לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

עיסוי תינוקות ובייבי יוגה

הצטרפ/י
עם : יעל נתיב
מתי :  כל ימות השבוע
עם :

יעל נתיב

סדנא הנותנת דגש על השגת אבני הדרך המוטוריות. פיתוח מיומנויות ואיכות תנועה,תחושה רגש וקורדינציה. התיחסות לעיכוב או ליקוי התפתחותי עשויה למנוע היוצרותה של בעיה התפתחותית מורכבת יותר בעתיד.
התפתחות התינוק היא כמו בנית בניין , כל שלב הוא בסיס לשלב הבא אחריו כך שלא ניתן להפריד בשלבים.כל שלב נותן לתינוק מיומנות נוספת התורמת לשלב הבא . אנו מסתכלים על התינוק בהבטים שונים -תנועה, תחושה, רגש וקורדינציה. נבחן את הקשר בין ההריון, התכונות המולדות, הסביבה הטבעית בה מתפתח התינוק והגירויים שאליהם הוא נחשף. דרך חלונות הזמן בגיל הינקות נוצרים היסודות שעליהם תיבנה ההתפתחות המוטורית קוגנטיבת והביטחון העצמי של התינוק. אבחון מוקדם הינו בעל חשיבות למניעת עיכובים בהמשך.אם יש עיכוב התפתחותי, קושי או דילוג על שלב ההתערבות הטיפולית המוקדמת מאפשרת להתגבר עליהם בקלות ובמהירות.

שאלות שיכולות לעזור להורים להבין מהו עיכוב התפתחותי - התינוק בין 3 חודשים ו"לא אוהב"לשכב על הבטן,? התינוק שוכב על הבטן ומתקשה להרים את הראש ? התינוק שוכב על הבטן בעירות למשך כמה דקות בלבד ומתעצבן ? התינוק בין 6 חודשים ולא מתהפך ? מתהפך על צד אחד, מתהפך רק מהגב לבטן או להפך ? התינוק מתקשה להביא ידים לקו האמצע ? התינוק נמצא באוירון ? התינוק מתקשה בזחילה, בהתישבות , התנועות לא סמטריות.

קשיים שונים -טורטיקוליס-העדפת צד, היפוטוניה , היפרטוניה.-אבחון נכון ותרגילים מוטורים ותחושתיים בשילוב עבודת ההורים יכולים להביא להתקדמות מהירה ולתוצאות מדהימות.

סדנאות חויתיות להורה ולתינוק -עי מגע צליל ותנועה איכותית של התינוק עם הדגשים וצומת לב לשלבי ההתפתחות של התינוק

יעל נתיב

יעל נתיב מדריכה מוסמכת-העמותה הבינלאומית לעיסוי תינוקות IAIM,
מדריכה לבייבי יוגה ויוגה לנשים לאחר לידה מטעם ארגון מורי היוגה בישראל,
מאבחנת ומדריכה להתפתחות מוטורית תחושתית מטעם מכללת מהות אוניברסיטת בר אילן.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
Mor Langer-Appel
<

שיתוף חברים
עם : יעל נתיב
מתי :  כל ימות השבוע

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך