לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הסדנה שתעזור לכם להיכנס לזה...

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם צ`אנדרה יוגה
יוגה »  יוגה »  שיעורים יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : אביגיל
מתי : שבת 16/2/2013 18:00-02:00
ללא תשלום
עם :

אביגיל

תרגול יוגה בבית. הסדנה שתעזור לכם להיכנס לזה... התרגול הוא תרגול אישי, ייחודי ומיוחד לכל אחד בכל רגע. אנחנו אנשים שונים, הפוגשים את מזרן היוגה כל פעם במצב פיזי, רגשי ומנטלי אחר.
תנוחת המשולש (טריקונאסאנה) שאני מתרגלת איננה אותה תנוחת משולש של האחרים. יותר מזה, תנוחת המשולש שתרגלתי היום, לא בהכרח תתאים לי לתרגול מחר...

וזוהי הגדולה והיופי שביוגה ובתרגול האישי. מה גם, שאיננו זקוקים לשום דבר על מנת לתרגל, פרט למזרן ואולי איזו שמיכה או כרית.

אבל... כמה קשה לנו לפרוס את המזרן, לבד בבית, ללא הנחייה של מורה או האנרגיה של הקבוצה. אנחנו עומדים תוהים, עם הרבה רצון, אבל לא ממש יודעים מאיפה להתחיל. מה לעשות. לא ממש זוכרים מה ``כדאי`` ואיך. ואולי דווקא היום, יש רצון לתרגל אבל בדיוק קצת כואב הגב, או הרגליים אז מה ,נעשה ``רק`` תנוחות ישיבה? נתרגל ``רק`` 20 דקות? זה לא נחשב...

בסדנה ננסה להתייחס לשאלות אלו: נלמד ``מאיפה להתחיל ``וננסה לבנות תרגול הבנוי מרצף של תנוחות-עמידה, ישיבה, פיתולים, פתיחות בית חזה וכפיפות לאחור ותנוחות הפוכות. רצף זה, יוכל להוות בסיס לתרגול האישי שלנו, ממנו נוכל להתחיל. עם הזמן והניסיון, ניווכח לראות שכבר איננו ``נצמדים`` אל אותו בסיס שלמדנו בסדנה, אלא כבר רכשנו את הביטחון והאמון בעצמינו לדעת מה מתאים לנו היום, ברגע הזה, בו פרשנו את המזרן.

נתרגל, נשאל, נדבר ונכתוב... הסדנה מיועדת למתרגלים מכל הרמות.
מצפה לראותכם,
אביגיל

אביגיל

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : אביגיל
מתי : שבת 16/2/2013 18:00-02:00
ללא תשלום