / סטודיו יסמין גודר

דרך גוף BodyWays מאגד בתוכו תחום רחב של גישות למודעות וליצירה דרך הגוף. אמנויות הבמה, אמנויות לחימה, ריקוד ותנועה, אמנויות ריפוי, יוגה, משחק, מוזיקה וקרקס ועוד.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : מנוע חיפוש / סטודיו יסמין גודר
מתי : שני- שני 25/3/2013-3/12/2012 17:30
עלות : ₪700-1400