לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

משחקי ילדים: מופע מחול לילדים מאת נעה דר

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם קבוצת מחול נעה דר
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  הופעות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : קבוצת מחול נעה דר
מתי : שבת 17/6/2017 11:30-12:30
עלות : ₪75
הטבה :₪60 ש
עם :

קבוצת מחול נעה דר

משחקי ילדים, היצירה של נעה דר לילדים ולכל המשפחה המשלבת מחול, לוליינות, וידאו ומשחק בהשראת יצירתו של פיטר ברויגל "משחקי ילדים". לגולשי bodyways בהנחה של 20% עם הקוד 2020

הופעה מבריקה, צבעונית ומלאת חיוניות המשלבת מחול, מוסיקה, משחק, וידאו ומיומנויות קרקס ומיועדת לילדים ומבוגרים מכל הגילים.

משחקי ילדים - יצירתה של נעה דר, זוכת פרס לנדאו 2010 ופרס היצירה 2009, בהשראת יצירתו של פיטר ברויגל, בוחנת מקרוב את המתרחש במגרש המשחקים בו הילדים שקועים במשחקים שמשקפים את חיי הגדולים ומשמשים לילדים כהכנה לחיים הבוגרים. על הבמה נוצר מיקרוקוסמוס עשיר בהתרחשויות מפתיעות בו משתנה האווירה במהירות מיחסי חברות לעוינות ומהומור לפנטזיה. האירועים מתרחשים לנגד עיניו של הצייר פיטר ברויגל שקפץ לביקור קצר מגן עדן, ולאחר 400 שנה הוא בוחן מחדש את ילדותו, בגרותו ויצירתו.
"משחקי ילדים" מופע המחול האינטליגנטי של קבוצת מחול נעה דר, על פי כוריאוגרפיה של דר ובבימויה, מתרחש על רקע ציורו רב הפרטים של פיטר ברויגל, "משחקי ילדים".

הריקודים של קבוצת הרקדנים, הלבושים כמו הדמויות בציור, ממחיזים בכל פעם פרט אחר מהיצירה ומדגישים את כל האופטימיות, החיוניות והחן שבתמונה. שעה של מחול מודרני קומוניקטיווי ומעניין במיוחד לקהל צעיר". רותה קופפר, "הארץ"

מתאים לילדים מגיל 4 ומעלה
משך המופע: 55 דקות

קבוצת מחול נעה דר

קבוצת מחול נעה דר נעה דר, כוריאוגרפית ורקדנית ומקימת קבוצת המחול נעה דר. הלהקה הוקמה ב1993 ומאז העלתה כ 30 יצירות המיועדות למבוגרים ולילדים וזוכות לפרסים רבים וביקורות נלהבות. העבודות מוצגות בפסטיבלים מרכזיים בארץ וברחבי העולם.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
מעין קוצר
<

שיתוף חברים
עם : קבוצת מחול נעה דר
מתי : שבת 17/6/2017 11:30-12:30
עלות : ₪75
הטבה :₪60 ש